2008/11/28

KIROL ARRISKUAK ALA KIROLEN ARRISKUAK

Egun kirol arriskutsu batzuk oso modan daude eta burutik oso sano ez daudenak edozer egiteko prest. Baina zoro hauek salbu, beste guztiok kirol arruntak praktikatzen ditugu, batez ere, ondo pasatzeko asmoz. Hala ere, inolako arriskurik ez daukaten kirol horiek, nahi gabe, honegatik edo hargatik ezbeharren bat sortu ahal digute arriskutsu bihurtuz.



Tragikoak izan barik, ziur aski noiz edo noiz izan duzue ezuste dibertigarriren bat kirola egiterakoan. Horrela bada eta konpartitu nahi baduzue idatzi komentarioetan.

6 iruzkin:

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nik normalean ez dut kirola egiten, denborarik ez dudalako, baina udan bai, asko gustatzen zait bizikletaz ibiltzea edo igerilekura joatea eta han orain dela urte asko, igeri egiten ari nintzenean, norbait nire gainean erori zen eta min asko egin zidan.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Behin futbolean gol bat ebitatzen saiatu nintzen eta gola gola izan zen eta nik kriston kolpea hartu nuen.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Orain kirolak arriskutsuak modan daudela egia da baina batzuetan edoze kirolak arruskuak dauzkala. Behin ezagun bati pilotaz jolasean "tendĂłn de Aquiles" apurtu zion. Ez baduzu ezer egin orduan ez duzu ezer pasatuko eta ezer egitea ere txarra da.
Pili

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire ustez kirol guztiak arriskutsuak dira, adibidez, futbolean gero eta istripu gehiago gertatzen dira. Gainera batzuetan pertsona batzuk hiltzen dira. Horregatik, pentsatzen dut kirolak oso onak direla baina jolastu behar dugu ardurarekin.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

niri, kirol motako guztiak gustatzen zaizkit, bai arriskutsuak bai lasaiak.
Normalean ez dut asko praktikatzen baina txirridula eta eskiak gustatzen zaizkit.
baita ere pentsatzen dut jende asko zoratuta dagoela bere burua eta bestearen burua arriskuan jartzen du eta hori ez da nire gustokoa.
beno denok behar dugu kirol egin ona da osasunarentzat.juantxu

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Eva I.

Gaur egun jende askori kirol arriskutsuak gustatzen zaizkio, adrenalina deskargatzeko. Horrez gain, modan dago eta horregatik jende askok praktikatzen hastea erabaki du,adibidez eskiatzea. Nahiz eta Kirol hau egitea oso garestia izan jendeari ez zaio inporta oso ona delako bere norbere irudiarentzat.

Nik ez dut kirolak praktikatzen, hala ere, edozein kirol ikustea gustatzen zait, batez ere futbola.