2020/05/29

76. EGUNA: ORDAINDU GABE BIDAIATU

Oraintxe ikusi dut telebistan hemengo enpresa batek tramankulu bat diseinatu duela autobus batean sartzerakoan gure tenperatura neurtzeko eta, maskara jantzita ez badaukagu, abisatzeko. Autobus barruan ere beste tresna batzuk jarriko dituzte airea garbitzeko eta guk seguruago bidaiatzeko. Baina, sukarrik badugu, kalera botako gaituzte. Ez digute sartzen utziko, nahiz eta sukarra beste gaixotasun batek kausatu.

Etxetik atera ahal garenetik ez dut garraiobiderik hartu. Leku guztietara oinez joaten naiz. Beti gustukoa izan dut oinez joatea, baina orain neure burua babesteko era egokia izan daitekeela uste dut. Gainera, era merkea eta osasuntsua da.

Ez da nire kasua, baina jende asko autobusa edo metroa hartzeko beldur da. Adituek diotenez, oso leku arriskutsuak dira, hor birusak libre pertsona batengatik beste batengana bidaiatzen du, gainera, tiketik ordaindu gabe. Bisura garraiotik botatzeko, gaur egun ezinbestekoa da maskara eramatea, baina ez dakit hori nahikoa den. Leku itxiak, txikiak eta arriskutsuak dira eta askotan ez dugu beste erremediorik, hartu behar dugu metroa, trena edo autobusa.


Kalera atera ahal garenetik, inoiz hartu duzue garraiobiderik? Nolako esperientzia izan da? Seguru gaude bertan? Neurri berezirik hartzen duzue? Zeintzuk? Zer iruditzen zaizue leku guztietara oinez joatea?

7 iruzkin:

Amaia erabiltzaileak esan du...

Kaixo!

Atera ahal garenetik, inoiz ez dut garraiobiderik hartu, Barakaldotik ez naizelako atera. Baina argi daukat laster hartu beharko dudala metroa, lanera itzuli naizenean. Ez dakit seguru izango den ala ez garraiobideak hartzea, baina ez dudala beste aukerarik edukiko, hori badakit. Egiteak ez nau asko kezkatzen, agindu diren neurriak (maskara eta gela, besterik ez dago) erabiliko ditudalako.

Bestalde, neurri horiengan konfiantza handia eduki ez arren, saiatuko naiz gaixotasunaz ez oroitzen, ezer ez irabaziko dudalako koronabirusa hartzeko bedurra banago, ezta?

Oso ondo legoke edonora oinez joatea, baina hori ezinezkoa da, noski. Hala ere, uste dut denok hasi gara gehiago ibiltzen Covid-19 gurekin bizi denetik.

Ondo pasa asteburua!




Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo:


Kalera atera ahal garenetik, ni Barakaldotik bakarrik atera naiz, lagunekin edo amamarekin buelta bat ematera. Ez dut metroa ez autobusa hartu, ezta garraiatzeko modurik ere. Beraz, ezin dut gaiari buruz asko hitz egin. Neurri egokiak dituztela uste dut, eta edukiera mugatuarekin izango dela. Autobusetan kartel batzuk ikusi ditut, "Hemen ezin zara eseri" jartzen dutenak. Oso ondo iruditzen zait, gu babesteko neurriak hartu behar dira eta ez zaigu ezer gertatuko.


Dánae.

Nerea erabiltzaileak esan du...

Kaixo, guztioi:
Nik bi hilabetean ez ditut hartu garraiobiderik, izan ere, zerbait egin beharko banu oinez joan izan naiz. Gainera, kalera atera ahal garenetik ere oinez noa ariketa pixka bat egiteko.
Garraio publikoa hartzeko beldur nintzen, baina duela bi aste hasi nintzen lanean eta autobusa erabili behar dut Gasteizera joatea. Jende guztiak maskara eraman behar du eta bidaiarien %50 baino es dugu bidaiatzen. Gainera, aurreko atetik gidariari txartela erakustea eta ondoren, atzeko atetik igogo gara eta ezin gara elkarren ondoan eseri. Niretzat neurri onena da gela ematea autobusera igotzean eta jaistean.
Orain ohitu naiz eta orain lasaiago noa. Nahiz eta egunero pertsona gehiago joaten gara, beraz, ez dakit nola egingo dugu jende guztia lan egitera joango garenean.
Amaitzeko, nik ez dakit maskara eramanez gero nahikoa dela, autobusa leku itxita delako, baina nire kasuan ezin dut joan oinez, bestela oinez joango nintzateke.
Ondo izan,

Beg erabiltzaileak esan du...

Kaixo guztioi!

Hain zuzen ere, aste honetan etxetik atera naiz eta autobusez Bilbora joan naiz. Sentzazioa oso arraroa izan da, orain ez da lehen bezala. Eta orain, gainera, bidaiatu bitartean, autobusean eseri nahi baduzu, zu besteok baino azkarrago izan behar duzu eserleku gutxi dagoelako esertzeko. Benetan ez dakit babestuta gauden ala ez, bi metroko tarte ez delako posible betetzea, orduan...

Dena dela, aukera edukiko banu, gehiago ibiliko nintzateke. Hori zalantzarik gabe, baina askotan mina edukitzen dut nire belaunetan, eta horregatik beti hartzen dut garraioa eta ia beti, autobusa! 🚌

Laster arte!

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo,
Nire iritziz beharrezkoa da segurtasun neurriak betetzea,batez ere garraiobideetan,lekurik ez dagoenez,norbaitek kutsatuta badago oso erreza izango litzateke kutsatzea.Beraz ,geure burua babesteko hobe da arauak jarraitzea.
Bestalde,niri asko gustatzen zait garraiobideetan bidaiatzea,egunero autobus bat gutxienez erabiltzen dut,batez ere, bere gidaria naizelako,kar karkarkar.
Normalean, ez banago lan egiten edozein lekura oinez joaten naiz.Uste dut pandemiari esker ohiturak aldatzen ari dira,eta jendeak nahiago du oinez joan kotxez baino.
Laster arte.
Patricia

Unknown erabiltzaileak esan du...

Kaixo, gustioi:

Ni egunero joaten naiz Gasteizera autobusez lan egitera, autobusa erdi hutsik dago oraingoz.
Jende askok telelana dauka, beraz, oraingoz bananduta eta maskararekin goaz. Bulegoan lanean hasi ahala, ez dakit nola bidaiatuko dugun, seguruenik autobus gehiago jarri beharko dituzte.
Hegazkinera igo aurretik tenperatura hartzea ondo iruditzen zait. Nahiz eta pertsona batzuek, nik adibidez, ez dugun inoiz sukarrik benetan gaixorik egon arren. Kasu horretan, pertsonen erantzukizunaz fidatu beharko da.
Berrogeialdi honetan hainbeste denbora etxean egon ondoren, ibiltzeko gogoa dugu, eta hori ona izango da gure osasunerako. Denbora luzerako ohitura bihurtzea espero dut.

Agur bero bat
Valentina

Unknown erabiltzaileak esan du...

Kaixo guzitoi!
Lehen egunero lanera autobusez joaten nintzen. Nahiz eta oinez denbora gutzi eraman, autobusez denbora gutxiago neraman. Hala ere, kalera atera garenetik beti lanera oinez joaten naiz. Ez daukat beldurrik baina sentimentu arraroa daukat autobusa hartzeagatik.
Pentsatzen dut autobusa gehiago ipini beharko luketela gutxi dagoelako esertzeko.
Suposatzen dut denok aldatuko dugula gure bizitzaren modua.
Agur bero bat!
Sonia