2009/07/06

BON VOYAGE

Bidaiatzen dugunean abenturak bizitzeko prest gaude. Bidaiatzea, berez, abentura bat bizitzea da, baina sarritan hizkuntzen ezagutza eskasa, ohituren ezagutzaren eza eta, oro har, esperientzia berriak direla eta komeriak izaten ditugu.

Horixe berau gertatu zitzaien Mallorkatik Newcastlerako hegalaldiko bidaiariei tripulazioak, kontrapisu egiteko, hegazkinaren atzealdean esertzeko agindu zienean. Beldurra, ikara, ezinegona … imajinatu ahal duzue. Kasu honetan beldurgarria izan zen, baina batzuetan dibertigarriak dira, lagunei kontatzeko modukoak. Oporretan abentura barregarririk gertatu bazaizue, beheko komentarioetan konpartitu barre batzuk elkarrekin egiteko.

6 iruzkin:

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

ZUZENKETA TXIKIA
Josune
Niretzat ez, Nire ustez.
Bestela nahiko ondo, segi horrela.
Amagoia
Puntuazioa. Bestela nahiko ondo, segi horrela
Castre
lelokeria iruditzen zait uda guztietan garratzitz(s)uagoak daude.
bestaldetik esango nuke udaro egiten dudala top lessa …
Ortografia eta puntuazioa. Bestela nahiko ondo
Pili
Jende askok top lessa edo nudismoa egiten du eta normala iruditzen da (dirudi). Zergatik ezin izaten du top lessa egin jende famatuak?
Ergatiboa, bestela nahiko ondo, segi horrela
Josune
Oso gustatu zaigu zure berri ematea, asko ikasi eta segi zure berri ematen
Lorena
barne famatuak (famatuek ere bai). Top lessa egitea , askotan baimena barik.
Ordena eta –a sobera. Bestela nahiko ondo, segi horrela

Josune erabiltzaileak esan du...

Niri ez zait abentura barregarririk gertatu baina kontatuko dizuet zer egin genuen pasa den igandeko txangoan.
Legazpira joan ginen, eta han bi baserri ikusi genituen, batean ogia egiten zuten eta nola egiten duten ogia irakatsi ziguten. Eta bestean gazta egiten zuten eta nola egiten duten gazta ere irakatsi ziguten. Bi baserri hauek ikusi eta gero, arozategi batean egon ginen eta han nola egiten dituzten piezak irakatsi ziguten.

Eta azkenean bazkaltzera jatetxe batera joan ginen eta bazkaldu ondoren barnetegira bueltatu ginen.

Bueno, hemen egon naiz aste bat eta benetan oso azkar pasatu da, gaur piraguetara joango gara, eta hori beste egunean kontatuko dizuet. ONDO PASA!

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

joaten naizenean leku berri bat ikustera beti abentura berbera gertatzen zait, bidetik galtzea.
hau gertatu zitzaidan azken egunean fratzian izan zen,imaginatu gabatzoei galdetzen nondik joan behar ninzen jakiteko.
lokura itzela izan zen.
beno lagunok jakinarazi nahi dizuet
osakidetzan lan egiten hasi naizela.

CASTRE

Josune erabiltzaileak esan du...

Kaixo guztioi!!!!!!
Gaur atera dituzte habeko emaitzak!!!!Eta GAINDITU DUT!!!!!!!!
Oso pozik nago, azkenean urtean zehar egin dudan lana balio izan du gainditzeko!!!!
Eta orain, hemen ikasten ega lortzeko!!!!!

Amagoia erabiltzaileak esan du...

nik azkenean oporrak eduki ditut! eta asturiasen egon naiz 6 egun. Oviedo, Gijon, Llanes, Ribadesella eta leku gehiago ikusi ditut eta asko gustatu zaizkit!oso nekatuta nago, egun osoa ibiltzeagatik eta bihar berriro lan egitera, baina merezi izan du!

ah!zorionak josunee!!nik ere gainditu dut!ondo pasa barnetegian!

Rocio erabiltzaileak esan du...

Nik ez dut gogoratzen ezer barregarria nire bidaietan, baina saituko naiz gogora ekartzen eta gogoratzen dadut kontatuko dizuet.

Nik ere gainditu dut!!

Zorionak gainditu dutenei!!

Josune, ze ondo barnategian!! deneratik egiten duzu! Jarraitu kontatzen!!