2008/11/07

NIRE ESPERIENTZIATIK


Gauza berria iruditu arren, badira urte batzuk auto-ikaskuntza abian jarri zela. Zuetako asko ari zarete jo ta fuego ikasten, beste batzuk hasi eta amorea eman duzue eta beste batzuek ez duzue on-line sistemaren bitartez inoiz ikasi.

Aurreko sarreran irakaskuntza presentziala goratu dugu eta orain balantzea egiteko unea heldu zaigu. Hori dela eta, auto-ikaskuntza gelan edo beste sistema antzeko batean izan duzuen esperientzia komentatzea eskatzen dizuegu.

7 iruzkin:

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nik bakarri on-lineri buruz hitz egin ahal dut, ezagutzen dudana bakarra delako. Nire ustez sistema honek gauza positibo asko ditu, baina txarrak ere bai.
Baina hori da arazoa irakasbide hobezinena, gaur egun ez da existitzen.
On-line sistema ona da denborarik ez daukagunean edo txandetan lan egiten dugunean eta ezin gara klasera ordu berdinean joan. Kurtso honek zuk nahi duzun moduan euskera ikasteko denbora banatzea uzten dizu. Horregatik erabakitzen duzu noiz eta zenbat ordu ikasi behar duzun. Honek arduratsua izatera behartzen zaitu. Nire ustez hau da txarrena arduraduna zu bakarrik zarela.
Honen kontra presentzialean egunero klasera joanarazi zaituzte.
Gainera on-linean batzuetan aspergarria izan ahal da beti ordenagailuaren aurrean bakarrik zaudelako eta presentzialean ikaskide batzu dituzu eta supostzen dut baino dibertigarriagoa izango dela.
Gero erabakiteko zein den hobeto prestatzen duzun metodoa, nik argi daukat misto bat izango litzatekela.
On-line kurtsoarekin oso ondo ikasten da gramatika, entzumena eta idazmena baina mintzamena eskasa da eta talde batean beste ikaskide batzuekin gauza asko ikasi ahal duzu eta hizketaldia baino luzeagoa da.
Horregatik niri gustatuko litzaidake on-line ikastea baina gero talde bat edukitzea, presentziala moduan, hiru ordu asteroko.
B LL

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo,

Ni zibergelan nago denbora ez daukadalako eta orain arte pozik nagoela esan behar dut.
Autoikaskuntzak alde onak eta txarrak dauzka.
Alde batetik denbora ez daukaguontzat metodo onena da, zeren gure astia ikasteko nahi dugun bezala banatu ahal baitugu.
Beste aldetik, pizka aspergarria izan ahal da, bakarrik ikasten dugulako, eta beste ikaskidekin laguntasuna ez da sortzen.
Gainera erabiltzen dugun metodoak, BOGAk, akats batzuk dauzkala uste dut.
Baina oro har pozik nago aukeratu dudan metodoa.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire iritziz, hobea da ohiko sistema, hots, klasera joatea eta irakaslearen azalpenak entzutea. Zure irakaslea klasean daukazunez, nahi duzun guztia galdetu diezaiokezu, eta gainera,zuen ikaskideen zalantzetatik ikas dezakezula uste dut. Hala ere, nik autoikaskuntza sistema erabiltzen dut. Haur txiki bat daukat, eta berak lokuluxka egiten duen bitartean nik ikasten dut,bai BOGA sistema, bai EGA azterketa gainditzeko ariketak. Ohiko sistema nahiago dudan arren, pozik nago BOGArekin. Lan egiten duzunean, edo denbora gutxi duzunean, ondo dagoela uste dut, edonon eta edonoiz ikas dezakezulako. A.G.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

JC
Kaixo lagunak:
Nire metodo on-line da. Ezin dut egin beste bat.
Nire lan, nire familia, nie bizi lehenengo dira.
Tarte bat dudanean, egunero ordu bat ikasten dut ordenagailuan nire etxeko.
Metodo honekin problema bat daukat, mintzamena eskasa dela.
Astero, bi egun, ordu bat euskaltegira joaten naiz hitz egiteko.
Baina pozik nago.
Agur.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Ni iaz egunero astelehenatik ostiralera euskaltegira bi ordu joaten zen. Niretzat gogorra zen denbora gutxi nuelako eta egun osoa korrika egiten nengoen.
Nahiz eta euskera ikasi nahi dut ezin dut familia eta lanera utzi.
Nire ustez on-line hobea dela horregatik urte honetan on-line apuntatu naiz.
Astean birritan euskaltegira ordu bat joaten naiz hitz egitera eta beste egun bat ordu erdi tutoretza egitera.
Bi hilabete egitera eraman ditu
eta metodo hau gehiago gustatzen zait.

Daniel

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Niretzat ez dago beste erremediorik.
Nik txandaka lan egiten dut eta presentzial moduan nire lehen ikastaro egin nuen eta gogorregia zen, egunero nindoan euskaltegira eta aste asko ezin izaten nuen joan, orain zibergelan nago eta nik uste dut orain lehen baino geldiago noala baina nahi dudanean egiten dut.
Presentzialean jende asko esagutzen nituen eta dibertigarria zen, orain mintzamenetan talde txiki bat gara, dena den egun batzuetan asko barre egiten dugu.
Orain boga etxean edozein momentutan egin ahal izaten dut, batez ere asteburuetan, sistema hau izango ez balitz, nik euskera utziko nukela uste dut.
Bukatzeko, ez dakit zuek... baina nik bost edo sei ordu ordenagailu aurrean astero, ezin dut maila bat hiru hilabeteetan egin. J.V.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire aldetik esan behar dut metodo presentziala eta on-line metodoa onak direla segun eta zein motatako ikaskuntzarako erabili. Honekin esan nahi dut, adibidez on-line metodoa erabilgarria izan daitekela hizkuntza bat ikasteko oso metodo erosoa delako (ahal duzunean egiten duzu, nahiko pertsonalizatuta daude, ez duzu autorik ez autobusik hartu behar zure etxean edo nahi duzun lekuan egin dezakezulako…), baina beste gauza batzuk ikasteko, hala nola karrera bat, ez da metodorik egokiena norbaitek gauzak azaldu behar dizulako bestela ez zara ezertaz enteratzen. Hala eta guztiz ere presentziala sistemak bere desabantailak ere baditu: oso modu inpertsonala da, behartzen zaitu ordutegi jakin batera moldatzera…Beraz, seguraski metodorik hoberena mistoa da baina oso zaila da bi sistemak lotzea. Azken batean argi dago ez dagoela irakaskuntza onenik, baizik eta zuri erosoagoa eta erabilgarriagoa iruditzen zaizuna, azkenean hori izango da modu hoberena zuretzat nahiz eta zure albokoarentzat ez horrela izan. Hau guztia esaten dut nire esperientziatik, noski; zibergelan ikasten dut, beraz on-line sistema erabiltzen dut, baina aldi berean karrera bat ikasten ari naiz sistema presentziala erabiliz, horregatik bi metodoak ezagutzen ditut eta biek bere alde txarrak eta onak dituzte. Hortik, nire ustez, irakasketa metodo hauek ez dira aurkakoak baizik eta osagarriak.

Miren