2020/05/03

50. EGUNA: IKUSTEN EZ DUGUNA

Ez nau inork harrapatu, telebistako kazetari bati gertatu zitzaion bezala. Inork ezin izan du jakin, orain arte behintzat, bideo-klaseak ematen ditudanean gerritik behera nola nagoen jantzita, edo jantzita nagoen. Gerritik gora bai. Dotore, beti bezala. Bueno, ia-ia beti bezala, berrogeialdi honetan ez dut neure burua lehen bezala zaintzen eta. Baina, ondo pentsatuta, nik ere ez dut jakin zuek nola zaudeten jantzita gerritik behera, jakina, jantzita baldin bazaudete.

Bideo-konferentziek, klaseek edo telelanak zenbaitetan agerian uzten dute jende nolakoa den. Jendeak nola lan egiten duen. Eta ugari dira Interneten jarritako bideoak, zeinetan jendea agerian geratzen den.

Sekretu bat: noizbait praka motzetan egon naiz, batez ere, depilatu ostean lehenengo ileak agertu zitzaizkidanean. Bestetan jantzita, askotan txandala edo praka erosoak jantzita. Baina zin egiten dizuet, konfinamendu hau bukatu ondoren, lehen bezain dotore jantziko dudala.



Bideo-konferentziak, klaseak edo telelana direla kausa, zeuen burua apaintzen duzue? Zuen itxura lehen bezala zaintzen duzue? Harrapatu zaituzte lanean edo klasean behar ez bezala jantzita? Harrapatuz gero, zer esango edo egingo zenukete trantze horretatik ateratzeko? Bideoan dauden kasuen artean zein iruditzen zaizue lotsagarriena/barregarriena? Zergatik?

14 iruzkin:

Álvaro erabiltzaileak esan du...

Nire kasuan, ez dut nire burua apaintzen konferentziak daukadanean, ez da beharrezkoa kamara ipintzea eta. Horregatik, bakarrik polo eta prakak ipintzen dut eta kitto. Orain ez dut hain asko itxura zaintzen. Unibertsitatera joaten nintzenean, beti alkandorarekin nengoen eta orain bakarrik poloak.

Azkenean, beti poloraekin egotea ez da desegokia eta horregatik ez didate esan ezer desegokia egotea jantzita. Baina kasu honetan nik esango nuke neure errua dela eta oraintxe bertan aldatuko nuke arropa.

Nik ez dut ikusi horrelako bideorik, horregatik ezin dut esan ea zein bideoa iruditzen zaidan barregarriena.



ANA erabiltzaileak esan du...

Zorionez, niri ez zait horrelakorik gertatu bideokonferentzietan. Zein lotsa!
Normalean, klaseko bideokonferentzietarako pixka bat prestatzen naiz, baina etxeko zapatilak jantzita dauzkat.
Lagunekin eta familiarekin hitz egiten dudanean, itxura ikaragarria dut. Barre egiten dugu denok berdin gaudelako.
Ni ez naiz horrelakoa, normalean nire itxura zaintzen dut.
Ile-apaindegira joan eta hobeto jantzi behar dut. Konfinatuta jarraitzen badugu, azkenean ispiluan begiratzeak beldurra emango dit.

Ana Cobos

Unknown erabiltzaileak esan du...

Kaixo guztioi!

Zorionez, ez dut laneko bideokonferentziarik. Bideokonferentziak bakarrik egiten ditut lagunekin eta familiarekin eta normalean, aurpegia garbituta edukitzeaz gain, ez naiz gehiago prestatzen.
Baina euskara klaserako orraztu eta maguilatu egiten naiz. Duela hilabete batzuk egiaztatu nuen mugikorreko eta ordenagailuko kamerek ez zutela nire itxura hobetzen, okertu baizik.
Zurbil eta asper-aurpegia dugu berrogeialdi honetan eta horrek ez du gure irudia hobetzen laguntzen. Hori bai, oso pozik nago txandal eta zapatiletan, hori ez da bideokonferentzietan ikusten.
Etxean giltzapetuta gaudenetik ez ditut prakak berriz erabili eta oso zoriontsua naiz.

Agur bero bat
Valentina

Beg erabiltzaileak esan du...

Kaixo guztioi!

Aitortu behar dut nire itxura zalantzarik gabe txarragoa dela. Gainera, nire ilearekin etsita nago eta egun osoan txandalez jantzita. Eta zertarako gehiago arreta? Zaborra botatzera joateko? Supermerkatura joateko?

Baina beti jantzita gorputz osoa daukat! Inoiz ez nintzateke protagonista horiek bezalakoa izango. Lotsagarriena? Komunera bazoaz. Zure etxean eta zure lagunekin betiko txantxa izango da, eta hori ere da txarrena...⚡

Laster arte,

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Zorionez, ez du ezer antza pasatu baizik ze lotsa. Ni bakarrik egoten ohi naiz baina bideodeiagatiko klaseetako batean hitz egiten ari nintzenean, bat-bapatean mugikorra jotzen hasi zen. Egun horretan mugikorra isilunean jartzea ahaztu zitzaidan. Egia esateko etxean nagoen bezala ez naizela asko apaindu ohi naiz. Arropa erosoaz jantzita nago eta makillatu gabe. Konfinamenduaren ondoren, nire betiko
ohituretara itzuliko naiz, gehiago prestatu, makillatu...
Ondo ibili
Rocío

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Egun on!!!

Egia da, niri normalean dotorea joatea gustatzen zaidala baina onartu behar dut, berrogeialdian ez dakit zer gertatu zaidan baina "sport" moduan jarri naiz. Egunero kirola egiteko prakekin nabil nahiz eta kirola ez egin. Ez dakit zenbat egun daramatzat bakeroak ipini gabe baina egia esateko...ez naiz ausartzen kar, kar, kar...Agian ez naiz sartuko!

Egindako bideo-konferentzietan, normalean pijaman edo kirol arroparekin egon naiz, ilea apaindu gabe ( baneraman 15 urte baino gehiago kizkurrak leuntzen) hori bai, aurpegian makillaje pixka bat erabili dut begi zuloak estaltzeko. Segur aski, lanako konferentziak izango balira ez nintzateke horrela agertu, baina zuekin gustura nago. Hori dela eta lotsa desargertzen da.

Ainhoa

andreabujedo_ erabiltzaileak esan du...

Arrasti on!

Berrogeialdi honetan egia da nire itxura pizka bat utzi nuela lehenengo egunetan, baina nire ustez motibatuta eta eguna ondo hasteko ondo ikui behar gara, beraz egun guztietan polita jartzen saiatzen naiz. Normalean klaseko konferentziak kamera gabe egiten ditugu, eta egia esaten badizuet, ia beti txandalarekin nago.
Nire ustez, ez da ezer argitu behar, bakoitza bere etxean nahi duen moduan egon dadin, batez ere eroso. Nahiz eta, beti kontu handiarekin, azkenean itxura ona eman behar dugu, baina hau egin ahal da txandal edo arropa erosoarekin.
Bideoan agertzen diren eszena guztiak oso barregarriak dira, baina lotsagarria niretzat da,nezka batek bere irakasleari buruzko gauza txarrak esaten dituenean klase erdian, benetan, ze txarto!!

Laster arte, Andrea A.

Amaia erabiltzaileak esan du...

Arratsalde on guztioi!

Bideodeiak egiteko, supermerkatura joateko edo online-klaseetan parte hartzeko gustatzen zait pixka bat apaintzea. Azken finean, berrogeialdi honetan ekintza horiek benetako gertakariak dira. Izan ere, ordenagailuen edo sakelakoen pantailen bitartez "ateratzen" gara gure etxeetatik.

Hala ere, egunak pasa diren neurrian, aitortzen dut erlaxatu egin dudala eta, zainketari dagokionez, apur bat lasaikerian erori naizela.

Dena den, nahiz eta oraindik denbora gutxi eta txandaka izan, hemendik aurrera atera ahalko gara egunero eta, horrela, pixkanaka berreskuratuko ditugu lehen genituen ohiturak, gure zainketa ere!

MONICA B2 erabiltzaileak esan du...


Arratsaldeon,
Azkenean, pasadizoak eta gauza dibertigarriak dira, gutxi gorabehera.
Nire ustez, ohituta ez gaudelako gertatzen zaigu, eta kamerak eta mikrofonoak irekita uzten ditugu.

Orain, pandemian, laneko konferentzietarako prestatzen naiz, baina aitortu behar dut normalean sport prakak janzten ditudala, erosotasunagatik.
Azkenean, kamarak gerritik gora bakarrik ikusten gaitu.
Laster arte .
Monica P

Unknown erabiltzaileak esan du...

Arratsaldeon!
Nire kasuan, telelana egiten sur baina, orain arte, teléfonos eta e-mailez komunikatzen naiz batez ere.
Hala ere, arropa erosoa du etxean, itxura ona izatea eta pijaman ez egotea egun osoan.
Argi dago ez nintzatekeela lanera joango.
Bideoconferentziak baino ez ditut egiten euskarazko klasean eta lagunekin gelditzen naizenean. Eta aitortu dut gerritik behera txandala edo mailak ditudala eta goitik gehiago prestatzen naiz.
Baina, despistatu naizenez ere, ez naiz batere konprometitua egongo, ez naiz lotsatuko.
Bihar arte!
Natalia M.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Gaur izan da bigarren eguna, neure burua apaindu dudana, berrogeialdi honetan, nire itxura beste alde batean utzi dut, ez naiz berdin zaintzen. Uste dut, inoiz harrapatu nautela behar ez bezala jantzita, baina, harrapatu ez gero, niri bost axola irudiko lirateke. Agian, barkamena eskatuko nioke edonori txarto sentitu balitzaio.
Eta bideo hauetatik, barregarriena iruditzen zait, "Jhonny i can see u!" esaten duena, eta bertan askar ihes egiten du. Eta lotsagarriena, neska hori joaten dena bainugelara eta, bere kamara piztuta usten du, zelako lotsa!.

Arkaitz.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Arratsalde on,

Konfinamendu honetan bideo-dei asko egin ditut: lagunekin, irakasleekin, familiarekin... Bideo-dei bat egiten dudaneteko.
Bideo-deian egin dudan gauzarik txarrena, utzi alde batera bideo-deiak nire lagunekin, pasa den egunean ekonomia anderoñoarekin egin nuenean izan da.
Goizeko 10:00etan izan genuen bideo-deia ekonomiako irakaslearekin. Aurreko egunean iratzargailua jarri nuen, baina goizean oso nekatuta nengoen eta 15 minutu lo geratu nintzen. Orduan, 10:15ak ziren, ez nekien zer egin, ohean nengoen, pijama jantzita eta orraztu gabe, eta nire lagunak prest zeuden. Altzatu nuen eta bideo-deian sartu nintzen. Sartu nintzenean, nire andereñoa "egun on, Dánae" esan zidan eta nik pentsatu nuen, "Zelako lotsa! Dánae eskegi eta joan", baina geratu nintzen. Praka motzeko pijama batekin eta orraztu gabe nengoen, baina hori ez zen txarra. Txarrena nire lo aurpegia zen.
Hala ere, egia da bideo-deietan gauza asko egiten ditugula, eta, gainera, pentsatzen dugu besteek ez gaituztela ikusten, gure etxean gaudelako eta ez dugulako uste ikusten eta entzuten ari zarenik. Gaur, nire irakasleak mikrofonoa irekita utzi du klasean zehar, eta senarrarekin, amarekin, semearekin eta lehengusuarekin hitz egin du. Onena izan da klasea amaitu 5 minutu lehenago,"me voy a hacer pis" esan zuenean.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Aurreko iruzkina nire izan da. Ahaztu zait izena jartzea. Barkatu.

Dánae.

Unknown erabiltzaileak esan du...

Kaixo!

Egia da konfinamenduarekin gutxiago prestatzen naizela, batez ere lan egin behar ez badut. Baina konferentzia Interneten bidez badaukat kamiseta polita janzten dut, hori bai, etxeko zapatilleekin!Nire lagunekin ez zait inporta, atzo ¨sala de escape¨ Interneten bidez jokatu genuen eta denok pijamarekin geunden.
Mery