2015/02/27

AURTEN ERE EZ

Merezi nuen. Arrazoi ugari zeuden merezi izateko. Alaba maitekorra, ama ulerkorra, emazte maitagarria eta amorante ezin hobea. Dena nuen alfonbra gorriaren gainetik pasatzeko eta nire izena esan ostean saritxoa jasotzeko.

Baina, urtero bezala, hautagai onena izanik, beste bati eman zioten. Ez dakit zer gehiago egin behar dudan.

Lagunen lagunik onena naiz, langile zintzoena eta ordu gehien sartzen duena ere banaiz. Zer gehiago izan edo egin behar dudan galdetzen diot neure buruari eta ez dut erantzunik topatzen. Ez ninduten aukeratu eta beste edonori eman zioten saria, aurten zintzo zintzo portatu arren.

Hor egon nintzen, eserlekuan, urduri … Baina, …

Datorren urterako plana dut, ezkututako arma sekretua erabiliko dut: nire patata tortilla. Tortillagatik behintzat, ohorezko Oskartxo bat lortuko dut.


Eta zuek merezi duzue Oskar bat? Zergatik? Zer deritzezue Oskar sariei? Zer iruditu zaizue aurtengo edizioa? Oskarra irabazi duen filmik ikusi duzue? Zein? Eta Zelan dago?

20 iruzkin:

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Urtero bezala, duela gutxi oskarren festa ospatu da, urtero bezala ere, ez dut ikusi, beti berandu ematea erabakiten dutelako.Niretzat ez da hain importantea.Hala ere, hurrengo egunean telebistan ikus daiteke., irratian entzun daiteke edo egunkarian edo internetean irakur daiteke, nahi duzuna, baina informazio barik ez zara geratuko.

Nik uste dut, saria jasotzeko, aktore onak behar izango zenukeela, baina ez dakizkidanez gezurrak esaten, ba, inoiz ez nuke jasoko saria, nahiz eta aitortzen dut, hollywoodera joatea, antzerkian egotea eta sari bat lortzea gustatuko litzaidakeela.

Urte honetan saria irabazi duen filmak, ez dut ikusi, eta ez dut uste ikusiko dudanik, zeren eta txarra dela esan didate.Interneten ipintzen dutela zain egongo naiz, deskargatuko dut eta kitto!
Zineman lan egiten dutenak ez direla harretzen nirekin honako hitzak espero dut.......







Anonimoa erabiltzaileak esan du...

jonny 6-8

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nik ez dut inoiz oskarren entrega ikusi telebistan. Noizbait entzun dut irratian pelikularen batek lortutako oskarrak, baina ez dut inoiz entrega ikusten. Hala ere, niri asko gustatzen zait zinemara joatea, eta pelikula on bat ikusten dudanean, kritikaren bat esatea gustatzen zait.

Oskarrak oso sari bereziak dira, benetako lorpenak lortu dituzten produkzioak jasotzen dituztelako. Nik uste dut oskar bat lortzea amets bat dela aktore askorentzat; lanbide oso konplexua da eta oso gutxik lortzen dute saria. Gustu kontua izango da ziur aski, baina gu ikuleok daukagu pelikulak onartzeko eta sailkatzeko hainbat ikuspuntu ezberdinak.

Laburbilduz, esan behar dut pelikula bat oskarren bat edo sariren bat jasotzea ez diola zuzenean esklusibitatea emango. Gure ikuspuntua daukagu eta hori ez du zertan aldatu behar.

Asier 4-6

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Betidanik Oskar sariak ikustea gustatu zait. Baina, ez pentsa, ez dut ikusten jakiteko zeintzuk izango diren aurtengo film onenak, ez ba! eramaten dituzten jantziak Kuzkuzeatzeko baizik. Niri gustatzen zaizkidan filmeak Hollywooden egiten dituztenarekin ez daukate ezer ikusirik. Hasteko, hemen egiten dituzten filmak Estatu Batuetan egiten dituzte baino gehiago gustatzen zaizkit. Gainera, dirua gastatzekotan nahiago dut hemengo filmak ikustea.
Rosa 4-6

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Egia esanez, nahiz eta filmeak ikustea gustatu, inoiz ez dut ikusi
oskar sarien ospakisuna. Lehen bakarrik ematen zuten "canal +"en eta nik ez neukanez ez nuen inoiz ikusi, orain, ordea, uste dut irekian ematen dutela, baina oso berandu izaten delako ez dut ikusten ere ez.

Horretaz gain, oskar sarien gauza guztiei dagokienez ez zait batere inportatzen, beste ospakizun ergela dirudidalako. Ez dakit zenbat person aberatsak beraien arropa gareztiak erakusten, eta gainera oskarrean gertatu zen lelokeriaren bat edozein hedabidetan hitz egiten da. Zelako asperkizuna!

Laburbilduz eta gehiago ez luzatzeko, nire ustez oskar sariak "salvame deluxe" bezalakoak dira, beste "prentsa arrosa"ren produktua da, itxura desberdinarekin, baina azkenean gauza bera.

Victor 6-8

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Hollywooden, urte bakoitza bezala, aktoreak jantzi-festa onekin, aurten zeremoniara joan dira.. Hollywoodaren zeremonian aktore guztiak beti gazteak dira,euren azken estetika operaziori esker. Irudia inportanteena da, erraztasunarekin eta edertasunarekin mugitzen diren munduan. Guztiek zoriontsuak, aberatsak eta munduko gailurrean dirudite. Baina Hollywood gezurrean bizi dira.
Aurten, ez ditut Oskar ceremonia eta filma izendatuak ere ez, aldi bakoitzan hollywoodaren zinema ez hunkitzen nauelako.
Jada, ez dituzte filmak egiten hauek bezala: ”Lo que el viento se llevo” (1939) “Que verde era mi valle”(1941), De aquí a la eternidad (1953), Los mejores años de nuestras vidas (1946), , Casablanca(1942), Memeorias de africa(1985)… filma hauek guztiak eta hainbat gehiago , zinemaren maisulanak dira eta beti luze iraun zezaten . Kontatzen duten filmak gisa zirrarak, gu barrutik ikustea eta hunkitzea eragiten digute
Datorren urtean, beharbada, beste filma ona batekin ustekabean harrapa gaitezen
B.F. 16-18

Unknown erabiltzaileak esan du...
Egileak iruzkina kendu du.
Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Denoi gustatuko litzaiguke sari bat jasotzea gure lanean zenbait gauza oso ondo egiten dugunean,ezta?

Horregatik Oskaren festa ikusten dudanean inbidia pixka bat ematen dit onarpenak jasotzen duten aktoreak baina film bat egiteko esfortzu oso handia egin behar da.

Errealitatea da pertsona gehienoi filmak ikustea izugarri gustatzen zaizkigu,hori dela eta industriaren zinema aberatsa da eta bere ospakizunean hori islatu nahi du.

Ni agian urte bat edo bi Hollywood jaia ikusteko lorik gabe geratu naiz.Azken urteotan ezin dut egin,baina ez zait batere inporta,nik badakit inportanteena ez da festa,filmak baizik eta horiek ziur aski ikusiko ditut.

Oli

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Pertsona gehienek,arrazoi bat edo bestegatik sari bat merezi du.Nire kasuan uste dut oso pertsona zintzoa naizela eta,gehienetan,beseei lehentasuna ematen diet.Beraz,honekin esan nahi dut ez naizela betere neurekoia.
Dena den,nire ustez besteek esan behar dituzte zeintzuk diren nire ezaugarriak.
Oskar sariei dagokienez,oso festa deigarria iruditzen zait baina uste dut aktoreek eta beste parte-hartzaileek badakitela nork jasoko duen saria.Eurovisionen gertatzen den bezala,hain zuzen.Dena aldez aurretik prestatuta dago eta egun horrek soilik aktoreak haien itxura erakusteko balio du.
Ez ditut Oskarrak jarraizen horregatik ez dakit aurten nork izan den aktore onena,zein izan den pelikula onena...hori bai modelitoak bai ikusi ditudala!batez ere telebistako kate guztietan agertu baitira baita aldizkari eta egunkari gehienetan ere.Honi buruz esan behar dut aktore askok,nahiz eta gau horretarako oso soineko garestiak aukeratu honek ez du esan nahi politak direla.Aktore askok oso gustu txarra daukatela erakusten dute.
Amaia.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire ustez izugarrisko festa dira Oskarrak, besterik ez.Ez daukat ohiturarik ikusteko nahiz eta aste bat dagoen telebista ematen.

Edozein arlotan oskar sari bezala antolatzen dira, hau da, telebistan, irratian,aldizkarian....Baina hollywoon ospetzen denez,badirudi inportanteena dela.

Ikustea gustatuko nuke edozein lanetan lortzea sari bat.

M.G.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Bai, oskarrak izan dira baina ez dut ikusi sari hauek. Beti oso berandu botatzen dute eta kanala pribatua da.

Pelikula askok nominazionak dituzte, hau da, pelikula bat nominazio bat izan ahal da baina hau ez du esan nahi ona dela, askotan saria erabazi duen pelikula oso aspergarria da. Nahiz eta película oscar batzuk dauzkan ona izan ahal da edo aldrebes txara.

Nik uste dut, ez dela inportantea sari hau, azkenean zinemara joaten naizenean eta pelikula hauek ikusiko ditut, gustatuko litzaidake edo ez.

Belén



Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Denok dakigu Oskar Saria edukitzea oso inportantea dela filma munduan. Bakarrik nominatuta egotea saria jasotzeko arrakasta handia dauka norberaren lana saritzen delako.

Badago mito bat filmeko akademia nahi duen filmak Oskar sariak irabazten dituela. Horregatik urte batzuk hona, entzun daiteke Oskar Saria ez duela irabazten behar duen filmak.

Ni ez naiz filma kritikaria, baina batzuetan filma bat Oskar Sari asko irabazi ditu merezi izan gabe. Nik filmazalea naiz eta filmak ikusi gustuko ditut. Eta horregatik esan dezaket aurten Oskar Sari asko irabazi dituen filmak ez dudala bat ere gustuko. Oso motel iruditu zitzaidan eta gainera oso amerikar abertzalea. Filma hau “El fancotirador” deitzen da. Zineman ikusi nuen, zineman ikusten den bezala ez da inon ikusten.

Ander AM 6-8

Fermin erabiltzaileak esan du...

Betidanik Zinemak magia daukala pentsatzen dut , batez ere, gaztetan. Une hartan astean bi aldiz joan nintzen zinemara. Noizean behin, pelikula onak eta beste behin txarrak ikusi nituen, baina beti irudipenarekin. Azkenean, zinemari dagokionez uste izateko denetatik ikusi behar genuen.
Bestalde, garai hartan zinema espainiarra ez zegoen nekez eta Amerikarra pantailako erregea zen. Hori dela eta , une hartan Oskar sariak garrantzitsuagoak ziren orain baino, agian, gaur Goya sariek konpetentzia egiten dietelako.
Niri sari hauek gero eta gutxiago interesatzen zaizkit, beharbada, lehen zinemaren mundua ametsa eta ilusioarekin ikusi nuelako, orain, ordea, soilik negozioa eta muntaketa ikusten ditut.
Nik ez dut Oskar bat merezi, baina, nire inguruan jende askok merezi du sari hori, adibidez, larunbatetan supermerkatuetan beste batzuentzat janaria jasotzen dute edo egunero bere bizitza gainerakoagatik jokatzen dutenak. Hauek ez dute inoiz Oskar irabaziko, baina, behitzat nire mirespena izango dute.
Fermin 6 -8

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Ziur aski monentu konkretu batean Oskarra merezi egin dugula. Gorogatzen dut orain dela zenbait urte trafikoko arau-hauste bat egin nuela udaltzain pare baten aurrean. Banekien egin nuena debekatuta zegoela, baina nire biziko paper onena egin nuenez izunik ez zidaten ipini.
Horrez gain, ez aurtengo Oskarrak, ez besteak ez ditut ikusi aspergarria iruditzen zaizkidalako. Gainera, aurtengo Oskarren filmak ez ditut ikusi, bihar " El Francotirador " izeneko filma ikusiko dudan arren bere historioa interesgarria dirudidalako.
Beraz, filma gustatzea espero dut gaur egun zinemako sarrera ia ia trafikoko izuna bezalakoa baita.

Alberto Seo. B2

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

ze gustora sentitzen naizen edozein neguko egun txar baten,batez ere, etxean geratzea,film on bat ikusteko asmoarekin.Filma utziz prestatuta eta txisa eginda...palomitak eta ura daramatzala egongelara aurpegi alaia jartzen naiz,pentsatu bitartean..."ez zaidala ezer ahaztu!"badago dena perstatuta,banago prest sofaren gainean lehenengo palomitak bazkalduz,beraz ikusten dut neure inguruan eta momentu berean...MIERDA!,mandoa,ALA!txiringito guztia desegin behar da mandoa hartzeko.

Egia esanda,asko disfrutatzen ditut filmekin niri dagozkidanez onak direla ikusten,batez ere,emozionatuarazi didate.Film mota desberdinak gustatzen zait ikustea,beraz segun eta nola sentitzen naizen eredu bat edo erabakitzen dut.Horrexegatik,esateak film ona edo txarra izateko oso subjetiboa delako ustean nago,horri ere gehitzen da eman duten publizitatearen arabera.Emozionatzen ezer ez didana da oskar sariak ikusteak edo zerbait jakiteak.
Zelako pantomima ekartzen duten joaten direnak oskar saria jasotzera!Azkenean festa pribatua da mundura buelta emanez,protokolo beteta eta haien itxura,jo ta ke salduz!,hortaz uste dut aktoreek ez ezik filmek ere haien magia galtzen dutela,hainbeste lelokeriekin.
Hori dela eta,bakarrik denon ahotan dagoenagatik,guk geuk merezi dugun oskar sariri bereziena.

nagore b2 8-10

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

AURTEN ERE EZ
Nahiz eta zinema gustatu, aurten ez dut ikusi Oskarra irabazi duen filmik. Suposatzen dut urtero bezala aurtengo edizioan Glamour handia izan dela, emakumezko aktoreak soineko dotorekin eta orrazkera berezirekin joan direla. Ospetsu bakoitza bere bitxi onenekin jantzita joan dira.
Oskar sariei zinemako jai garrantzitsuena dela deritzot.Filma egin duterentzat, bai aktorentzat, bai zuzendarientzat, publizitatea egitea beharrezkoa dela uste dut. Gainera, diru asko mugitzen da.Baina dudarik gabe, nik ezagutzen dut persona Oskar bat merezi duela. Persona hori, nire alaba da. Txikitatik nabaritzen zen berea ekitaldia izaten zela. Momentu batean negarrez egiten zen eta bat batean, segundu bat ondoren barre egiten zen. Gaur egun gaitasun bezala dauka, hau da, edonori edozein gauza konbentzeko gai da.

Gemma. 22

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Dudarik gabe, ezetz esango banu gezurra esango nuke bizitzaren filman bete behar dugun papera, erraza ez izanagatik, berebizikoa da eta. Hori gutxi balitz, egiten dugun lana hain da ona ezen ez baitugu eszenerik errepikatu behar. Beraz, gure etxea oskarrez beteta eduki beharko genuke. Baina, kasu horretan, hori egia balitz oskarrek daukaten balioa galduko lukete.
Dena den, aktoreentzat oskarra jasotzea beharrezkoa da, zeren, kobratzen dutena nahikoa izan beharko baluke ere, oskarra egiten duten lanari buruzko saria baita.
Hala eta guztiz ere, gaur egunean loteria izan ezik, pentsatu nahi dut, gainerakoa prestatuta dago eta sari batzuetan botoa eman aurretik batzuek badakite irabazlea nor izango den.
Beno, esan dudana azkena film batean ikusi nuela aitortu behar dut. Baina, egunero, bai telebistan, bai egunkarian, albisteak ikusitakoan badirudi egia dela ezta?
Hau alde batera utzita, oskarren jaia ez dut sekula ikusi eta zioak kontaezinak dira. Besteak beste, ordutegiaz gain, jaia kate pribatu batek ematen du eta ordaindu ezean ikustea ezinezkoa da. Gainera, oskarren jaiak nahiko aspergarriak izaten dira.
Bukatzeko, filmak ikustea izugarri gustatzen zaidala ere, zinemara joatea ez zaidala batere gustatzen esan behar dut. Arrazoietako bat prezioa da eta gainera, orain autoa eduki ezik zinemara joatea nahiko zaila izaten da. Beraz, filmak telebistan ikusten ditut eta horrela filma gustazen ez bazait katea alda dezaket.

Iñaki Gurutzeta.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Gai honi buruz ez nago ohituta hitz egitera, ez dut inoiz ikusi telebistan oskar sarien ospakesuna. Hala ere, betidanik gustatzen zait fimak ikustea. Txikia nintzenean, astebururo geratzen nintzen etxean pelikulak ikusten. Gaur egun, astean behin bi pelikuak ikusten ditut. Egia esanda, barre eragiten duete filmak bakarrik ikusten dut.
Nire ustez, aktore guztiek merezi dute Oskar bat. Nahiz eta aktore bat diru asko irabazi, bere lana oso gogorra da. Pelikula bat egiteko denbora asko behar dute eta bere familia eta bere herrialde kanpo joan behar dira.
Aurten, ez dut ikus irabazi duen filma baina entzun dut oso ondo dagoela filma eta merezi duela.
lorena

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Egia esanda,inoiz ez ditut ikusi Oskaren sariak.Bakarrik teleberriren baten bidez zerbait ikusi dut.Nire ustez urtero emanado sariak ez dira mereziak. Hau da , interesa gehiegi dago jokuan. Filmek zenbat eta sari gehiago jaso, orduan eta arraskasta gehiago edukitzen dute.Sari asko jasotzen duten pelikula gehienek ,gero zinema gehiagotan ikus daitezke eta.
Baina zinemari buruz jakiten dutenek ,eguankarietan idazten dutenean ,iritsi onak ez dizkiete ematen. Beraz ezin izan dira hain onak hainbeste sariak jasotzeko.
Neu behintzat zinemara joaten anisen bakoitzean ez dut ikusten “Oscaren bat “ irabazi duen ala ez.Argudioren arabera aukeratzen dut bata edo bestea.Azkena “Frankotiradorea” izan da .Soldadu batek sufritzen dituen arazoei buruz Iraken gerra bukatu ondoren eta oso ona iruditu zitzaidan .Nahiz eta bi ordu egon zineman ez nintzen konturatu.
Aitor 6-8

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Txikitan beti esaten nuen egun batean Los Angelesera joango nintzela eta Oskar sariak ikusiko nituela. Asko gustatzen zitzaizkidan eta urtero, Otsailan, nire amarekin programa ikusi nuen telebistan. Gau osoa ematen genuen telebista ikusten eta hitz egiten aktorei buruz. Urte batzuk eta gero konturatu naiz, denetarekin bezala, sari horiek ez dira "oso legalak".
Hala eta guztiz ere, Los Angelesera joatea lortu nuen lagun batekin eta kodak antzerkian egon nintzen.

Gaur egunean ez ditut ikusten Oskar sariak telebistan, baina irabazten duten filmek ikustea gustatzen zaizkit. Aurten "Birdman" irabazi du eta, noski, ikusi dut.
niri ez zait batere gustatzen....baina hori gustura da.

Lara 4-6