2010/10/08

FITIPALDIAK

Ez dakit zenbat diru gastatu eta gero, zenbat klase jaso eta gero eta zenbat aldiz aurkeztu eta gero, … baina, gidabaimena atera dut azkenean. Egia esanda, kostata atera dut eta batzuetan ere pentsatu dut ez nintzela kapaz izango.

Gorriak eta bi pasa izan ditut, bai azterketa teorikoa, bai praktikoa gainditzeko, baina azkenean nire ametsetako desioa bete da eta bihartik aurrera Fitipaldi berri bat egongo da Euskal Herriko errepideetatik bere abilezia erakusten.

Ziur gaude zeuek ere gogoratzen duzuela gidabaimena atera zenuteneko egun hori edo izandako esperientzia edo komeriaren bat. Horrela bada, kontaguzue beheko komentarioetan, bestela horren inguruan nahi duzuen guztia.

20 iruzkin:

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nik lehenengo aldiz atera nuen dena, azterketa teorikoa ez zen oso zaila eta praktikoa...beste kontu bat zen.
Hasieran nik lehenengoa hartuko nuen kotxea, baina azterketa eguna heltzean ez zen horrela pasa, orduan urduri jarri nintzen. Dena primeran egin nuen baina bat batean okertu nuen agindu batean eta biribilgunean eskuinetara joan beharrean ezkerretara joan nintzen. Konturatu nintzenean aztertzailarekin hitz egiten hasi nintzen konponbidea azaltzen eta berak esan zidan oso serio " ahal duzunean aparkatu". Akabo, pentsatu nuen eta azkenean gainditu nuen berak pentsatu zuelako oso erabakitzailea izan nintzela urdurik egon gabe.
Ez dakizu inoiz zer gertatu ote den.
A.J

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Orain dela hamahiru urte gidabaimena atera nuen, hala ere oso gutxi gidatzen dut.
Nahiz eta ateratzea ez kostatu, denborarekin ez dut erabili, behar izan ez baitut. Bizikletarekin gertatzen den bezala, gidatzen inoiz ez da ahazten. Abantail onak dakartza bai lan egiteko bai bidaiatzeko bai edozein gauzatarako.
Horregatik karneta ez daukatenei baita ere ateratzea askoz kostatzen zaienei animatzen diet amore ematen ez dutela eta jarraitzen dutela lortu arte.
Eutsi goiari!!
C.R. (Gurutzeta 3.maila)

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nik oso ondo gogoratzen dut gidabaimen atera nuenean , oso urduri nengoen azterketa praktikotan , gainera azterketa denbora asko iraun zuen eta nik ez nekien zergatik azterketa hain luzea zen ? . Azkenean akatz bat egin nuen eta suspenditu nuen . Oso haserre nengoen , ezin nuen ulertu zergatik azterketa hain luzea izan zen ? , baina azkenean zegoena zen . Azkenean bostgarren azterketan gainditu nuen , eta egin nuen txarrena izan zen . Ulertu nuen azterketa horiek aprobatzeko zortea oso garrantzitsua zela eta azkenean gidabaimena ateratzea oso garestia zela ulertu nuen , eta onbide ona zela .
Jose

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire aitak autoeskola bat du eta irakaslea delako, hamazazpi eta erdi urte nuenean auto hartzera derrigortu nindun eta azterketa gainditu nuen lehen aldiz, baina... urte bat eta gero! Praktikak egin nituen ia egunero urte bat zehar. Gainera, nire aitak ez zuen patientzianirekin! Egia da oso gogorra izan zela.

Azterketa teorikoa, bestalde, erraza izan zen.

6 urte pasa zuten eta ahal dudanean, beti garraio publikoa erabili dut, jeje.

Silvia - Barakaldo

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nik oso arduri jarri nintzen. Ez nekien ondo teorikoa erreza ala zaila izango zen, baina zuerte ona nuen eta nire azterketa oso erreza zen.
Praktikoa beno, gidatu guztatzen zait, baina oso arduri jarri nuen, kotxean pertsona ez ezaguna eta begiratzen zerbait txarto egiten ba duzu.
Gainditu nuen azterketa, uf, ze ona!!! dena lehen aldiz.
S.A.M 1ºA

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Orain dela urte asko gidabaimena atera nuen. Niretzat oso erraza izan zen. Hain erraza izan zen non bost edo seis klase soilik eman nituen eta lehenengo aldian gainditu nuen.
Baina betidanik gidatzeak beldur handia eman didanez, bi edo hiru aldiz besterik ez dut gidatu. Gidabaimena berriztatzen dut tokatzen zaidan guztietan baina gidatu gabe jarraitzen dut.
I.R (Gurutzeta)

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Egia ezanda nik ez daukat zer kontatu. Asko ez zitzaidan kostatu gidatzeko baimena ateratzea. Teoriko partea hamar mila teset egin ostean gainditu egin nuen eta praktikoa autobidetik hamabost minutu gidatu ondoren autobus geltokian kotxea utzi eta gidatzeko baimena eskuratu nuen. Ziurrenik oso pertsona suerteduna izan naizela,orduan ateratzen ari zaretenoi esan dezakezuedan gauza bakarra, nik aina suerte eduki dezazuela espero du.



ALFERTSU Gurutzeta 3.maila

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

uste dut orain dela 7 urte atera nueb gidabaimena. Hasieran guztiek esan zidaten ez aeratzeko, beldurra ematen zidan gidatzea eta; baina apuntatu nintzen, eta egia esateko teorikoa nahiko zaila isan zen, baina praktikoa...bost aldiz aurkestu behar nuen, nerbioek harrapatzen ninduten aurkesten nuen bakoitzean, asken aldiz, behintzat! lortu nuen!. Gero benetan gidatzen hasi nintzen!
Leticia.

Roxana erabiltzaileak esan du...

Nik sorte handia izan dut, automobileko gidabaimena lehenengo aldiz atera nuelako. Hamabi urte nituenean, nire nebak gidatzen erakutsi zidan eta horregatik, gidatzea gogokoa dut.
Gainera, hamahiru urte nituenean nire ahizpak motor txiki bat oparitu zidan eta ordutik aurrera beti gidatzen dut.
Arazo bakarrik izan dut: motor handiko gidabaimena atera nuenean, lehenengo azterketa praktikoa suspenditu nuen, ezin izan nuelako motorra gelditu leku egokian. Euria goian-behean ari zuen eta motorrak ez nituen balaztak gelditzeko eta nik ez nuen indarrik balazta estutzeko.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire kasuan hiru toki diferentetan aztertu nuen.Sestaoko autoeskola batean lehenengo aldiz azterketa teorikoa gainditu nuen.
Azterketa praktikoa Palman egin nuen bi aldiz eta ez nuen gainditu eta gero Las Palmasera joan nintzen lan egitera eta beste bi aldiz saiatu nintzen.Azkenean bigarren aldiz gainditu nuen.
Benetan ez zait gidatzea gustatzen eta nire ustez horregatik kostatu nuen.Nire iritsiz Denok gidabaimena eduki behar dugu eta eskolan edo bachilleratoan beste irakasgai batek gehiago izan behar luke.
Orain gidatzea oso beharrezkoa da lanako bizitza.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire kasuan hiru toki diferentetan aztertu nuen.Sestaoko autoeskola batean lehenengo aldiz azterketa teorikoa gainditu nuen.
Azterketa praktikoa Palman egin nuen bi aldiz eta ez nuen gainditu eta gero Las Palmasera joan nintzen lan egitera eta beste bi aldiz saiatu nintzen.Azkenean bigarren aldiz gainditu nuen.
Benetan ez zait gidatzea gustatzen eta nire ustez horregatik kostatu nuen.Nire iritsiz Denok gidabaimena eduki behar dugu eta eskolan edo bachilleratoan beste irakasgai batek gehiago izan behar luke.
Orain gidatzea oso beharrezkoa da lanako bizitza.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Lehenengo aldian gainditu nuen baina, egia esan, suerte hutsa zen. Gidabaimena eukitzeaz harro nengoenez paperak ematerakoan, nire koinatu gizajori buelta bat ematera gonbidatu nion. Inuzente! Garai hartan "seilla" zahar bat neukan, han geunden biok jesarrita, nire trebetasunak autorekin erakusteko. Bai zera! Irtetzerakoan argirik gabe, segurtasun-uhal ipini gabe, esku- freno kendu gabe...Penagarria izan zen. Ateratzea lortu nuenean, nire koinaturen aurpegia begiratu nuen eta zuri-zuria zeukan, ixil-ixilik zegoen baina, bere damotasun argi zegoen.
Denbora pasatu eta gero, askoz hobeto egiten dut eta nire koinatu ea ea beldur gabe nirekin etortzen da!
bbb

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Ez dut pentsatu nahi zenbat urtetan pasatu dira. Uste dut hogeita lau urte izan dela, ia ezer.
Gogoratzen dut urduri zegoela. Maniobren azterketan nire anka nire gorputzaren independentea zen, bakarrik mugitzen zen. Nire burua esaten zion gelditu zela baina ez zuen kasu egiten. Orduan, logikaz azterketaegin nuen berriro.

Suertea nuen, ez nuen ezer balio izan, nire gurasoek guztiak ordaindu zuten.

C.H

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nahiz eta denbora pasatu izan , nire gidabaimenaren azterketa praktikoa ondo gogoratzen dut. Zergatik? Ba txarto nengoelako.Aurreko eguna "trankazo bat" harrapatu nuen eta azterketaren eguna sukar neukan. Hala ere, ez nuen arazorik gidabaimena ateratzeko. Nire ustez, teoria oso erraza da , baina praktika beste gauza bat da, ezta? Ez dut gogoratzen zenbat praktika egin nituen, baina asko. Gainera neguan izan zen eta ia ia, egun guztietan euria egin zuen.

Arantza P.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nahiz eta denbora pasatu izan , nire gidabaimenaren azterketa praktikoa ondo gogoratzen dut. Zergatik? Ba txarto nengoelako.Aurreko eguna "trankazo bat" harrapatu nuen eta azterketaren eguna sukar neukan. Hala ere, ez nuen arazorik gidabaimena ateratzeko. Nire ustez, teoria oso erraza da , baina praktika beste gauza bat da, ezta? Ez dut gogoratzen zenbat praktika egin nituen, baina asko. Gainera neguan izan zen eta ia ia, egun guztietan euria egin zuen.

Arantza P.

Gurutxeta 3.Maila *T* erabiltzaileak esan du...

Atzo 16 urte beteta, 2 urte itxaron behar dut oraindik auto karneta atera ahal izateko, ahala ere espero dut azkar atera ahal izatea, oso inportantea irutditzen zait eta.Baina oraindik denbora falta denez ez dakit eta eguna ailegatuko denean gauzak aldatuko diren ala ez.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Ez dakit zer ipini dut ez dut ulertu Miren karmele 1ºA

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nik ez dut gidabaimena atera oraindik, ez daukadalako denbora askorik. Goizez unibertsitatean nago eta arratsaldez, ingelesa eta euskara ikasten ditut eta klaseko ikasgaiak ere bai. Urte honetan gidabaimena atera espero dut autoeskolak bilatzen hasi naiz eta.
E. L. 1 A

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

nik teorikoa lehenengoa aprobatzen dut baina praktikoa bigarrenean ateratzeko dut oso urdurik ipintzen nuenela.
nik ateratzeko nire lagunek denok ateratzen ari ziren eta nik motibatu nuen.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

xabi 1º maila