2017/01/27

GOT TALENTetik PASA GABEKO ARTISTA

Ezta dutxan ere. Lekuak ez dauka garrantzirik. Horretarako jaio ez bazara, berdin da non egiten duzun, ez duzu balio eta kito!!! Egin ahal duzu kalean, autobusean, mezatan … klasean ere, … baina esandakoa, balio behar duzu, bestela alferrik ariko zara, denbora galtzea izango da. Baina gustuko lekuan aldaparik ez.

Abestea gustuko izan dut beti. Eskolako koroan hartu nuen parte eta igandeetako mezatan hor nengoen publiko fededunaren aurrean , exijentzia gutxiko publikoa, beraz. Nerabezaroan banda bat osatu nuen lagun batzuekin, ni abeslari. Baina publiko hura ez zen bestea bezain fededuna, eta laster beste bide bat hartu behar izan nuen.


Zuetako askok ondo dakizuen bezala, dantzan ere aritu nintzen. Horretan arrakasta handiagoa izan arren, utzi behar izan nuen  gaur egun egiten dudanari ekiteko. Artista izan nintzen ni, baina daukadanarekin konformatu behar.

Artistak al zarete zuek? Jendearen aurrean inoiz abestu, antzeztu edo … egin duzue? Non eta nola abesten duzue? Zer deritzezue artista berri bila dabiltzan telebistako saioei?

7 iruzkin:

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo lagunok:

Zuk esan duzun bezala, artista on bat izatea oso zaila da eta normalean artista jaiotzea beharrezkoa da, bestela nahiz eta asko ikasi eta frogatu inoiz ez zara artista famatua izango.

Ez kantatzea ez dantzatzea gustatzen zait, egia esanda bakarrik jaietan egiten dut. Ez dut gogoratzen neure burua dutxan kantatzen. Nire ohi-lanagatik jendearen aurrean behin baino gehiagotan hitz egin nuen eta nahiz eta hasieran zaila izan, zenbat eta ordu gehiago hitz egin, orduan eta erosoago sentitzen nintzen.

Pertsona bakoitzak era batean edo bestean bere etorkizuna bilatzen du, eta telebistako saioak beste aukera bat izan daitezke, zergatik ez? Telebistara ez nintzateke inoiz joango baina norberareko erabakia da. Zalantzak dauzkat bere eraginkortasunari buruz, baina batzuetan arriskuak hartzea beharrezkoa da!

Laster arte!

VEI
Ohi B2-Fidel

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

U B2 JB

Nik uste dut ez naizela artista, behintzat oraindik ez dut aurkitu nire ezaugarria. Horregatik eta ez aspertzeko nire iritziarekin, artista izateko baliori buruz hitzegingo dut.
Nire ustez artista izateko (eta berdin da ona bazara) inportanteena da jendearen aurrean eroso egotea. Bestela ez zara artista. Ezagutzen ditudan persona batzuk gustatzen zaio artista izatea. Komunikatzaile onak dira eta oso ondo egiten dute . Horretarako balio dute, haiek dakite, gustatzen zaie, eta gustora egiten dute. Nire ustez gizartean aintzat hartzen da.
Artista izateko balio behar duzu eta gustatu behar zaizu, bestela eta lehen esan dudanez ez zara artista benetan. Eta nire ustez berdin da ona zaren ala ez. Komunikatzea edo zerbait egitea jenderaen aurrean gustatu behar duzu.

Niri lotsa handia ematen dit jendeaen aurrean ipintzea zerbait esateko edo egiteko.

Normalean urduri eta gorria ipintzen naiz. Horregatik nahiago dut ez egitea. Hala ere, esango dut nire kasuan egunaren arabera dela ere eta niretzat inportanteena da gehiago ez pentsatzea. Batzuetan lanean eduki behar dut, baina ez da berdina nire lankideak ezagutzen ditudalako eta gaia kontrolatzen dudalako.

Eta bukatzeko, nahiz eta ez gustatu telebista-programa horiek ikustea, ondo iruditzen zait pertsonak bere bokazioa betetzen saiatzen direla.

Agur lagunok, laster arte.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

kaixo lagunak!
Nire ustez programa horiek ondo dago, baina batzutan, joaten den jendea, ez du nahi artista izatea, ezaguna baizik...baina talentua behar duzu han ateratzeko.
Nik ez naiz batere artista, txarto abesten dut, txarto dantzatzen dut, txarto margozten dut, eta abar...gauza horiek txikitatik nabaritzen dira.

Denok ezagutzen dugu pertsona bat berezia dela, zaletasun desberdinak dauzkala besteok baino, eta pertsona horiek orokorrean gauza kreatiboak egiten dituzte bere bizitzan, antzerkia, dantza, margolarian.....

Berriz besteok gozatzen dugu bere talentoarekin...

Baina beno, bakoitza daukagu talento berezia gure arloan, ezta?

Aio!!

Sonia, B1


Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo, lagunok:

Master Chef eta beste antzeko programa batzuk telebistan ikusten ditudanean ezin dut sinetsi zenbat artista dagoen munduan. Zer pasatzen da gaur egun? Edonork irabazi ahal du bere bizitza bere talentu ezkututekin? Hemen artista asko daude baian ez daukate aukerik lehenengo, ezagunak izateko eta bigarren bere lanez bizi izateko. Lagun batek margotzen du eta besteak lanarekin eta larrurekin sortzen ditu jantziak, zapatak eta osagarriak. Biak sortzaileak dira baina zaila izango zaie hau eta hainbeste gehiagok ezagunak izatea eta beraz, dedikatzea honi bakarrik. Beste lanak eduki behar dituzte egunero jateko... Ondo izan. MF

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo guztioi,

Hasteko, aitortu behar dut ez dudala sentitzen artistarik. Artista izatea ez da erraza eta batez ere zure lanaren bizi izan ahal izatea. Ikuskizuneko mundua ere ez da erraza. Apika agertzea eta arrakasta bat-batean edukitzea bai, baina urteetan zehar mantentzea ez. Gainera, oso garrantzitsua da zure lagunak edo familia egia esatea. Nire ustez, ez da ona zuri esatea zuk talentua izatea soilik ez gogogabetzeko. Askotan, pertsonak normalak dira eta ez daukate bereizten dituen talenturik.

Dirudienez, une honetan artista berria bilatzen duten telebistako saioak modan
daude. Ondo deritzot, azkenean zuk beharbada ez irabazi arren, produktoreren batek kontratatu nahi zaitu.

Amaitzeko, txikitan musika ikasi nuen eta dantzak egin nituen. Eta zer egin erabaki behar izango banu, argi izango nuke,inoiz ez nuke jokatuko bakarrik. Babestuta pertsona gehiagorekin sentitzen naiz, baina soilik gogor-gogorra da. Ez banauzue sinesten frogatu.

Bueno,laster arte

Fidel B2 E6-8

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo denoi!

Aste honetako gaiari oso interesgarria deritzot. Dakizuenez, pertsona bakoitzak talentu ezberdin bat dauka eta bere bizitzan zehar gero eta gehiago nabaritzen du.

Nire kasuan, txikitatik anekdotak kontatzeko talentu berezi bat eduki dut, batez ere nire bizitzaren anekdotak. Ez dut txisterik kontatu behar nirekin jendea ondo pasatzeko. Beti txikitan denoi esaten nien nire ahizpa ni baino politagoa zela , ordea, ni nire ahizpa baino dibertigarria nintzen. Beti esan dut nire bizitzari buruz liburu bat idatzi beharko nukeela oso interesgarria eta dibertigarria izan da eta. Nahiz eta gezurra dirudi hasieran publikoaren aurrean hitz egitea asko kostatzen zait oso lotsatia naizelako. Gero jendea ezagutzen dudanean eta zenbat eta konfiantza gehiago eduki, orduan eta gauza gehiago kontatzen diet. Zoritxarrez musika entzutea gustatu arren eta kantatzen jakitea gustatuko litzaidake ere ezin dut musikaren bizi oso txarto kantatzen dut eta.

Horretaz aparte, ondo ikusten dut abeslari berriek ezagunak izatea edozein telebistako saio erabiltzen dute. Jakina denez, gero eta abeslari gehiago dagoenez, musikaren bizitzea oso zaila. Horregatik artista horiei oztopoak ipini beharko ez lirateke.

Beno , espero dut zuek aste on bat pasatzea.

Laster arte,

Helena B2 8-10 Idoia

kurni74 erabiltzaileak esan du...

Kaixo guztioi!

Artista ez naiz sentitu egun bat ere ez, agian zenbait gauza egin nituenean, baina esanez "ah ze nolako artista naizen" baina txantxetan. Horrelako gauzak pentsatzea normala da, behintzat niretzat, ondo sentitzen zarenean egindako lanarekin.

Txikia nintzenean eskolan zenbait antzerki egin genituen jendearen aurrean, baina klaseko jendearen aurrean beti. Lotsa handia ematen dit niri jendea begira dagoenean, zer begiratzen ari dauden beti pentsatzen hasten naiz, ea nik zerbait harraro daukadan edo zerbait txarto egiten ari naizen, ez dakit, ez dut jasaten egoera hori.

Leku guztietan abesten dut. Batzutan dutxan, beste batzutan kotxean, eskaileretatik jaisten naizenean, egun batzuk lanean aritzen naizenean... baina nola?? Neure modura..kar kar. Behin abestia hasita, paperean sartzen naiz eta aurpegiak eta dantzatzeko pausuak egiten hasten naiz nik bakarrik nagoela pentsatzen. Gero, jendea ikusten dut eta berriz nire laguna Lotsa etortzen da nire aurpegira beroa ekartzera.

Betidanik gustoko izan ditut artista berri bila dabiltzan telebistako saioak. Beti gustoko izan dut talentoa eta, ez bakarrik ahotsarekin, baizik eta gorputzarekin edota burmuinarekin talentoa eduki daiteke. Ikaragarria iruditzen zait jende guzti hori saio horietara joatea.

Fidel B2 18-20

Zer ikusi, hura ikasi.