2011/11/11

MUNDUKO TXISTERIK ONENA

Zelako barreak egin ditugunak! Deskojono itzela izan da. Gauean, ohean ere barrea ezin gelditu ibili naiz. Ezin burutik kendu eta gogoratu dudanetan lehenago irribarrea eta gero algara. Barreek bikotekidea esnatu eta honek tontotuta nagoen galdetu ostean barre gehiago.

Mundiala da Joxe, benetan, txisteak kontatzen. Agian ez da munduko txisterik onena izan, baina bere kontatzeko modua edo momentua, ez dakit nik, baina barrez leher eginda bukatu dugu. Txistea hauxe izan da:

Ume bat arduratuta heltzen da etxera eta amari esaten dio:

- Ama! Ama! Eskolan oso despitatua naizela esaten dute.

- Ez egin kasurik eta egon zaitez lasai! baina, barkatu, ni ez naiz zure ama, zure auzokoa naiz.

Aste honetan barreak egin nahi ditugu txoko honetan. Horregatik txiste bat kontatzeko eskatzen dizuet, bestela eman erantzuna behean dauden galderei, baina anima zaitezte eta egin ditzagun barreak elkarrekin.

Nolakoa izan behar da txistea ona izateko? Zer da inportanteena txistea ala kontalaria? Badakizue txisteak kontatzen?

25 iruzkin:

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Barre, barre, barre... Josebaren emazteak. Lehengoan txiste bat kontatu eta ez zen bada ohetik erori!!!

(berak beste modu batean kontatzen du baina...)

JML.

ainhoa15 erabiltzaileak esan du...

Nik ez dakit txisteak kontatzen.Ez daukat graziarik,ezta oroimenik gogoratzeko ere.Hori dela eta uste dut txiste batek grazia egin dezan kontatzen jakin behar dela,guztiok ez baikara gai gainontzekoak barre eginarazteko.Beraz,txisteak onak edo txarrak izaten dira kontatzen dituen pertsonaren arabera;ezta ez txistearena berarena.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

-Zer egiten ari zara boligrafo BIC bat lehiotik botatzen baduzu?

-Aerobic-a

********************************

"San Valentin" egunean gizon bat joan zen denda batera maitasun txartel bat erostera eta horrela esan zion dendariri:

- Badaukazu txartel bat "nire egiazko eta maitasun bakarrarentzat" jartzen duena?

- Bai, badaukagu.

- Primeran, eman zortzi.

******************************

Entonazio berezia eta xarma behar da txiteak ondo kontatzeko. Nik, egia egan, ez daukat graziarik. Eta gainera, txiste bat kontatzen didatenean, normalean asko kostatzen zait harrapatzea!

Silvia - Barakaldo

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Ondo kontatzen den txista ona da. Txistea oso txarra ahal da, baina nire ustez, inportanteena da itxura adieraztea. Ni ez naiz ona txisteak kontatzen. Oso-oso txarra naiz. Gainera, txisteak ahazten zaizkit erraztasunarekin. Beno banoa:
- Bi dabiltza eta erdiaren mutila erortzen da.
Josean A2

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nik es dakit txisteak kontatzen,bakarrik gustatzen zait ,pertsonek kontatzen dituztenean edo telebistaren programetan entzutea. Nire ustez, bi gauzak inportanteak dira, kontalaria eta txistea. Nahiz eta kontalaria inportante gehiago izan, pertsonak es badaukalako graziarik, txistea txarra izango da.

Horregatik, pertsonaren arabera da, eta pertsonak grazia eduki behar du, txistea ona izateko. Nik ez du balio txisterik kontatzeko, gainera, oso lotsatia naiz. Lehen batzuk banekizkien, baina orain ez dut gogoratzen.

ELI A2

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire ustez, txisteak gustatzen zaizkit baina bakarrizketa gehiagoa gustazten zait. Lehen, hilabetero lehenenago asteazkenetan taberna batera joaten naiz Javier Mañón ikustera. Oso oso gustatzen zait, bere bakarrizketa egunero desberdinak dira eta beti denari gustatzen zaie. Egun batean erlijioren bakarrizketa hitz egiten du, beste egun batean gimnasioaren bakarrizketa eta abar... Hark nola kontazen dituen txisteak gustatzen zaie denari, noizena behin ez dira txiste onak baina bere forma oso ondo kontatzen du. Horregatik, nire ustez, kontalaria txistea baino oso garrantzitusa da. Txistea oso ona bada, baina zu ez dakizu nola kontatzen horrela ez du barre egiteko denari.
Maria A2

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Txistea ona izateko laburra eta erraza izan behar da. Beraz, denek ulertuko dute. Txiste bat aldiz gutxi entzun behar duzu. Sarritan txiste berdina entzutea aspertzen du. Importanteena kontalaria dela uste dut, baina batez ere nola kontatzen duena. Pertsonak daude dibertagarriak direla eta txisteak oso ondo kontatzen dituzte. Baina, beste pertsonek ez dute graziarik txiste kontatzeko. Hau gertatzen zait, nik ez dakik txisteak kontatzen, eta gainera ahazten ditut.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nahiz eta oso txarra naizen txisteak kontatzen, txiste txiki bat idatziko dizuet:

Aitona hilzorian omen zegoen, eta ohetik begiak ireki, eta hor hasten da hizketa:
- Maria, hemen al zaude?
- Bai, bai, hemen nago. Hemen nago.
- Andres, hemen al zaude?
- Bai, hementxe nago aitona, hementxe nago
- Xabier , hemen al zaude?
- Bai, lasai aitona, hemen nago. Hemen gaude denak.
- Denak hemen al zaudete?
- Bai, bai, zure ondoan, hemen gaude denak.
- Eta denal hemen bazaudete, zer egiten du pasilloko argiak piztuta?

D.T 1B

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Txiste ona izateko luzea izan behar da. Txistea ondo kontatzen badago txistea ona da, hala ere, txiste txarto kontatzen badago txistea oso txarra ahal izan du.

Kontalaria ona bada txistea ona da beti txistea txarra izan da arren.

Nik txiste asko dakit baina ez daukat grazia kontatzeko.

V.B A2

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Edozeinek ez du balio txisteak kontatzeko. Garrantzitsuena da txistea kontatzen duen pertsona, ona izateko. Ondo kontatuz gain, garrantzi handia daukate ere laguntzen duten keinuak, bere grazia eta xarma. Txistea edo pasadizoa oso ona izan arren, kontalariak txarto kontatzen badu, jai daukagu barre egiteko.
Niri hau gertatzen zait, ez daukat graziarik ezta pazientzarik ere txiste bat kontatzeko. Agian edozertaz hitz egiten badut, barre eginaraziko diet.
C.R.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Niri asko gustatzen zaizkit txisteak,umorezko programak,umorezko filmeak eta abar..baina iruditzen zait,jendeei barreak egitea oso zaila da. Txiste ona izateko,nire ustez garrantsitsuena da kontalari ona izatea,adibidez,nire laguna Joserrak beti kontatzen ditu txiste txarrak ,baina bere kontatzeko modua oso barregarria da eta jendeak asko barre egiten dira bere txisteekin.
Eta orain nira txistea:kamio bat doa errepidetik beteta eta momentu batean kotxe bat kamioaren atzean kontra jo du,kotxeko gidariak esan dio kamiolariari,
-zure errua da, ez duzu ipini zapi gorria.
Eta kamioilariak erantzun dio
-ez duzu kamioia ikusi,nola 0ikusiko duzu zapi gorria?
EKAITZ A2

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Txiste bat ona izateko erraza eta ez oso luzea izan behar da.
Nire untez txiste onenak umeentzat dira.Baina hori ez da bazala hizkuntza gustietan.
Adibidez, nire hizkuntzan onenak diren hitzak bi edo gehi esanahi duten. Errumanez hitz asko daude.
Oso importantea da ere nork kontatzen du txistea.Gustiek ezin dute edo ez dakite nola txiste bat kontatzeko.
Ni txisteak asko gustatzen zaizkit.
Eta kontatzen ere gustatzen zait.
Nire ustez ez naiz hain txarra txiste bat kontatzeko.

Cata A2

Lmb erabiltzaileak esan du...

Nire ustez txisterik onenak amaiera ikaragarria dutenak dira. Ez du behar oso luzea edo nahasia izatea, bestela nekatu egin dugu eta zailagoa izango da barre egitea. Berehala, importantena dela kontalaria uste dut, batez ere txistea luzea bada. Nik ez dakit txisteak ondo kontatzen, horregatik nahiago dut txisteak entzutea.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Txisteak kontatzeko ez daukat graziarik eta gaineran normalean amaiera ahaztu zait,batzuetan txiste bat kontatzen saiatzen naiz, baina dibertigarria bada kontatu bitartean barre egiten dut.
Txisteak kontatzen dituen persona oso inportantea dela uste dut.Nire taldean kontalari batzuk daude,txiste berak nola kontatzen den arabera grazia dauka edo ez.

I.V.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Batzutan txisteak ez daukat grazia askorik baina kontalaria oso ona da kontatzeko eta jendea barre egiten da,horrela niri kontalaria inportanteena da.Txiste bat entzun dudanean eta gustatzen zait gero beti ahaztu dut eta ezin dut kontatzea,baina egiaz esaten,ez zait gustatzen txisteak kontatzen,gainera ez daukat graziarik kontatzeko.

c.p.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

nik txiste bat idasteko dut ere bai espero dut gustatuko zaizue,

ume batek bere aitari galdetu dio:
"Aita orain duela bi hilabete diruzorroa lapurtu dizute eta oraindik ez zara ertzainarenera joan"

eta aitak erantzun dio:
"Bai maitia baina lapurrek zure amak baino diru gutxiago gastatzen dute."

lorena A2

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire ustez, pasadizoak txisteak baino barregarriak izan daitezke. Azken finan, erralitatea fikzioa baino surrealistagoa ohi da. Gainera, kontatzen duena trebea bada, emaitza itzela izaten da. Azkeneko hau funtsezkoa sa, zeren eta gauzak era egokian azaltzeko gaitasuna dutenek, edozer interesgarri bihur dezaketen. Adibidez, ezagun batek istripu larri bat izan zuen eta, horren ondorioz, hanka baten mugimendua galdu zuen; gertatukakoa kontatzen zigunean, ordea, hain ondo egiten zuen, ezen barre eta barre egiten baikenuen.
Ana Pi.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Badakit ez daukadala graziarik txisteak kontatzeko, baina batzuetan laguenen artean ausartzen naiz. Txisteak ondo kontatzen dituzten pertsonek endibia ematen didate trebetasun berezi bat daukatela uste dudalako. Adibidez, nire lagunak azentu motak guztiak imitatzen daki, hori trebetasun bat da. Argi dago bai txistea bai kontalaria oso garrantzitsuak direla baina uste dut momentuak ere garrantzia duela.

Beno, lagunen artean gaudenez, txiste txiki bat kontatuko dizuet.

Gizon bat nautiko-eskolara joan da marino izan nahi duelako. Matrikulatzeko datu pertsonalak eta beste datu batzuk eskatu dizkiote eta azkenean galdetu diote :
-Badakizu igeri egiten?
-Nola? Baina..., hemen itsasontziak daude, ezta?

A.B.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Txiste batekin barre egiteko ez da beharrezkoa ona izan dadin. Nire ustez garrantzitzuagoa da nork kontatzen duen txistea baino. Gainera txisteak argiak izan behar dira, ulergarriak.
e.s gurutxeta

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Ez dakit nolakoa izan behar dela txistea ona. Uste du gauza batzuek inportanteal direla: txistea, kontalaria, lekua, momentua etabar. Txiste bat gehiago gustatzen da erlaxatuta egon denean, zerbait hartzen denean ...

Nire ustez kontalaria oso inportantea da, aldi asko inportanteena da. Gauzak kontatzea oso ondo dakien jendea dago.

Ni txepela naiz eta ez dakit txisteak kontatzen.

C.H.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kontalaria garrantzitsua den arren, nire ustez, txiste bat kontatzerakoan gauza garrantzitsuena arrakasta edukitzeko kontatzen den momentua da.

Txiste batek, momentu juxtuan kontatzen baduzu, grazia haniagoa edukiko du

David Mv

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

kontalaria oso importantea da,txistea txarra izan ahal da baina kontalaria ona bada seguruz denok barre egingo dute.Ni ez dakit txiste eta gehiago kontalari oso oso txarra naiz,ez daukat graziarik.nik nahiago dut humoristak,hauek ingenio asko daukate ez dute txisteak kontatu behar jostatzeko.Jose Mota onena da.Gogoratu dut programa bat txisteko, kontalaria asko agertu ziren`no te rias que es peor´ .Progarma oso oso txarra zen.
victor m. A2

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

hobeagoak daude, ona da, baina beste batzuk, (gehienak)hobeagoak dira.

http://www.lasexta.com/programas/club-de-la-comedia/noticias/ erabiltzaileak esan du...

Irakaslearen eta ikaslearen arteko elkarrizketa.
– Zenbat hezur dauzka zure gorputzak ?
– 208, jauna – erantzun du ikasleak.
– Burugogorra! Ez al nizun esan atzo 207 hezur bakarrik dauzkala
giza gorputzak?
– Bai, baina … gaur oliba hezur bat irentsi dut.
hau hobeagoa

Unknown erabiltzaileak esan du...

Patxi eta Pello
Hauek Joan dirá Donostira Bingos eta Patxi sekula bingo batean sartu gabea, Pellok esan omen ziyon hemen númeroak erderaz esaten dizkit baina i ez kezka mil argitu dizkiat euskaraz sartu barrena eta kartoiak eta fitxak hartu ondoren jarri escrita maian Pellok esaten números esandakoan kartoien badaukak fitxakin tapatu behar eta línea bat ezker eskuin edo eskuinetik ezkerrera izaten badek línea kantatu eta kartoi osoa bere ezkero bingo diru mordoxka jasotzeko aukera zegok Bale bale hasten pilotitak gora eta behera eta neskak Lehenengon númeroa el tres eta Pellok hirua dek ori Patxi ixilik ondoren el siete eta Pellok zazpia hostia Nik zeukat lasai motel tapatu fitxakin hurrengoa el veintidós ogeitabia hostia hau ere bai tapatu el quince hamabosta Kaká zaharra hemen etzegok lasai lasai Ondo ari haiz da beno ik Jakingo ek sesenta y tres hirurogei ta hiru hau ere bai hostia hau dek pagotxa hau neskak hurrengo numeroa el noventa eta Pello euskeraz bederatzi zero ori entzun dun bezela altxatzea Patxi maiatik eta hor dijoa tximista bezela mostradore aldera zalaparta batean eta Pello baiño ze hosti pasatzen zaik seko erotu egin alaiz aldameneko amona ere iya botauen ankaz gora eta Patxik Kartoi haundigoan billa hemen horrenbeste Zero etzaizkiak kabitzen da.