2010/05/17

BARAKALDOK TRANBIA BEHAR DU?

(1Ako Felipe, Jose eta Rodrigo ikasleek egin dute sarrera hau guztiokin konpartitzeko)

Barakaldon urte gutxi barru tranbia edukiko omen dugu.
Gasteizek eta Bilbok badituzte haien tranbiak. Bata, ehun miloi euro kostatu zaigu eta, besteak, momentuz ez dakigu ea zenbat balio izan duen. Hiri hauetan tranbiak auzo batzuk hirigunearekin lotzen ditu eta Barakaldotik kanpoko auzoen artean ibiliko da.


Bestalde, hiriko garraiorik ekologikoena eta isilena dela esaten da.

Zertarako izango da? Erabiliko duzu?
Tranbiaren ibilbidea egokia da?
Beharrezkoa da inbertsio hau momentu honetan?

7 iruzkin:

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

EZ DAKIT ERABILIKO DUDAN ALA EZ BAINA URRUN AUZOTIK METRORA ERABILTZEN DA JENDEA ERABILIKO DU
NIRETZAT EZ DA BEARREZKOA.
FGLEZ.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Uste dut Barakaldon beste garraio publiko bat edukitzea ona dela, batez ere, auzoko batzuk ondo komunikatuta ez daudelako. Honela, jendea tranbiaz metrotik edo trenetik, Megaparkera edo Beurkoko industria aldera edo auzoko urrunagora hurbildu ahalko da.
Ana

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Barakaldok ez du tranbia behar. Tranbia ipintzea oso garestia da eta momentu honetan beste gauza batzuk egitea beharrezkoagoak dira. Nire iritzian beste garroi batzuk erabil ahal ditugu, adibidez, autobusak. Horrela inbertsioa baxuagoa izango litzateke.
Maite

anonimo erabiltzaileak esan du...

Nire ustez ez da beharrezkoa , nik ez dut erabiliko , Barakaldon autobus asko daude , gainera metro eta trena daude eta oso erosoak dira .
Nire ustez ibilbidea handiagoa izan behar du eta horrela jendeari gehiago gustatzen zaio .
Momentu honetan beste gauza batzuetan dirua gaztatu ahal da , adibidez ospitale gehiago egin ahal ditu edo jendeari sorospen gehiago eman ahal zaio .
Jose

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nik uste dut ideia ona dela, Barakaldo gero eta geniago handitzen ari delako ate leku batetik bestera joatera denbora asko erabili behar izaten da,baina hala ere, seguraski ez da momentu onenena beste garraio publiko bat ipintzeko.

LEIRE

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Normalean ez dut tranbiarik hartzen baina ezagutzen ditudan garraio hori hartzen duten pertsonak oso pozik geratu dira. Eta hori oso aipagarria da, guztiak adoz izateak ez baitu erraza ematen. Zer esanik ez, ez zaie ezer arrarorik gertatu. Hala ere, gertatu diren arazoaengatik, kalea zeharkatzen dudanean kontuz ibiltzen saiatzen naiz. Hain da isila tranbia, ezen arazoak sortu ditzakeen.
Ana Pi.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire ustez, tranbia oso komenigarria litzateke Barakaldorako. Hainbesteko biztanle-dentsitate daukaten herriek ahal den guztia egiten saiatu behar dute autoaren erabilera saihestatzeko. Horrez gain, Barakaldo nahiko handia da eta bere auzo batzuk ez daude guztiz ondo lotuta. Neuretzat behintzat oso ongarria litzateke tranbia izatea helbide batzutetara heltzeko eta horregatik erabiliko nuke. Hala ere, krisaldiaren ondorioz, beharbada ez da garraio honetan inbertituko eta betiko kontura heltzen gara: administrazioaren egitura biltzaileak zulo gehiegi ditu eta, hori dela eta, gero ez da nahiko diru geratzen garrantzitsuak diren gauzetarako.
Ana Pi.