2010/04/29

ZOTZ ALA MOTZ

(1Ako Ivan, Soraya eta Isidro ikasleek egin dute sarrera hau guztiokin konpartitzeko)

Badakigu etxeko-lanak oso gogorrak direla. Ez daukagu denborarik egiteko eta lan handiena da gure bizitzan.

Normalean bakarrik bizitzen zarenean, arazoa ez da hain inportantea, zure erritmoan egiten duzu lana. Arazoa da, bikotekidea daukagunean, nork egingo du lan hori?

Horretarako, hiru posibilitate daude.

1. Bien artean egiten dituzte etxeko-lanak
2. Langabetuak egiten ditu
3. Pertsona bat kontratatu behar dute.
Aukera ezazu posibilitate bat eta azalguzue zergatia beheko komentarioetan. Denak oso konplikatuak dira, eta gauza horiek normalean arazo asko ekartzen dituzte. Etxeko-lanak egiteko denbora asko behar da eta diru gutxi edo ez da ezer kobratzen.

12 iruzkin:

anonimo erabiltzaileak esan du...

Nire posibilitatea da bien artean egiten dituzte etxeko lanak , modu honetako bikotea poziago egongo da eta etxeko lanak biok egingo dituzte .
Adibidez aste bat pertsona batek dena egin ahal du , eta beste aste batean beste pertsona batek egin ahal du , edo aste bat emakumeak janaria egin ahal du eta gizonak oheak egin ahal ditu eta etxea garbitu ahal du , horrela ez ziren hainbete arazorik egongo .
Jose

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Argi dago etxeko lanak etxean bizi diren guztien artean egin behar dutela. Etxe bakoitzan organizazio desberdina izan daiteke, lanako ordutegi eta gustukoen arabera. Gainera, etxean langabezi bat badago gehiago egitea normala da denbora luze eduki baitu.
Bestalde, ahal bada, pertsona bat kontratatzea aukerarik onenik bat dela uste dut, lan egin eta gero etxeko lanak egitea inori gustatzen zaigulako.
Norberak daki zer egin ahal duen eta bere erabakia hartu behar du.
M.C.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Argi dago etxeko lanak etxean bizi diren guztien artean egin behar dutela. Etxe bakoitzan organizazio desberdina izan daiteke, lanako ordutegi eta gustukoen arabera. Gainera, etxean langabezi bat badago gehiago egitea normala da denbora luze eduki baitu.
Bestalde, ahal bada, pertsona bat kontratatzea aukerarik onenik bat dela uste dut, lan egin eta gero etxeko lanak egitea inori gustatzen zaigulako.
Norberak daki zer egin ahal duen eta bere erabakia hartu behar du.
M.C.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

NAHIZ ERANTZUN ONEA BION ARTEAN EGIN BEHAR DUELA DA, BATZUTAN, LANGABEZIAN ADIBIDEZ, OBE DA ZATI HANDIA ETXEKOAN DAGOENARI EMATEA. BERAK ZERBAIT EGITEN DU ETA BESTEAK LAN GUTXIAGO DU.
FGLEZ

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire ustez bien artean etxeko lanak egitea aurkerarik onena da, eta horretaz gain ondo dago pertsona bat kontratatzea, gutxienez, astean behin etxean laguntzeko, horrela asteburuan ez duzu hainbeste denbora gastatu behar etxeko lanak egiteko.
Trini

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire ustez, aukerarik hoberena, norbaitek kontratatzea da, etxeko lanak egitea inori gustatzen zaio, eta gainera denbora ugari darama egiteak.
Baina, edonork kontratzeko soldata ona eduki behar dugu, eta hori baino inportanteagoa, diru hori horretarako destinatzea nahi izatea.
Edozein kasutan etxeko lan guztiak etxean bizitzen diren pertsona guztien artean egin behar dira. nahiz eta batek langabesian edo oporretan egon.
Diana

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Etxeko lanak bien artean egin behar dira, baina kontuan hartu behar da nola egiten duen lana bakoitzak, esan nahi dut, zenbat ordu lan egiten duen egunean zehar eta nola dauden banatuta. Ez da gauza bera zazpi ordu lan egitea goizez jarraian, edo orduak berak baina goizez eta arratsaldez banatuta.
Nire ustean, batek goizez bakarrik lan egiten badu, astean zehar baino gauza gehiago egingo du eta asteburuetan bien artean egingo dituzte gauzak, noski, biak libre badaude. Horrela, arazorik ez da egongo.
A.J

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire kasuan bien artean egitea nire posibilitatea da. Bien artean ondo konpontzen gara. Egunero nire senarrak denbora gehiago dauka, eta orduan gauza gehiago egiten du. Asteburuetan, nik debora libre daukat eta niri tokatzen zait gauza gehiago. Azkenean gauza asko egin behar dugu, eta bien artean egitea errezagoa da.
Maite

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire ustez, guztatzen etxeko lanak egitea ez zaidanez gero, pertsona bat kontratatzea aukera onena da. Honela denbora gehiago eduki dezaket guztzen zaidana egiteko. Baina, hori egiteko dirua edukitzea arazoa da.
Ana

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nik nire etxean nire senarrak baino gauza gehiago egiten dut normalean. Berak lan gogorra dauka eta ez dauka denbora askorik gauzak egiteko. Lehen nik ere lana gogorra neukan baina amaieran ia-ia dena egiten nuen larunbatean ez nuelako lan egiten eta berak bai. Baina egia esan, beste arrazoi bat zegoen; berak bere amaren etxean ez zuen inoiz ezer egin eta asko kostatzen zuen gauzak egitea. Gero nire lana aldatu da eta ni denbora gehiago neukan gauzak egiteko. Amaieran euskara ikasten hasi nintzen eta nekatuta nengoen denekin; lana, euskara, etxeko-lanak eta berak ez zune gogorik etxeko lanak egiteko eta orduan ni neskamea kontratatu nuen gauza gogorragoak egiteko eta bion artean besteak egiten ditugu. Orain erlaxatuago gaude eta ez dugu eztabaidatzen etxeko lanez, lehen, ordea, batzuetan nekatuta geundenean eztabaidatzen genuen. Amaitzeko, uste dut, pertsona bat kontratatzea oso ideia ona dela.
Vanessa G

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nik uste dut errazagoa dela bien artean gauzak egitea eta denbora gutxiago erabiltzen dela.
Adibidez, bakoitzek gehien gustatzen zaizkien etxeko lanak aukeratu ahal dituzte eta horrela elkartasuna hobe izango da.
LEIRE

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire kabuz bizitzera joan nintzenean, etxea beti hankaz gora izateak neure onetik ateratzen ninduen. Nahiz eta denbora luzea (Ala luzea zela iruditzen zitzaidan) eman apainduta izateko, inoiz ez nuen guztiz lortzen eta horrek estresatzen ninduen. Neure bikoteak eta biok etxetik kanpo lan egiten dugunez gero, bi aukera besterik ez ditugu: elkarrekin egitea edo norbait kontratatzea. Bigarrena ez dugu kontuan hartzen, zeren eta gure etxea oso txikia denez gero, lotsagarria litzatekeela iruditzen baitzaigu. Ados jartzea besterik ez zaigu geratzen; hori ez da ia inoiz gertatzen, ordea. Batak denbora duenean, besteak ez eta biok oporretan gaudenean, inork ez du lanetan aritu nahi, noski. Hala ere, egoera honek gero eta gutxiago kexkatzen nau, konpondu ezin daitekeen arazoa bada, horregatik gaizki pasatzea merezi ez duela pentsatzen dudalako.
Ana Pinillos