2018/11/05

BAKE SANTUAN

Komuna da, antza, gizon askorentzat etxeko txokorik maitatuena. Komuna da hiru gizonetatik batek bakea lortzen duen lekua, seme-alabengandik urrun sentitzeko partzela eta bikotekidearen haserrealdietatik babestuta sentitzeko tokia. Komuna da ezkutuan, inork molestatu gabe, sakelako telefonoa begiratzeko erreinua. Eta, noski, komuna da etxeko lanak ez egiteko aitzakia perfektua aurkitzeko lekua.

Gizakiok noizean behin behar-beharrezko dugu bakarrik egotea, geure buruarekin bake santuan eta, duela gutxi argitaratutako inkesta baten arabera, gizonentzat komuna da horretarako lekurik egokiena.

Guztiok gauza asko egiten ditugu komunean, beharrezko gauzak, gainera. Horrek komunean orduak eta orduak pasatzea dakar, beharrezko orduak pasatzea. Baina, dirudienez, hiru gizonetatik bat beharrezko gauza horiek ez ezik, ordu estrak sartzeko prest egoten da apur bat bakea lortzearen truke.

Zer iruditzen zaizue inkestak dioena? Zein lekutan lortzen duzu behar duzuen bakea? Eta zein da zuen etxeko lekurik maitatuena? Zergatik?

23 iruzkin:

Aitziber B2 erabiltzaileak esan du...

Inoiz ez dut pentsatu zein den etxeko lekurik maitatuena baina bat aukeratuko banu, seguraski, sukaldea izango litzateke. Txikitatik oso erosoa iruditu zait. Denetariko gauzak daude sukaldean: janaria, edaria, telebista, aulkiak...edozeinek behar duen guztia! Bakarrik egon nahi dudanean, atea ixten dut sua piztu eta postre goxoak egiten hasten dut.Hau bakea!

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Denok daukagu egun txar bat eta erlaxatzeko momentua bilatzeko beharra daukagu. Nik normalean, hori egin nahi dudanean kalera irteten naiz baina etxean banago eta leku bat aukeratu behar badut...terraza izango litzateke. Berdin dit negu erdian egotea, nik manta hartu eta irteten naiz sabaitik zintzilik dagoen hamakan esertzera eta musika entzutera. Oso laxaigarria da, batez ere unibertsitate egun gogor bat amaitzean!

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Maite B2 (ahaztu zait aurrekoan izena ipintzea)

Anónimo dijo...
Denok daukagu egun txar bat eta erlaxatzeko momentua bilatzeko beharra daukagu. Nik normalean, hori egin nahi dudanean kalera irteten naiz baina etxean banago eta leku bat aukeratu behar badut...terraza izango litzateke. Berdin dit negu erdian egotea, nik manta hartu eta irteten naiz sabaitik zintzilik dagoen hamakan esertzera eta musika entzutera. Oso laxaigarria da, batez ere unibertsitate egun gogor bat amaitzean!

InMa GP erabiltzaileak esan du...

Inma GP-B2
Lekurik egokiena ezkutatzekotan ez litzatekeela komuna izango. Egin nahi dugun zereginaren arabera gure lekua aurkituko dugu. .

Adibidez, sukaldean janaria prestatzeko lekurik egokiena da. Gure familien arteko harreman estuak edukitzeko, lekurik ederrena da. Urtebetetzea prestatzeko, lekurik aproposena da.
Nahiz eta inkestek dioten komuna etxeko lekurik besteengandik ezkutatzeko egokiena dela, aitzakia ederra baino ederragoa da:kaka egiteko besterik ez dela, eguneroko aitzakiak ipurditik bultzatzeko ere.
Hau da nire iritzi apala.

Álvaro (B1) erabiltzaileak esan du...

Legurik egokiena bakea lortezko nire etxean terraza da. Han aulki batean esertzen naiz eta musika entzuten dut, edo liburu bat irakurtzen edo bakarrik nire gauzetan pentsatzen. Horregatik, nire etxearen lekurik maitatuena da. Nahiz eta inkesta honek esaten du gizonen lekurik maitatuena da, ezagutzen dut jende asko terraza edo beste leku bat nahiago dute. Horregatik, uste dut inkesta mota hauek lelokeria bat da, ez dira ondo eginda eta.

Unknown erabiltzaileak esan du...

KEPA B2
Antza denez, eta nik ezagutzen dudanez inkesta esaten duena egia da, baina niri dagokidanez hori ez da posible nire etxean. Bi seme-alaba ditut eta nire etxeko ateek ez daukatenez kisketarik komunera joaten naizen bakoitzean beti norbait agertzen da.
Orduan, nire gauzak egiteko beste leku bat bilatu behar izan dut, horregatik logelan txoko txiki bat eraiki dut. Mahai txiki bat, ordenagailua eta nire euskarazko apunteak besterik ez ditut, baina nire txoko pertsonala da eta pixkanaka han benetan gustura sentitzen hasi naiz. Horregatik aitortu behar dut leku hori nire etxeko lekurik maitatuena bihurtu dela.

Amaia Quintanilla B2 erabiltzaileak esan du...

Etxeko lekurik maitatuena aukeratuko banu, argi daukat ez litzateke komuna izango. Nire ustez, komuna bakoitzaren beharrak egiteko da, ez erlaxatzeko edo bakea bilatzeko.
Nik eskolatik etortzen naizenean eta bakearen bila noanean, beti egongelara joaten naiz. Niretzako siesta hartzea sakratua da eta han aurkitzen dut lekurik egokiena. Hori bai da nire etxeko lekurik maitatuena!

Maika Vázquez erabiltzaileak esan du...

Niretzat bakarrik egotea oso garrantzitsua da, horregatik testuaren ados nago. Hala ere, ez da beharrezkoa komunean egotea, beste leku onenak daudelako etxean lasai egoteko.

Nire kasuan, asko gustatzen zait egongelan egotea, gustura nagoelako. Egunero, pixka bat deskantsatzen dut, ohera joan baino lehen.

Orduan, inkestak arrazoia du, denok leku batek behar dugu lasai egoteko, baina ez dut uste komuna izan denik.

MONICA B2 erabiltzaileak esan du...

Ez dut uste gizon askorentzat etxeko txokorik maitatuena komuna denik .
Seme alaba txikiak dituzunean inoiz ez zoaz bainura bakarrik . Beti laguntzen ditu , bukatzen dut dutxa bateko edo lasaitzeko bainua.
Zalantzarik gabe lekua nire etxeko gustatzen zitzaidan balkoiak dira.
Zortzigarren pisuan bizi naiz, baina karrerapeak daudenez gero 10 pisu dirudi izan ere balkoiak bistak ederrak daude .
Alde batetik Durangoko mendiak adibidez Anboto eta beste aldetik Ezkerraldeko mendiak, lasaitzeko onena , musika entzuteko , libur bat irakurtzeko…

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo!
Badirudi gizonen kasuan bakean egoteko lekurik egokiena komuna dela; nik, ordea, logelan
oheratzeko momentuan aurkitzen dut. Han hainbat galderak pasatzen zaizkit burutik, eskerrak
nire anaia ez duen zurrungarik egiten; bestela, ezin izango nuke bakean egon. Nire bizitzan zehar egongela nire etxeko lekurik maitatuena dela konturatu naiz hutsik egoten delako eta horretaz gain, bideo-jokuak ere baditudalako. Azken finean, etxeko lekurik maitatuena eroso eta lasai egoteko lekua izan behar da.

ANDONI-B2

Unknown erabiltzaileak esan du...

Nati Alonso - B1
Guztiontzat bakarrik egotea ezinbestekoa da, eta gainera, egun guztietan bakarrik tarte bat pasa behar dugu gure burua antolatzeko. Baina, ez dut uste komuna toki egokiena izaten dela bakarrik egoteko; leku ezkutatzeko baizik.

Nire etxeko txokorik maitetuena egongela da, eta bakarrik egon nahi dudanean han egoten naiz. Ahal dudan guztietan, siesta egiten dut nire sofan, eta askotan musika entzuten dut. Baita ere, mugikorra hor erabiltzen dut.

Dena den, nire familiari galdetzen baiozue, ziur nago haiek esango dutela komuna dela nire etxeko gustokoen lekua.

Unknown erabiltzaileak esan du...

Isra, B2
Iepa!
Inkestak dioena egia izan daiteke, gutxienez nire koadrillan ia-gehienok egiten dugu hori: komunera joan eta orduak hor sakelako telefonora begira pasa.
Bestetan entretenitzeko veste gauzak aurkitzen ditugu: Duela urte batzuk, sakelako telefonoetan oraindik internetik ez genuenean, nire ezagun batek luburutegi txiki bat zeukan bere komunean eta ezagutzen dut beste batek “El Conde de Montecristo” bi aldiz irakirri duela "tronuan" eserita. Badaude ere xanpu eta dutxako jaboien etiketak irakurtzen dituztenak, dena bakarrik, gure airera izateko. Izaki sozialak gara baina askotan egunean zehar denbora behar dugu gure pentsamenduak antolatzeko, gure ohiturak antolatzeko ala bakarrik inor ez entzuteko.
Ondo izan!
Orain bakarrik bizi naizenean, nire etxeko lekurik mitatuena sofa izan daiteke, beharbada gutxi hartzen dudalako. Normalean ez naiz denbora asko etxean pasatzen, eta pasatzen dudana urrezkoa da niretzak, horrexegatik sofan egotea, nahiz eta munduko filmerik txarrena ikusten izatea, zoragarria da: bake-tarte bat dudala esan nahi du.

Unknown erabiltzaileak esan du...

Iñigo B2

Nire ustez egia da, pertsona guztiok leku gogokoena daukagu etxean, lasaigoa lan egiteko, ikasteko edo denbora ezer egin gabe pasatzeko.

Nire kasuan, leku gogokoena, nire gela da. Han oso ondo sentitzen naiz baita lasai ere. Gela honetan, nire ordenagailua eta gehiago nahi ditudan gauzak hor daude. Ordenagailurekin jolastean ordu samarrak pasatzen ditut eta noizean behin euskera ikasten dut.

Uxue erabiltzaileak esan du...
Egileak iruzkina kendu du.
Uxue erabiltzaileak esan du...

Uxue B1

Nire ustez denok behar dugu momentu batzuk bakarrik egoteko,baina komuna ez da niretzat onena.

Nire leku onena nire egongela da,han deskatsatu ahal dut eta kukuxla bat hartzen badut hobeto egongo naiz arraltsalde guztia.

Toñi B1 erabiltzaileak esan du...

Kaixo,Toñi naiz.
Nire ustez,egia da.Jende askori gustatzen zaiola,komunean,irakurtzea,mugikorraz jolastea,postontzian sartzen duten publizitatea ikustea...
Niretzat komuna ez da lasaitasuna bilatzeko lekua.

Nire lekua lasaitasuna lortzeko sukaldea da.Janaria prestatzen badut eta denbora badaukat oso lasai nago.Asko gustatzen zait sukaldatzea, horregatik,da nire etxeko lekurik maitatuena.

Mariñe erabiltzaileak esan du...

Artikulua oso dibertigarria iruditzen zait. Egia da, normalean, denok leku bat lasai egoteko behar dugula baina komuna...Momentu batzuetan lanagatik edo familiagatik, ez dugu aurkitzen momentu hori edo leku hori baina seguraski etxean, daukagu beste lekuak ondo sentitzeko, komuna ez ezik. Seguraski, komunean, egiten dugun gauzek plazer handia ematen digute baina nik espero dut etxeetan beste leku maitatuenak aurkitu dezakegula.

nerea coello erabiltzaileak esan du...

Nerea C B2

Inkesta dioena, ez dakit egia bada. Baina kaka egiteko denbora luzae hartzen duten pertsonak daude, horregatik komunan aldizkariak, komikiak edo zerbait irakurtzen hasi zen.
Nire ustez, komuna ez da lekua lasai egoteko. Niretzat leku gogokoena nire logela da. Han niri lasaitzen zaizkidan gausak daudelako (adibidez telebista, ordenagailua eta ebook-a)

Iñaki Minguela B2 erabiltzaileak esan du...

Kaixo,
Niri komuna ez zait izan gela berezia. Nik, lasai egoteko, ikasketa gela edo sukaldea nahiago ditut. Ikasketa gelan musika entzuten dudanean liburu bat edo aldizkari bat irakurtzen dut. Eta hori asko gustaten zait eta lasai egoten zait.
Beste leku berezia da sukaldea. Han, janaria prestatzen dudanean erlaxaten zait eta denbora asko pasatu dut bi lekutan.

Iñaki Minguela B2 JB AA

Catalina Czerny B2 erabiltzaileak esan du...

Kaixo,
Nik ez nuen inoiz imaginatu komuna horretarako lekua izan daitekela. Egia da, nire gelan bakarrik ez banago eta negar egin nahi badut zerbait gertatu zitzaidalako, komunean ixten naiz hobe sentitu arte besteak ez ikusteko, baina bakarrik minutu batzuk dira. Hori izan ezik, nire lasaitzeko lekua nire gela da. Gehien gustatzen zaidana oso argituta dagoela eta lore asko daukadala da. Hori laguntzen nau lasaitzeko eta bakean egoteko.

Mónica erabiltzaileak esan du...

Monica Gutierrez B1

kaixo guztioi,

Gutxiago guztatu zaidan textutik gizonari buruz bakarrik hitz egiten da.
Egia esan, gauza asko hitz egiten dugu guk etxean (amak). Lan egin eta etxeko lanak ere egin.
Nik, konkretuki, denbora asko ematen dut komumean. Dutxa hartu ondoren, nire kremak ipintzea gustatzen zaizkit ere erlaxatzeko. Goizez eta gauez, aurpegia garbi eta nire kremak jarri eta noski gero, hori egiteko, denbora ere behar dugu. Eta nola ez, makillaje jartzen dugunok lasaiago sentitzen dugu. Eta hori ez da bakea?? ja,ja,ja

Leire Gómez erabiltzaileak esan du...


Leire Gómez (B2)

Iruditzen zait inkestako emaitzak oso txukunak direla. Denok eduki behar dugu ondo sentitzen dugun leku bat baina komuna dela . . . . Ni bakarrik bizi naiz eta horregatik ezin dut aurkitu leku berezi bat bakea lortzeko nire etxean. Nire kasuan, hala ere, kezkatuta edo urduri nagoenean ez zait gustatzen etxean egotea eta normalean nire auzotik edo Barakaldotik ateratzen naiz musika entzuten dudan bitartean. Ibiltzea eta musika entzutea laguntzen diet nire ardurak ahaztea eta lasai egotea. Normalean askar ibiltzen naiz eta musika ez da lasai baina uste ut nire korputza nekatzea lortzen badut, nire burua atzetik doa.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Blog hau irakurtzen konturatu naiz egia dela inestak esaten duena. Nire familiako gizonak denbora asko ematen dute komunan eserita... Zergatia ez dakit. Nik, erlaxatzeko etxeko gela bat aukeratu beharko banu sukaldea aukeratuko nuke. Alde batetik, udan gela freskoena da eta neguan beroena, beti zerbait daukadalako labean, bizkotxoren bat edo... Eta beste aldetik, eskulanak egiterakoan hobeto garbitzen den gela da eta konturik gabe egin ahal ditut. Nire saltsan nago eta inork ez nau molestatzen.

Esti (B2)