2020/03/31

17. EGUNA: EZ HONDATU TELEFONOTXO HORI!!!


Pentsatu duzue zer egingo genukeen gatibualdi honetan Internet izango ez bagenu? Familiarekin, lagunekin, ikasleekin,… bideo-konferentziak egiteko aukerarik ez bagenu? Zer egingo genukeen whatssap aplikaziorik gabe? Ez dut ezta pentsatu ere egin nahi!!!!!

Izan ere, sutan dabil egunotan whtassap aplikazioa, mundu guztia jota fuego mezuak bidaltzen. Egia da batzuetan kokoteraino bukatzen dudala bertan jasotako mezuez, baina aitortu behar dut egunean zehar hor jasotako mezuek eta bideoek eguna alaitzen didatela. Bueno, jasotako guztiek ez, jakina!

Gaurko sarrera honetan galdetu nahi dizuegu jaso dituzuen bideo edo txiste guztien artean zein aukeratu zenuketen eta, aha baduzue, zergatia esateko. Eta, bide batez, bidaltzen dizkiguten mezuen inguruko iritzia edo bidaltzen dizkiguten pertsonen ingurukoa.


Nire kasuan honek barre asko eragin zidan, ez dakit neure burua islatuta ez ote nuen ikusi edo! Kar, kar, kar,

16 iruzkin:

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo,

Benga, egun bat gutxiago fatatzen zaigu eta gainera whatssaparekin errazagoa da. Eskerrak baditugu eta komunikatu ahal dugu. Egia da, batzuetan jendea oso astuna dela eta askotan txiste berdina bidaltzen dituela.

Baina onartu behar dugu jendeak imaginazio handia duela. Txiste batzuk mundialak dira. Niri asko gustatu zait regreso al futuro Piquerasekin eta Simonekin.

Maite

Álvaro erabiltzaileak esan du...

Niri asko gustzatzen zait montajeak egiten dutenenan ahotsarekin, batzuk oso landutak daude. Nire kasuan, ia grupo guztiak isilak dauzkat,astuneagiak direlako batzuetan, horregatik ez da hain arazo larria niretza.Baina, batzuetan sartzen naiz bideo mota hauek ikusteko.

Unknown erabiltzaileak esan du...

Kaixo, Valentina naiz:
Egia da taldeak astunak direla baina nik isilean edukitzen ditut beti, eta kasu batzuetan, egia esan, txisteekin asko barre egiten dut. Beldurrarentzat onena umorea!

Gora bihotza!

Debatiente erabiltzaileak esan du...

Kaixo,

Niri asko gustatzen zaizkit bloopers bideoak. Bloopers dira telebista saio batean gertatu diren gauza barregarriak, normalean ez dugu telebista saio baten alde hau ikusten baina nire ustez alde onena da. Normalean dira aktoreak esaldi barregarriak esaten eta barre egiten edo aktoreak gauza arraroak egiten.

https://www.youtube.com/watch?v=vS-KORdy6bE&list=RD36AQk_aVKWA&index=2

Bideoan agertzen den saioa “The Office” da. Bideoan ikusi dezakegu aktoreei bere lana gustatzen zaiela eta ez dutela bakarrik esaldiak irakurtzen. “The Office” ikusi baduzu ikusiko duzu nola bideoan agertzen direnak eta saioan agertzen direnak pertsonaia desberdinak dira.

David López

Beg erabiltzaileak esan du...

Kaixo guztioi!

Egun hauetan telefonotxo horiek benetan gure salbazioa dira! Nire saria joaten da bideo horretarako ezkutatuta txakurrekin ez dutelako kalera berriro irten nahi...

Laster arte!

Olatz erabiltzaileak esan du...

Kaixo guztioi!

Zelan zaudete? Lehenengo gauza animo denontzat, hirugarren astea hasi berri dugu eta esero dezagun bakarra gehiago izatea. Bitartean, taldeetan zehar bidaltzen dituzten milioika bideoekin entretenitu behar dugu.

Lehen egunetan, nik bideo eta txiste asko jasotzen nituen, haietako askok oso dibertigarriak. Baina egun batzuk pasa eta gero, erabaki nuen ez nuela gehiagorik descargatuko, nire telefonoaren oroimena bukatzera zihoazelako. Beraz, orain nire mugikorra ez dago lelokeriaz beteta jajajaja.

Ondo izan!

Amaia erabiltzaileak esan du...

Uste dut egunotan telefonoa ezinbestekoa dela. Ezin dut irudikatu nola izango litzatekeen itxialdi hau Internet gabe! Konexioarekin lotura familia, lagun eta lanarekin mantentzen dugu eta, nahiz eta batzuetan whatsappearen memez aspertu, esango nuke beharrezkoak direla buruko osasunarako!!

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Aupa talde!
Badirudi Euskadin coronavirusen piko famaturaino heldu garela, beraz, animo eta humore hobea kuarentena maltxurra pasatzeko!
Nire partez esatea gehien gustatzen zaizkidan memeak pixka bat desegokiak direla hemen ipintzeko, badakizue, batzuetan horrelazko egoeretan humore beltza berehala agertzen da, eta wathap talde guztietan denok daukagu edozein kabroia!
Animo
Rubén

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Zuzenketa: asken lerroan «edozein kabroia» jarri dut, eta esan dudana «kabroi baten bat» da.
Barakatu

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

bua! Whatsap edo Internet gabe geratuko banintz, hilko nintzateke desesperazioagatik. Nire familia osoa Perun bizi da eta, egunero hitz egiten dugu whatsapeen bidez. Orduan esaten dutenean sarea erori ahal dela, sarearen trafikoa handitu delako. Oso haserretzen naiz, izan ere, badakit trafikoaren gehiena dela bideo txorrak eta kateak bidaltzeagatik. Gainera, bideo eta kate fake asko bidaltzan dute. Bestalde, ulertzen dut bideo txisteak balio dutela alaiatzeko, eta ni ere gustatzen zait. Hala ere, bideo txisterik gabe bizi naiteke, baina, nire familiarekin hitz egiten gabe ez!

Hori kontuan behar dugu.

Animo!

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo!!

Lehenengo astean Whatsap eta beste aplikazioak erabilgarriak izan ziren ez aspertzeko. Egoera berria zen eta denetariko bideoak, jokoak.. agertu ziren. Oro har, jendearen irudimena oso ona da eta beste ikaskide esan duen bezala, alaitzeko balio du, momentu barregarriak sortzen dituzte.
Baina momentu honetan 18 egun eta gero ez dut nahi Whatsap-a ezta taldeak, nekatuta nago. Erabiltzen dut deitzeko lagunei eta kito. Hainbat ordu ematen ditugu pantailaren aurrean... eta hori ez da ona.
Azkenean, Internet beharrezkoa da komunikatzeko eta lana mantentzeko baina gehiegi ez erabiltzea gomendatzen dut. Egoera hau amaitu eta gero (lortuko dugu) dependentzia gehiago edukiko dugu mugikorreekin.

Animo, egun bat gutxiago!

Janire

ANA erabiltzaileak esan du...

Telefonoak aspertu egiten ninduen lehen eta aspertu egiten nau orain.
Internet gustatzen zait ikasteko edo lan egiteko. Bestela ezin izango zenituzkeen gauza asko ezagutu ahal dituzu. Hala ere, internet gabe bizi ahal da. Denok egin dakigun trebetasun batzuk berreskuratu ahal da. Adibidez, janaria prestatu, margotu, idatzi edo gitarra berriro jo.

Ana

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo,

Egia da etxean egotea oso aspergarria dela pertsona batzuentzat, baina mugikorraren edo ordenagailuaren bidez bideo-deiak egitea edo bideo barregarriak ikustea lagungarri izan daiteke.
Niri asko gustatzen zait memeak edo txisteak whattsap-en edo instagram-en bidez ikustea, denbora azkarrena pasatzea.
Nire lagunekin deiak ere egiten ditut, etxerako lanak egiten ditudanean, atseginagoa izan dadin.
Egia da nekatuta nagoela mugikorraren ondoan hainbeste ordu pasatzeaz, baina oso entretenigarria da.

Ez da telefonoaz abusatu behar, baina ezta ez erabili ere.

Dánae.

Nerea erabiltzaileak esan du...

Gaur egun teknologia berriei esker, lagunekin eta familiarekin harremanetan egon gaitezke. Egunero jasotzen ditugu bideoak, txisteak eta muntaiak, barre eginarazten digutenak. Nik hainbat talde ditut eta isilik ditut, egunean mezu asko jasotzen ditudalako. Gaur egun, ezin dut mugikorrik gabe bizi, gainera, uste dut beharrezkoa dela.

Unknown erabiltzaileak esan du...

Kaixo, Sonia naiz.
Ez dut nahi penstsatu zer pasatuko litzatekeen teknologia berriak edukiko ez bagenitu!
Azkenenean, berrien eskerrak egunak hobe pasatzen dira. Normalean erantzuten ditut meisuek idazten dizkidaten pertsoneei baina batzuetan denbora gutxi daukat lan egiten ari naizelako.

Unknown erabiltzaileak esan du...

galdera oso interesgarria da. Gaur egon Teknologiari esker gauza asko egin ditzakegu, eta horri esker gure konfidamentua erosoagoa da. Egia da batzuetan mezuen kokoteraino nago baina horregatik talde asko isilik daude! Pandemia hau txikitan nintzenean gertatu izan balitz gauzak oso desberdinak izan ziren. Txikitan nintzenean ez zegoen ez mugikorrik, ez internetik eta gure kondimendua aspertuagoa izango zen.
Mery