2010/03/05

TXAKULA LAPIKOAN

Betidanik entzun dugu Txinan txakulak eta katuak oso pleziatuak dilela haien sukaldalitzan. Izan ele, Txinako zenbait aldetan oso ohikoak dila txakul-halagian espezializatulik dauden jatetxeak.
Baina, hau entzun alen beti sinetsi nahi izan dugu hemengo jatetxe txinataletan ez dutela holelakolik plestatzen, jatetxe hauen inguluko txakul eta katu guztiak apulka apuka desageltu badila ere.

Zein izan da jan duzuen gauzalik alaloena?
Zel iluditzen zaizue txakulak jateko ohitula?
Gustuko dituzue jatetxe txinatalak?

17 iruzkin:

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire gurasoak Extremadurako iparraldekoak dira. Txikitan, herriko aldean suge zati bat jan nuen, jakinaren gainean eta gustatu zitzaidan.
Esan behar dut txinatar janaria gustatzen zaidala eta jaten dudala noizbehinka. Txakurrak eta katuak erabiliko dituzten plater batzuk prestatzeko? Ba ... ez dakit, nire ustez hiriko legenda da. Dena den, txinatar jatetxera joaten jarraituko dut. Gure bizitzan denetariko frogatu behar dugu gero gustatzen zaigun ala ez, beste gauza izango da.
bbb

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Duela denbora asko ez naiz jatetxe txinatar batera joan.Orokorrean sukaldaritza txinatarra gustatzen zait,baina ez daukat konfidatzarik nola prestatzen duten janaria.
Produktuen kalitatea,garbitasuna janaria prestatzen dutenean,eta abar.
Behin batean egon nintzenean,pentzatu nuen agian ez nuela oilaskorik jan,beste animali bat baizik...
vh

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Jatera oso tradizionala naiz: patatak arrautza frijituekin, dilista-platerkada bat eta honelako gauzak jatea gustatzen zait. Ez dut uste inoiz gauza arraro bat jan dudanik. Txinatarrak oso sukaldari onak direla esaten da. Uste dut Michelin izar asko dauzkan euskaldun sukaldari batek Txinan jatetxe bat zabaldu du, eta ekialdeko errezetekin lan egiten du. Baina sarritan entzuten dugu hemengo txinatar jatetxe batzuk ez dituztela osasun-neurriak konplitzen.
Soraya

anonimo erabiltzaileak esan du...

Nik normalean ez dut ezer arraro jaten baina , telebistako dokumentaleetan ikusi dut noizean behin pertsonek gauzak bitxiak jaten dituztela eta nik batzuetan janari hori probatu nahi izango nuela pentsatzen dut eta horrela beste janari probatu ahal izango nuen.
Txakurrak eta katuak eta beste animalia jateko ideiak onak direla , uste dut , eta Asian edozein janari ona dela jateko ikusi dut dokumentaleetan , baina hemen ez gaudela ohiko hori da arazoa .
Ni askotan joaten naiz jatetxe txinatara , eta janari hori asko gustatzen zait , eta oso ona dela uste dut , bestalde prezioa ez da garestia , joaten naizenean bi ordu tardatzen dut jateko , sukaldari horiek munduko sukaldari onenak direla uste dut .
Baina ez dut uste hemengo jatetxeetan txakurrak edo katuak
prestatzen direnik ,baina nor daki ? . Nik jatetxe hauetan bufete nahiago dut janari gehiago jan ahal dudalako .
Jose

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Jan dudan haragirik arraroena zaldiarena da. Katuaren eta erbiaren haragiak antzekoak dira. Orduan, ¿zergatik ezin dugu txakurraren haragia jan?. Janari txinatarra ez da otordu laster bat baino txarragoa. Janari txinatarra samurra da (oilaskoa, txerria,eta abar) eta ondo prestatuta, otordu laster (hanburgesak, pizzak, eta abar) baino hobea da.
I.A.A

Unknown erabiltzaileak esan du...

Nik entzun dut GERRA ZIBILA ondoren jendea katuak jaten dituztela, nik uzte dut gose badaukazu edozein gauza ona da jateko baina herbiboroak jatea karniboroak baino obea da osasuntzeko. Ni bi aldiz joan nintzen Txinako jatetxera eta zait bere janaria gustatzen eta badakit janaria prestatzeko merkeagoa erosten duten,ez zaie importatzen nola dauden janariak, merkaek direla baizik, orduan uste dut inoiz itzuliko naizela Txinako jatetxe batera.

Unknown erabiltzaileak esan du...

Nik entzun dut GERRA ZIBILA ondoren jendea katuak jaten dituztela, nik uzte dut gose badaukazu edozein gauza ona da jateko baina herbiboroak jatea karniboroak baino obea da osasuntzeko. Ni bi aldiz joan nintzen Txinako jatetxera eta zait bere janaria gustatzen eta badakit janaria prestatzeko merkeagoa erosten duten,ez zaie importatzen nola dauden janariak, merkaek direla baizik, orduan uste dut inoiz itzuliko naizela Txinako jatetxe batera.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Niri ez zait gustatzen txinatar janaria.Naska ematen dut .NI oso mesfidati naiz. Gure janaria oso ona da horregatik ez ditut behar jan gauza berriak.niri oso gustatzen zaizkit legatza
,makailua eta txuletoiak.egun bat bakarrik joan nintzen txinatar jatetzera eta ez itsultzea erabaki nuen.ez zait importa zer egiten dute bere katuekin ala bere txakurrekin.

inma

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Txikitan, nire aitak eta nire nebak igelak hartzen zituzten nire gurasoen herriko lagu txiki batean. Gero nire amak jateko prestatzen zituen eta denok jaten genituen. Baina orain ez dakit hori egingo duen a la ez. Marraskiloak ere jan ditu baina, hori ez dela arraroa, ezta? Beno, ez da arrazoa guretzat, beste kontinente batean bai. Beste pertsona batzuentzat txakurra joatea normala da eta ez da normala guretzat.

Arantza P.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Niri gustatzen zait gauza desberdinak jatea baina jan gabe zer jaten dudan. Beti esaten da brometan txinatarraren inguan ez dago katurik eta nire senarrak esaten du inon ez duela ikusi txinatar hileta bat. Beste herritan intsektuak jaten ditu eta ez da ezer pasatzen. Ez dakit baina uste dut bizi den gauza guztia jateko balio duela.

Pili

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Niri txinatar janaria gustatzen zait, eta lehen askotan joaten nintzen jatetxe batera. Uste dut txakurra eta katuak erabiltzen dituztena mito bat dela, baina gose handia badago edozer jan ahal dugu... Zer gertatzen da tribu batzuetan? Kokoak, lupuak eta abar jaten dituzte. Zergatik ez? Bakoitzak bere inguruen dauden gauzekin konpondu behar du. Zer egin zuten "Viven" filmean? Inoiz jango zenukete pertsonarik bizitzeko?
Vanessa G.

Marimar erabiltzaileak esan du...

Ni inoiz ez naiz txinatar jatetxe batean sartu, ez zaidalako gustatzen bere janaria.
Wokera joaten naizenean inoiz ez dut txinako janaria jaten, beti aukeratzen dut beste janaria.
Txinatar Jatetxean Katuak, txakurrak edo Txinatar hildakoaren haragia ipini dituztela janarian,entzuten dut kalean baina jendearen istorioak direla uste dut.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Ni bakarrik behin egon naiz txinatar jatetxe batean eta ez zitzaidan ezer gustatu eta horregatik inoiz ez naiz berriro joango horrelako jantokietara nahiz eta atzerritarrek gero eta jatetxe gehiago ireki (horrek esan nahi du ondo joaten direla).Gainera, uste dut ondoen jaten den lekua Euskadin izaten dela, hemen dauzkagulako munduko sukaldaririk onenak.
Nik jan ditudan gauzarik arraroenak igelaren ankak izan dira eta egia esan asko gustatu zait.
Rodrigo.

Unknown erabiltzaileak esan du...

Txinatar jatetxeak beti gustatu zaizkit, eta ez zait inporta esaten dutena, nik nahiago dut bere janaria normala dela pentsatzea.
Egia da nire fruitadendan txinatar bat letxuga asko erosten dituela eta nik pentsatzen dut jatetxe bat daukala. Badakit gauza batzuk ekarri dituztela haien biltegitik eta ez dakigula nondik datozen, baina konfidantza handia daukat ondo daudela.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Niri txinatar janaria asko gustatzen zait eta hilero joaten naiz jatetxe batera nire lagun batzuekin, besteei ez zaielako gustatzen.Esaten dute naska ematen zaiela. Haiek txinatarrek janariarekin enganiatzen++ gaituztela esaten dute, baina ni ez nago ados.
Niri berdin zait zer ematen diguten jateko. Herrialde batzuetan jendeak fokak edo insektuak jaten ditu, orduan,zergatik da arraroa txakurra jatea?

LEIRE

Roxana erabiltzaileak esan du...

Niri txinatar eta japoniar janaria asko gustatzen zait. Batzuetan, afaltzeko zerbait berezia nahi dugunean, japoniar jatetxera joaten gara.
Nik ez dut inoiz ikusi hemengo katuak eta txakurrak desagertzen direla baina... ez dakit. Nik seguraski ez ditut probatuko, nirentzat animali hurkoak direlako.
Ume bat nintzenean eta nire aitak etxera oilasko bat hiltzeko eta jateko ekarri nuenean, nik ez nuen oilaskoa jan, ikusi nuen eta.
Baina esan behar dut ere, txinatarreko oilaskoa ez dirudiela oilaskoa. Hala ere, ona dago eta hori da inportanteagoa.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

niri ez zait gustatzen janari horiek,gurea hobeto dago eta.txuleta bat dagoenean...Txinitarrek,adibidez,deskonfiancia handia daukate zergaik?
zerbait txarra egin behar izaten dute eta.
ivan a