2008/02/23

"SALTZEN, SALTZEN,...” A2


1A MAILA

Publizitateak saltzea du helburu eta erabiltzen dituen teknika guztiak horretarako bideratuta daude. Hitz-jokoak, irudi bereziak, zeharka esandakoa,..., azken finean, edozein trikimailuk balio du helburu hori lortzeko.

Behean iragarki batzuk aukeratu ditugu. Kasu hauetan ez daukagu argi apropos egindako hanka-sartzeak izan diren edo benetakoak. Hala ere, ikusi eta adierazi komentarioetan zer uste duzuen haietaz .


Schwarzeneggerren film batean hiru zeuzkan bat ikusi nuen, baina 120...



Gero esaten da jabeek ez dituztela etxebizitzak alokatu nahi,... jakina!




Bada,..., prezio berean, etxea erosi beharrean hobe igogailua erostea



Enpresek jartzen dituzten baldintzak gero eta ... zorrotzagoak ala bigunagoak?



Bidaia-agentzia ala ezkontza-agentzia?




iruzkinik ez: