2010/10/15

JARRAITZAILE ASTUNA

Gaur goizean Bilboko alde zaharrean egon naizenean telebistako programa bateko aktore bat ikusi dut. Astero ikusten dut bere programa eta, benetan, gogoko dut.

Berarengana hurbildu naiz eta telebistan esaten duen esaldi famatua esan diot bere keinuak imitatuz. Nire asmoa bere jarraitzaile sutsua naizela adieraztea izan da, baina ez dut uste grazia handirik egin dionik. Goitik behera begiratu dit eta eskerrik asko esan ondoren alde egin du. Beharbada ni bezalako jarraitzaile astunez nazkatuta egongo da.
Harrituta geratu naiz zer egin jakin gabe. Gaur goizean bere programa ez dudala berriro ikusiko erabaki dut.

Niri gertatutakoa ez da ohikoa izango eta famatuek jarraitzaileak ondo tratatuko dituzte, dudarik gabe. Zuek inoiz ikusi duzue pertsonaia famaturik? Zer gertatu zaizue? Eta famaturik inoiz ikusi ez baduzue esan nor den gustukoen duzuen pertsonaia eta zergatia.

22 iruzkin:

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Ez dakit zer esan behar dut Miren karmele 1ºA

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nik behin athletiken jokalari bat ikusi nuen Bilbon , bakarrik zihoan eta ikusi nuenean berrarengana joan nintzen eta autografo bat eskatu nion , baina berak ez zidan eman nahi izan , ezin nuen ulertu zergatik ez zidan eman ? , bakarrik sinadura bat zen . Beranduago oso gizabide txarra zuela pentsatu nuen , baina ez dakit agian azkenean bizitza bere lekuan ipiniko du .
Jose

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Behin Madrilen Santiago Segura ikusi nuen baita Nacho Cano ere. Lehenengoa ez da nire gustokoa baina hala izan balitz, seguraski, ez nuke berarengana jo,lotsagatik eta lasaitasuna nahi dutela bere eguneroko bizitzan suposatzen dudadlako.
A.J

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Behin El Fary lankideak eta biok ikusi genuen eta pentsatu genuen oso tipo atsegina iruditzen duela,baina benetan ez.Autografo bat eskatu genuen eta berehala txarto begiratu zigun eta erantzun zigun dei bat egin
behar zenuela.Adibidez beste aldi batean Pierce Brosnanek eta oso inpresio ona eman zidan.Oso galantea dela aurkitu dut eta batez ere hitz egiten duenean.Benetako Jauna da.
vh

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Askotan Madrilen ibiltzen naiz eta ez dut inoiz famatu bat ikusi, badakit arraroa dela, baina, alde batetik,oso despistatua naizelako eta beste aldetik, farandula mundua nire gogokoa ez delako, izango da. Ziur aski, edozein aktor batekin topo egiten badut, pelikulatik kanpo ez nuke ezagutuko.
Behin bakarrik, Bartzelonako taberna batean zerbait hartzen geunden bitartean, abots berezi bat entzun genuen. Abots hori ezagutzea derrigorrezkoa zen. Buelta eman genuen eta hor zegoen Constantino Romero.
bbb

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nik ez naiz jarraitzaile, batsuetan ikusi dut famatua, Athletik Jokalari, Alaska, Yolanda (ez dakit bere abizena)etb-an ateratzen zuen, baina ni oso lotsati naiz eta horregatik ez dut ezer esan famatuari, eta uste dut inoiz ez dut esango

SAM 1A

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nik "Date el bote"n egon nintzen, lagun bat ikusten, eta Karlos Sobera faltsua da iruditzen zait. Kamerak egoten zirenean, oso jatorra da, ostera, ez egoten zirenean, ez zeukan irribarre.

E.F

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Orain dela urte asko Supervivientes-era joan nintzen (ikuslea bezala jakina!) lagun batzuekin eta Jesús Vázquez ikusi genuen.

Oso lotsatia naizelako ez nintzen joan berarengana, baina lagun bat joan zen eta hura oso ezatsegin zen berarekin. Kameraen aurrean, dena oso polita, baina gero...

Hala ere, hain famatuak direnean, normala dela uste dut jendea askotan oso astuna delako. Ohiko iruditzen zait haiek nekatuta daudelako.

Txikitan Sergi Barjuan (Barçaren jokalari ohia) topatu nuen Port Aventuran eta oso jatorra zen.

Silvia - Barakaldo 1B

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Batzuetan ikusi ditut famatu bat edo beste, baina uste dut inoiz ez diedala ezer esan. Lotsatia izateagatik ez da izan, helbururik ez edukitzea baizik. Autografo bat ez dut nahi ezertarako eta agurtzea soilik ere ez. Batzuekin kopa bat hartu nahiko nuken, baina haiek gurekin normalean ez dute ezer jakin nahi. Onartu behar dut Madrilengo diskoteka batean edo airepotuetan famatu bat ikusi dudanean, egiten duena eta itxura begiratzea gustatzen zaidala. Askotan telebista edo zinemaren itzura eta egiazkoa oso diferentea da.
Bestalde, ezatseginak direna normala dela uste dut egun osoan agurtzen egotea rollo handi bat izan behar delako.
M.C

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Pentzatzen ari naiz, baina ez dut gogoratzen pertsona famatu bat ikustea.Halaere, kalean ikusiko banu uste dut ezer ez nioke esango...asken finean guk ikusi arren haiek ez gaituzte ezagutzen...
Leticia.

Roxana erabiltzaileak esan du...

Nik hiru famatuekin topatu nituela uste dut. Lehenengoa, Pablo Motos, Madrilen. Hura bere senargaia joan zen Serranotik. Bigarrena, pasaden urtean, Nueva York-en, Paulina Rubio eta Colate topatu nituen, konprak egiten.Paulina urrunetik ezagutu nuen, baina ez nion ezer esan. Eta hirugarrena, urte honetan Arturo Perez-Reverteren liburuko aurkezpena joan nintzen eta aurkezpena ondoren nire liburuarekin berarengana joan nintzen sinatzera eta oso jatorra zen nirekin. Txarragoa: bere sinadura ez da ulertzen...

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Pasa den neguan Milosen liburutegian Toti Martinez egon zen eta berriketa egin zuen bere liburu berriari buruz. Asko gustatu zitzaidan. Oso jatorra eta atsegina da. Nahiz eta oso berandu izan, guztioi liburuak sinatu zitzaizkigun. Asko daki eta primeran gauzak azaltzen ditu.
Maite B.

Jessi 1A erabiltzaileak esan du...

Nik egun batean Julen Gerrero ikusi nuen taberna batean eta autografo bat eman nuen

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Pertsona famatu batzuk ikusi ditut kalean. Bob Geldoff Bilbon bertan, Carolina Herrena Madrilen, baita Eduardo Noriega aktorea ere. Inoiz ez zait ezer ez esatea bururatu, nahiz eta nahiko nukeen. Lotsatiegia naiz eta, gainera, ez zait ondo iruditzen bere gauzak egiten ari den pertsona batengana joatea. Ohituta badaude ere, gogorra izan behar da, intimitarerik gabe egongo balira bezala. Niretzat autografoak ez dute balio handirik eta pertsona hori ikusi izanarekin konformatzen naiz. Pasadizoak dira, azken finean.
Ana Pi

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Pentsatu egin beharko genuke agian, zelako jarrera mantenduko genuke famatuak izango bagina eta kaletik goazela pila bat jende hurbiltzen zaigula sinadura bat nahi dutelakoan. Naskatu egingo ginateke edo famatu batzuen kasuan sinadura eman. Famatu izan zaitezke eta pertsona hurbila baita ere baina badaude kasurik halakoak ez diren famatuak. Nire kasuan hurbildu natzaion famatu bakarrari, Susaeta futbol jokalariari izan da. Argazki bat nirekin atera zezakeen eskatu nion eta inolako arazorik ez nuen eduki oso hurbila zela atzeman nion. Alfertsua Gurutzeta 3.maila

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Famatu bat ikusten duzun bakoitzean, bere sinadura lortzeko edo berarekin argazki bat ateratzeko asmoz hurbiltzen zara. Normalean gustatzen zaizkizun gehienak abeslariak, aktoreak edo jokalariak dira, telebistan agertzen dira eta. Gertatzen dena kasu batzuetan edozein gauza eskatzeko beraiei hurbiltzen bazara, molestatuko dutela da. Agian badaukate arrazoirik? Kalean irtetean hainbeste jende sinadurak eskatzen dago. Beraiek bakarrik beren bisitzarekin jarraitu nahi dute eta beren lana, lana bakarra da besteok bezala.
Desberdintasun handi bat egin behar du ospetsuen artean: batzuek ospetsuak dira beren bizitza kontatzeagatik eta beste batzuek beren lanagatik.
Honen ondorioz lehenengoek beren intimitatearen errespetua galdu dute eta inoiz ez lukete kexatuko, jarratzaile astuna hurbiltzen bazintzaion. C.R. Gurutzeta 3.maila

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Orain dela lau urte, ikastetxean nengoen eta han jaia zen, ikastetxeak hogei ta bost urte egin zituelako. Aste osoa arratsaldez jokoak egin genituen. Arratsalde baten Iñaki La Fuente (Athletiken jokalari ohia da) etorri zen, ikastetxe honetan ikasi zuen eta. Arratsalde hori futbol lehiaketa beste ikastetxearekin egin zuen eta Iñakik sariak eman zituen. Sariak eman eta gero, autografoak sinatu zituen eta argazkiak gurekin atera zituen.
E. L. 1 A

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Pertsonaia famatu batzuk ikusi ditut, kirolaiak, abeslaria bat, Kazetari bar eta beste pertsona ospetsu batzuk ez dakidala nola definitzen diedan.

Ez zaigu ezerez gertatu ez hurbildu naizelako. Ez zait mloestatzerik gustatzen eta ez dut ezer hitz egiten diedanik.

Pentsatzen dut inoiz inoiz ezer diedala. Lotsatia naiz eta ez dakit zer esan.

C.H.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Orain dela bi urte, Madrilen egoten, Warner Bross parkera joan nintzen nire lagunekin, eta han Kiko Rivera (Paquirrín) ikusi nuen. Jendeak gelditzen zuen eta bera oso ondo konpontzen zen jendearekin, autografoak sinatzen zituen, jendeak berarekin argazkiak egiten zituen… Gero, nire lagun bat, Borja deitzen dena, konturatu zenean, bere bila korrika egiten joan zen argazki bat egiteko asmoz, baina, ezin izan zuen argazkirik egin, “Paquirrin” desagertu egin zelako. Nik ikusi eta gero pentsatu nuen pertsona jatorra zela, jendearekin portaera ona zeukan eta.
M.S.V.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Uda honetan Joseba Etxeberria ikusi nuen Eibarren. Jendea argazki asko atera zituzten berarekin. Bere alabarekin zegoen eta oso txikia da baina oso polita ere bai.
Beste egun batean, "Euskadi Directo" kazetariak ikusi nuen: Adela Gonzalez. Laidako hondartzan zegoen bere senarrarekin.
Eta bukatzeko, Bilbon Jorge Fernandezekin topatu nintzen. Nik nire lagunarekin nengoen buelta bat ematen eta Jorge bizikletaz zebilen.

Amaia 1ºA MAILA

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire kasuan, bai, famatuak ikusi ditut. Batik bat, Madrilen bizi izan nintzenean. Adibidez, arratsalde batean Sakira ikusi nuen, baina ez kontzertu batean, Palace Hotelean ikusi nuen. Momentu hartan ez zen hain famatua. Kaleetan ere telesaileen aktore desberdinak ikusi nituen, edo supermerkatuan. Pasa den udazken Barajas aireportuan Marta Sanchez ikusi nuen, egia esan, oso txikia da eta gainera kapela eta betaurrekoak eraman zituen dizimulatzeko. Aireportuak leku onak dira famatuak ikusteko, ezta?.

Arantza P.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Oraintxe bertan ez dut gogoratzen, baina seguru athletiken jokalariak ikusi nuen Bilbotik eta "Gran Hermano"ko jendeari ere bai.
Miriam 1ºA