2010/11/12

AX(S)EGABE

Jendea dirua lortzeko prest dago edozer erreklamatzeko. Enpresa handiek badakite zentzugabeko erreklamazioak jaso behar dituztela noizean behin eta “azkar” batzuek legean edozein zirrikitu aurkitu nahi dute sosa batzuk irabazteko.

Esate baterako, duela gutxi Indiako gizon batek dirutza eskatu dio AXE konpainiari, bere desodorante erabili arren, ez baitu ligatzen. Gizonak marka horretako produktu guztiak erabili dituela, baina ez duela emakumerik lortu esaten du. Horregatik, AXEk duen ditxosozko efektua non dagoen galdetzen dio bere buruari.



Ziur aski, noizbait erreklamazioren bat ezarri duzue, agian ez hain bitxia, horrela bada kontaguzue beheko iruzkinetan zer gertatu zitzaizuen eta nola amaitu zen auzia.

19 comentarios:

Anónimo dijo...

nire ustez , iragarki bat bereber da, jendeak sinestu dena du.
ez dakite dirua irabazi eginten.
Telebistan gesurtia dena da.
telebista denbora emanten da , eta dirua egin nahi izaten baduzu lan egingo duzu.

Miguel S. 1ºA

Anónimo dijo...

Bakarrik behin erreklamazio bat ipini dut eta ez zuen ezertarako balio. Madriletik Bilbora itzuli nahi genuen, egoera larrialdi batengatik presa geneukan. Goizeko ordu batean autobusa hartu genuen baina, Alcobendaraino heldu zen, han buelta emen zuen eta berriro geltokira. "Pikoletoek" esan ziguten elurrako ekaitza batengatik Somosierran zehar ezin zituela autoak pasatu.
Geltokira heldu ginenean ez zegoen inor informazioa eskatzeko bakarrik genekien goizeko zazpietan autobus bat zegoela.Ordu horretan hotel bat bilatu ez zen erraza orduan, geltokiko banku batean gaua pasatu genuen. Zazpietako autobusa ez zen irten ere eta zortzietakoa ere ez. Bulego nagusiarenak heldu zirenean erreklamazio bat ipintzera joan ginen eta zoritxarrez orain arte ezer jaso gabe. Azkenean trenez etorri ginen.
Nire bizitzako bidai luzeena izan zen, Madriletik Bilbora ea ea hogei ordu.
bbb

Anónimo dijo...

Nik behin denda batean kontsola bat erosi nuen , etxean aproba egin nuenean ez zen funtzionatu , oso haserre nengoen berria zen eta , gainera diru asko balio izan zidan , orduan dendara eraman nuen eta bermatasun bezala zuen beste bat eman zidaten .
Azkenean nire etxean ipini nuen eta ondo zihoan , baina pixka bat haserre nintzen ikusi nuenean ez zen funtzionatu .
Jose

Roxana dijo...

Orain dela gutxi erreklamazio bat ipini diot Vodafoneri. Berlinera joan ginenean datuko konexioa erabili nuen hutsean zelako baina faktura jasotzean 50 euro kobratu didatela ikusi dut.
Erreklamazioa ipintzean dirua itzuliko didatela esan dit Vodafonek, baina hurrengo fakturan, eta nik ez dut ulertzen zergatik geratzen duten nire dirua eta zergatik ez didaten orain itzultzen.

Anónimo dijo...

Nire sukalde berria ipini nuenean, armairuak txarto zeuden. Dendara joan nintzen baina dendariak ez zuen kasurik egin. Orduan kontsumoren bulegora joan nintzen eta armairu berriak ipini zituzten. Hori da onena, horrela nik ez nuen eztabaidatu eta lasai geratu nintzen.
Maite

Anónimo dijo...

Lehen erreklamazio gehiago ipintzen nituen. Orain, ordea, ipini aurrean, hobeto pentsatzen dut zerbait lortzeko denbora luze eta desgaste handia dakartzalako.
Nire azken erreklamazioa telfonia konpainia batekin zen. Ez dakit zenbat deialdi egin behar izan nuen zegokidana lortzeko. Onartu dut astuna naizelako jarraitu nuela, bestela, edonork etsi egin lukela. Jendeak erreklamatzeko gogorik eta denborik ez dituela kompainiek badakite eta horregatik hainbeste oztopo ipintzen dituzte.
Beste gauza bat da iragarkiak egiten dituztenean esaten dutena. Orduan, ez dute ipintzen trabarik.
M.C.

Anónimo dijo...

Nire ustez, erreklamazio gehiago ipini behar dugu eta gutxi hitz egin, baina pentsatzen dugu erreklamazioek ez dituzte balio ezer. Bakarrik oso haserretuta gaudenean egin dut baina beti esperantza gabe zerbait lortuko dugu askar eta denbora gutxitan. Badakigu gure erreclamazioa galduko da edo lekua batean desberdinak ipini behar da. Azkenik zoroak itzuliko dira eta gaia utziko dugu.

Mila 1º A 10/11/16

Anónimo dijo...

Duela bost urte, erreklamazio bat egin behar izan dut. Bono bat erosi nuen musikako denda baten baina, denda hori oso laster itxi zen eta nik galdu egin nuen bonoa. Erreklamazio ofiziala egin nuen baina dena alferrik zen. Orain denda hori txinako bazar bat da eta nire dirua galduta dago.
Zer egin ahal izan dut?
D.T 1A

Anónimo dijo...

PUBLIZITATEA GEZURRETAN EGITEN DUTELA USTE DUT ,ETA HORREGATIK JENDEAK ERREKLAMAZIOAK IPINTZEN DITU .DENA DEN NAHIZ ETA HANDIK GUTXIRA ERREKLAMAZIOAK EGIN ARASOIA GTXITAN ERABAKIKO DU .
RIRE AZKEN ERREKLAMAZIOA IAZ JATETXE BATEAN EGIN NUEN ,ARGAZKIAN PLATERRA PATATAK ZITUELAKO ETA ESKATU ONDOREN ZERBITZARIAK PATATAK EZ ZIZKIDAN EKARRI ETA ONDORIOZ HASERRETU NINTZEN ETA GAINERA PATATAK EZ NITUEN JAN .ALMUDENA

Anónimo dijo...

Nik ez dut inoiz erreklamaziorik ipini, baina, nire ustez, konpania handiak, batzuetan, oso "azkarrak" dira, eta gezurrezkoak diren gauzak adierazten dituzte, eta horregatik jendeak erreklamazioak ipintzen baditu, ondo iruditzen zait, eta zerbait lortzen badute, ere ondo iruditzen zait, konpania horiek gure irudipenekin eta gure errugabetasunekin aberastu egiten dira eta.
M.S.V.

Anónimo dijo...

Nire ustez, gizon horrek ez zeukan kexatzeko eskubiderik. Araudita ez dagoen zerbitzu bat jasoko zuela bazekien, beraz, asegabe gera zitekeela onartu behar izan zuen. Arrazoi horrengatik kontsumitzaileen bulegora joateko, lotsagabe hutsa izan behar zuela derrigorrez.
Ana Pi.

Anónimo dijo...

Nik inoiz ez dut erreklanaziorik ipini, baina nire ustez, kompani handiek publizitate gezurrezko asko erabiltzen dute. Baina beste aldetik guk kulpa dugu telebistatik dena sinesten duguelako eta hori ezin da izan.
Zorionez, jende askok hau salatzen du eta publizitate gezurrezko kontrolatzen hasi dute.

Esti 1.A

Anónimo dijo...

Bi aldiz erreklamazioa jarri behar izan dut; bata eskuko telefonoaren facturagatik eta bestea autobusa barik geratzearren. Azkenean, ez batean ez bestean ezer ez nuen lortu; soilik jaurlaritzaren partez gutun bat jaso nuen barkamena eskaitzen.
Leticia

Anónimo dijo...

Momentu honetan ez dut gogoratzen, baina nire bikotekideak bat jarri zuen iralean gasolindegi batean, zeren eta gasolina-hornigailua txarto zegoen eta hartzerakoan gasolina guztia gainean bota zuen.
Oraindik ez digute ezer esan, baina badirudi datorren astean erantzuren bat jasoko dugu, honela izango ahal da!

A.J

Anónimo dijo...

Nik bakarrik erreklamazio bat ipini dudala uste dut. Tren bat hartu genuen Belgikatik Amsterdamera joateko eta ez dut gogoratu zergatik zen, baina lau edo bost ordu beranduago heldu zen trena.

Geltokira heldu ginenean orri bat eskatu genuen gure dirua lortzeko, baina gaur egun ez dut euro ere ez ikusi. Beharbada, txarto egin genuen erreklamazioa nederlanderaz...

Orain denda batean egiten dut lan, eta zorionez inork ez du erreklamazio orririk eskatu.


Silvia - Barakaldo

Anónimo dijo...

Erreklamazio bat ezarri nuen.

Alkondara bat erosi nuen. Alkondara ikuzi nuenean, asko laburtu egin zen.
Orduan, dendara joan zen erreklamatzera baina ez zuten kasurik egin.
Horregatik kontsumitzaileen bulegoara joan nintzen. Azkenean dirua izuli zidaten

C.H.

Anónimo dijo...

nire ustez jendea sinetsi nahi du, baina ezin gara denak sinetsi telebista ipintzen dute.
enpresa batzuk gesurra esaten dute diru asko irabasteko.
Nik inoiz ez dut erreklamaziorik ipini.



Elena

Anónimo dijo...

Herrian bakarrik garaitu du arrainekin izerditu duenean baina gero axes bota du eta asileen arrainak erori zaizkio eta gero neska harekin itzuli zuen.Miren karmele 1ºA

Anónimo dijo...

Nik inoiz ez dut erreklamazio batik ipini. Normalean, arazo bat edukitzen dudanean, ondo pentsatsen dut erreklamazioia zerbait lortzeko balio izango badu, eta horregatik orain arte ez dut erreklamazio batik ipintzen. Baina arazo handia edukitzen badut, eta erreklamazioarekin zerbait, ez bakarrik dirua, lortzako ahal izaten badut, erreklamazio bat ipiniko dut.
Carmen 1º A