2009/01/09

GABONAK ----- INKESTA


Inkesta: Janzten duzu barruko arropa gorrik Urtezahar egunean?



BAI …………… 8 (%47)


EZ ……………. 4 (%23)


NOIZBAIT …… 5 (%30)



1 iruzkin:

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire gabonzaharrarik onena zen ni 25 urte zituela. Nire gurasoekin eta nebekin afaldu eta gero, lagun minarekin geratu nintzen, Portugaletera joateko. Elkarrekin joan ginen beste lagunekin egoteko, gu Bilbon bizi baikinen.
Primeran pasatu genuen hitz eta dantza egiten urte berri arte.Gero gosaltzera joan ginen eta elkarrekin bazkaltzen pentsatu genuen. Gurasoekin hitz egin ondoren, lagun baten etxera joan ginen. Bazkaria denon artean prestatu genuen, eta gero,kartetan jolastu ginen, asko barre egin genuen. Ze ondo pasatu!.
Gauean joan nintzen etxera, eta lur jota egon arren,nire gabonzaharrarik onena ez ezik, luzeena ere pasatu nuen.
A.G.