2010/05/07

ESAGUZUE NOLA GAINDITU

Hurrengo larunbatean, maiatzak 15, zuetako askok BECen HABEren euskara-mailak egiaztatzeko azterketa egingo duzue. Egun horretan urte osoan ikasitakoa erakutsi beharko duzue azterketa batean. Ziur aski ez da zuen bizitzan egingo duzuen lehenengo azterketa izango eta nazkatuta egongo zarete dagoeneko azterketak egiteaz.
Gure bizitza osoa izaten da azterketa bat. Eskolan, institutuan, unibertsitatean … eta, orain, euskaltegian ere azterketak. Tentsio une horietako egoera batzuk barregarriak izan daitezke, momentu horietan brometarako gogo gutxi izan arren.


Azterketa gainditzeko zein aholku emango zenioke (diozue) azterketa egin behar duen bati? Azterketarako baduzue kutunik (amuletorik )? Eta maniarik ? Inoiz gertatu zaizue zer edo zer dibertigarria azterketa batean?

13 iruzkin:

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Egia da bizitza osoa azterketa bat dela. Niretzat, behintzat, horrela da, euskera-azterketak ez ezik, osakidetzako azterketa asko ere egin behar izan dudalako eta oraindik gehiago egin beharko ditudalako. Nahiz eta asko egin dudan niretzat une txarra da eta urduri egoten jarraitzen dut. Ez hori bakarrik, zenbat eta gehiago ikasten dudan, hainbat eta urduriago egoten naiz. Honekin ez dut esan nahi ikasi behar ez denik. Gainera, uste dut lasai egotea eta denbora kontrolatzeaz gain ikastea bakarrik egin behar dugula amuletoak eta horrelako gauzak ezertarako balio dutelako.
M.C.

anonimo erabiltzaileak esan du...

Aholku bat lasai egotea azterketa egunean eta asko ikastea , hauek aholku oso garrantzitsuak dira , egiten ez badituzu normalean azterketak gaindituko dituzu .
Azterkeetan bati handia eduki behar dituzu , batzuetan azterkeak luzeak eta zailak izaten direlako .
Nik ez daukat maniarik edo amuletorik azterketarako , nire ustez hori lelokeriak dira .
Gauzak divertigarriak azterkeetan ez ditut eduki .
Jose

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

NIK IHES EGITEN DITUT AZTERKETATIK. BAINA NIRE UZTEZ KARRERAN EGIN NITUENAK TXARRENAK ZIREN ETA IRUGARREN EDO LAUGARREN DEIALDEA NENGONEAN AZKOZ GEHIAGO. ZERA, URDURI EZ: PANIKOA NUEN.
URTEKO LANAK, EDO 5 URTEKO LANAK, MOMENTU BATETAN PIKUTARA JOAN DAITEKE.
ETA EZ DAGO LAGUNTZARIK HORRETAZ KONTRA.
FGLEZ

Unknown erabiltzaileak esan du...

Nik uste dut azterketak egitea denaei urduri ipintzen zaizkigula.Ni azterketa bat egitera joaten nintzenean saiatzen dut ez dut azterketan pensatzen baina oso zaila da.Nik momentuz ez dut azterketa egin behar baina egingo dutenaei lasai eta suerte ona niregatik.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Asterketak egin behar duzuenak: Ondo lo egin(ez gehiegi), lasai egon, eta zorte ona euki.
ESKURATUKO DUZUELA!!!.
Kutunei buruz hitz egiten ba txikitan bat neukan. Trapuzko igel bat zen, arrozez beteta. Hamar urteekin gutxi gorabehera oparitu zidaten eta hamabost urte edo gehiago iraundu zuen. Beti edozein azterketara eramaten nuen. Ez zuen ezertarako balio baina jendeak ikusterakoan barre egiten zuen eta behintzat egoera leundu egiten zen. Egia esan "Gustabo" izeneko igela, ez zen kutun hutsa baizik eta klaseko maskota.
Bukatzeko, txikitan ahozko azterketa bat egiten eta urduritasunengatik eskuekin ez nekienez zer egin, jakaren botoiak banan-banan apurtu nituen. Behintzat gainditu nuen.

MARIMAR erabiltzaileak esan du...

Nire aholku azterketa egin behar dunten pertsonentzat lasai egotea,asterketa hasi baino lehen ondo irakurtzea asterkerta eta sorte ona edukitzea da.
Nik inoiz ez dut kutunik eraman asterketa batera,nire ustez ez du ezer balio, ikasten ez baduzu ez duzu gaindituko.
Niri azterketa batean inoiz ez zait gauza dibertigarria gertatu.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire iritzian, egunero azterketa batean gaude: lanean, etxean, euskaltegian... Oso zaila da urduri ez ipintzea, baina, azken egunean oso gutxi egin ahal dugu. Normalean egunero ikasten dugu, azkenean, astero tutoritza eta artikulu bat egiten dugu.Orduan, azterketa gauza bera da.
Aholkuak esatea oso erraza da, baina, norbera diferenta da, eta zar pasatuko den azterketa ez dakigu.

Maite

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Aholku asko daude azterketak gainditzeko: ondo lo egin, ez ikasi gauza berririk aurreko egunean...baina, egia esan, nik ez dut inoiz aholku hauek jartzea lortu: aurreko gauean ez dut ondo edo gutxi lo egiten, eta beti ordu gehiago behar ditudala pentsatzen dut.
Asterketa importante bat egin behar badut, nire familiaren gauza bat eramatea guztatzen zait.
Ez zait asterketak egitea guztatzen eta bakarrik ondo amaitzeko gogoa dut. Horregatik baliteke ez dut oso gauza dibertigarririk gogoratzen. Hala ere, noski, urdurik bazaude, barre egiten beti laguntzen dizu.
Soraya

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Ondo ikasten denean, normalean azterketak gainditzen direla uste dut.Noizean behin, zorte ona eduki ahal da, baina azkenean zorte bukatzen da eta bizitzak bakoitzari bere lekuan ipintzen dio.
Nire ustez, amuletoek ez dute ezertarako balio.Lehen esan dudan bezala, ikasgaiak ondo badakizkizu, zalantzarik gabe,gaindituko duzu.
Behin, institutuan azterketa bat egiten nuen bitartean bonba-abisu bat ipini zuten eta ezin izan nuen bukatu.Oso erreza zela gogoratzen dut, baina berriro egin behar izan nuen.Gainera, irakasleak galderak aldatu zituen.Ia inork ez zuen gainditu oso zaila zelako.
RODRIGO.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Beti esaten da: lasai egon! Baina kasu gehienetan ez da posiblea. Kontrolatu behar dena da azterketa egin baino lehen konfiantza edukitzea zeren eta ikasi dugun guztia buru barnean dagoen eta bultzada txiki batekin solik, den dena agertuko da.
Besteek egin bazuten, zergatik guk ez?
A.J

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Ni normalean ez naiz urduri ipintzen azterketengatik, eta hori ona da azterketak egiteko. Zertarako balio du urduri jartzeak? Egunero edo azterketarako ondo ikasten baduzu , ez duzu arrazoirik urduri jartzeko, gauzak zure buruan daudelako. Nire aholkuak dira azterketako aurreko egunean ezer egitea eta nekatuta ez joatea.
Nik aurreko egunean ikasten badut, amaieran jakinduriak nahasten ditut.
Vanessa G.

Roxana erabiltzaileak esan du...

Nik ez daukat amuletorik azterketarako, baina badaukat mania bat. Azterketa egin eta gero, erantzun dudana liburuan edo apunteetan errepasatu behar dut.
Eman ahal izango nuken aholku bakarra ikastea da, asko ikastea.
Inoiz ez zait ezer dibertigarria gertatu, gainera, azterketa egin behar dudanean oso urduri ipintzen naiz.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Ezagutzen ditudan azterketarik gehienak ezin dira txuletez gainditu. Baina norbaitek saiatu nahi badu, niri berdin dit, norberaren esku dagoen guztia egiten saiatzea ulergarria dela uste dudalako. Neuk ere noizbehinka egin nuen baina gertatzen zitzaidana zen txuletan idazten nituen hitzak primeran gogoratzen nituenez gero, azkenean ez nuela eraman behar izaten. Gauzak bururatzeko modu ona zen. Hala ere, azterketa lanpostu-kopuru mugatu bat lortzeko balitz, oposizio bat edo antzeko zerbait, egoera aldatuko litzateke. Izan ere, horrelako azterketa batean egongo banintz eta norbaitek kopiatzen ikusiko banu, salatuko nuke.
Ana Pi.