2021/10/07

AMETS BAT

Amets bat dut, bueno, amets asko ditut, baina ezagutzen nauzuenok badakizue amets bat dudala lanean. Ametsa polita bezain zaila. Agian horregatik da ametsa, betetzen zaila delako.

Hogeita hambi urte daramat lan honetan, hogeita hamabi urte amets berberarekin. Batzuetan hurbil izan dut, baina beste batzuetan urrun. Lortuko nuela pentsatzen nuenean, zapla!!!, desagertu egiten zen eta berriro beste urte bat zain.

Ez dakit erretiroa hartu aurretik lortuko dudan, horretarako ez zait asko falta eta. Baina ez dut amorerik emango eta aurten ere saiatuko naiz. Aurten ere nire ikasle guzti-guztiek gainditzea nahi dut, aurten ere espero dut ametsa betetzea.

Bestalde, bizitzan ere baditut ametsak.Txikiak eta handiak.Baina, bizitzan zoriontsua izatea da nire ametsa.

Eta zuek zer amets duzue? Zer dira ametsak zuentzat? Zein amets bete duzue?

38 iruzkin:

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo, guztioi:

Askotan erabiltzen dugu ametsa hitza, ezta? Zenbat aldiz esan dugu: “ hori da nire ametsa”! Lorezinak diren gauzak direla esango nuen, era errazean lortzen ez direnak. Bueno, filosofia hau eta gero nire ametsa esango dizuet: inoiz loterian sari ona irabaztea. Pentsatzen dut sentsazio hori sekulakoa izango beharko zela, zelako subidon! Egun batetik bestera kontu korrontean digito askoko zenbakia, buffffff!

Agian, pentsatuko duzue oso materiala naizela, baina dirua izanda gauza asko egin ahal dira, kar, kar, kar, …

Kepa 4-6

lidia erabiltzaileak esan du...

AMETS BAT

lidia erabiltzaileak esan du...

Egunon guztioi:
Nire bizitzan amets asko izan ditut.Batez ere txikitan izan naizenean.
Lehen nire ametsak handiak ziren eta oso zailak lortuko ere ,horrelako gauzak ametsen nuen espaziora joatea, Leonardo di Caprio eskontzea jeje eta besteak.
Baina orain nire ametsak heburu simpleak bihurtu dira,adibidez: oporretara joatea lortu,b1 gainditzeko,lanea mantendu eta abar..

Gaur egun amets txiki hauetatik bizitzari benetako zentzua ematen diote.Amets hauek aurrera ateratzen baduzu indarra sentitzen zara eta zoriontsua ere.
Nire ustez denak txikiak etz handiak oso garrantsitzuak dira eta ezin duzu atzetik ibiltzeari utzi,zenbat eta gehiago dirudi lortzea gehiago behar duzu borrokatzea.
Ez dago ametsarik ezinezkoa,ez amore eman.

ESKERRIK
LIDIA VAZQUEZ

Iñigo 6-8 erabiltzaileak esan du...

Kaixo guztioi:
Nire ametsik handienetako bat lan on bat lortzea da, biharko egunean neure etxea egin ahal izateko. Asko gustatuko litzaidake Madrilen egitea, hiri honek ate asko irekitzen dituelako lanerako.
Eta asko gustatuko litzaidake lan egitea kazetarirzan munduan, zeren eta orain ikasten ari naizen gauza delako.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo guztioi:
Hainbat amets izan ditut nire bizitza osoan baina nagusiena harro egotea egin dudan lanarekin eta nirekin da. Izan ere, gustatuko litzaidake umeekin lan egiten, haur hezkuntza ikasten dut eta.

IRA erabiltzaileak esan du...

Arratsaldeon denori;
Adituek esaten diote denok amesten omen dugula,hori horrela bada ni ez naiz inoiz amesten dudanaz gogoratzen, hori dela eta nire ustez B2 gainditzea amets bat dela ,oraindik bete egin ez dena .Beraz,beste urte batez euskaltegian eta nire etxean gogor lan egin behar dut nire amets handia bete dadin ,lanpostu finko bat izan dadin,orain euskera perfilagatik es daukadana.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo :
Nire ustez, amets hitza oso zaila da azaltzea, oso lotuta dagoelako zure bizitzan egin nahi dituzun helburuekin

Amets bati buruz galdetzen dizutenean, gehienetan lortzea oso zaila edo ezinezkoa den zerbait pentsatzen duzu. Adibidez, edozeinek nahi izango Luke aberatsa izan, loteria irabazi, pertsona ospetsu bat ezagutu edo leku xarmagarri batean bizi, eta abar.

Leku xarmagarri dagokionez , hay ezagutzea gustatuko litzaidake eta uretatik oso gertu dagoen etxe batean geratzea gustatuko litzaidake, hau da, etxe ur gainean egon behar da.

Hau amets bat edo nire bizitzan helburu bat dela usted dut. Nire etorkizunean nire helburu guztiak bete izango balira, oso pozik egongo nintzateke, nire zoriontasuna garrantzitsuena delako.

Erika 4-6

Eneko erabiltzaileak esan du...

Kaixo guztioi:
Momentu honetan daukadan ametsa lehenengo batxillerra eta bigarren batxillerra ondo ateratzea eta euskaran hobetzea da
Niretzat ametsak nahi dugun gauzak dira baina zailak direnak dira.
Pasaden urtean ESOa atera nuen eta hori zen amets bat bete dudana da.
Eneko

Anonimoa erabiltzaileak esan du...


Ametsak !!!

Uste dut hitz hau oso polita dela. Gure ametsarik gabe, mundua geldituko da.Beti behar ditugu ametsak!
Egia da garrantsitsua dela gure ametsak posibleak izatea, bestela, frustrazioa egingo dugu.

Baina,importantea da amets bat hartzea eta gogor lan egitea.... lortzeko!!!

Uste dut denok ari garela amets bat saiatzen. Hau da, Perfil bat ateratzea edo euskera jakitea ezta?

M.G


Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo guztioi!
"Amets" hitza azaltzea ezinezkoa da. Eta ameslari batek esaten du, urtero gauza asko lortu nahi dituela.
Txikitan futbolari izatea zen nire ametsik handiena. Nire ametsetako taldean, Athletiken, jokatzea. Errealitatera itzuliz, ez nintzen oso ona jejeje.
Gaur egun, nire ametsa beti nahi izan dudan lana lortzea da, familia bat osatzea eta zoriontsu izatea. Izan ere, gustatuko litzaidake nire arropa-marka gero eta gehiago handitzea eta ospetsuagoa izatea.
Mila esker, Markel68

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Egun on guztioi!
Zenbat amets izan dugu gure bizitzan? Nik gutzienez asko izan ditut, baina zer da amets bat? Niretzako amets bat helburu bat bezalakoa da, amets bat duzunean hori lortzeko ahal duzuna egiten saiatzen zara. Hori ikasketekin lotu dezakezu, nahi duzun lanean sartzeko nota lortu, maitasunarekin, pertsona berezi hori lortzearekin, familiarekin eta lagunekin...
Ametsetan ederrena da bakoitzak berea duela, eta inork ezin dizula hori kendu zure buruan dagoelako. Gogoratzen dut nire txikitako ametsa abeslaria eta ama izatea zela, eta ondo entzun baduzu, beti nahi izan dut familia bat osatzea heldua naizenean.
Egia esan, denborarekin, ikasle gehienek karreran sartzearekin amesten dute, ni ere bai, baina etorkizunean bete nahi dituzten amets gehiago ere badituzte.
Ametsen alde borrokatu behar dugu, ametsak izatea bizitzako gauzarik garrantzitsuenetarikoa delako.
Mila esker, Irene.U 4-6

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Egun on guztioi!
Zenbat amets izan dugu gure bizitzan? Nik gutzienez asko izan ditut, baina zer da amets bat? Niretzako amets bat helburu bat bezalakoa da, amets bat duzunean hori lortzeko ahal duzuna egiten saiatzen zara. Hori ikasketekin lotu dezakezu, nahi duzun lanean sartzeko nota lortu, maitasunarekin, pertsona berezi hori lortzearekin, familiarekin eta lagunekin...
Ametsetan ederrena da bakoitzak berea duela, eta inork ezin dizula hori kendu zure buruan dagoelako. Gogoratzen dut nire txikitako ametsa abeslaria eta ama izatea zela, eta ondo entzun duzu, beti nahi izan dut familia bat osatzea heldua naizenean.
Egia esan, denborarekin, ikasle gehienek karreran sartzearekin amesten dute, ni ere bai, baina etorkizunean bete nahi dituzten amets gehiago ere badituzte.
Ametsen alde borrokatu behar dugu, ametsak izatea bizitzako gauzarik garrantzitsuenetarikoa delako.
Mila esker, Irene.U 4-6

Asier erabiltzaileak esan du...

Niretzat ametsak lortezinak diren desioak dira. Izan ere, beti ez daukaguna eta inoiz lortuko ez duguna ametesten dugu. Agian ikuspuntu ezkorra da baina ametsek ezintasun faktorea daukate baina ez diogu uko egiten lortzeari. Hau da, itxaropena mantentzen dugu eta ametsak lortzeko borrokatzen dugu.

Nik ere ametsak ditut baina badakit aukerak lortzeko oso txikiak direla. Hala ere, beti loterian dirua jokatzen dut. Agian momentu ustekabe batean, sorpresa gozo bat jasotzen dut. Horretaz aparte beti entzun dut jendeak amets asko dituela: Etxe handi berri bat, bidaia bat munduan zehar, auto garesti bat… baina ez dute ezer egiten ametsak betetzeko. Ametsa ez da etorriko, amesten duenak lan egin beharko du helburua lortzeko.

Nik uste dut bizitzan ametsak baino helburuak izan behar ditugula eta egunero lan egin behar dugu horiek betetzeko

Asier

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Ametsa hitz polita jadanik. Ametsak denok ditugu,bete direnak eta bete ez direnak. Ametsik gabe triste egongo gineteke zeren denok bizi gara noizbait gure ametsak betetzeko itxaropenarekin eta hori kentzen badugu gure bizitzak ez luke zentzurik izango. Orain dela asko ametsei buruzko esaldi bat entzun nuen, nik esandakoarekin zerikuzia daukana;"bizia gizon esna baten ametsa da".
Nik ametseren bat lortu dut, baina beste batzuk lortzeko itxaropenarekin biziko naiz.

ARANTZA 8-10

Lina Pili Andrade erabiltzaileak esan du...

Kaixo,

Lehenengo, eskerrik asko zure ametsa partekatzeagatik.

Lanean, nire ametsa da nire ikasle guztiek jakitea behar diren baliabideak erabiltzen lana aurkitzeko eta bizitzan independenteak izateko, autonomoak edo enplegatuak izan.
Bizitzan, nire ametsa da gustatzen zaidana egitea da, eta, bide batez, besteak zoriontsu egitea.

Gaur egun, gustatzen zaidan horretan lan egiteko ametsa betetzen ari naiz, besteei irakasten eta laguntzen.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Gabon guztioi!!

Guztiok bezala, amets asko dauzkat, baina bizitza honetan zoriontzu izatea eta nahi dudan guztia egitea dira nire ezinbesteko ametsak. Gauza asko egin nahi ditut hil baino lehen eta ez geratu zerbait egiteko gogoarekin inoiz. Bizitza oso laburra da eta denbora, konturatu gabe, oso azkar pasatzen da. Horregatik, bizitzak eskaintzen dizkigun aukera guztiak aprobetxatu behar ditugu.

Niretzat, ametsak metak dira. Eskuoihala txandakatzen ez badugu, ametsak lorpenetan bihurtzen dira.

Alicia 4-6

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo,
Nik amets deitzen diot baldintzak kontuan hartu gabe lortu nahi duzun zerbaiti; askotan erori eta lortzetik urrun geratzen bazara ere, sendotzeko eta berriro sailatzeko gai izatea, bakarrik zure ametsa delako

Gaztea izan arren, ez dut bete nahi dudan amets askorik, bakarra daukat, egunen batean zirujau ona izatera iristea.

Soraya 4-6

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Egun on,

Oraindik bete behar ez ditudan amets asko ditut, niretzat amets garrantzitsuena nire ametsetako lana eukitzea da. Lan hori zerga ikuskatzaile bihurtzean datza, lan horren bidez beste amets batzuk bete ditzaket eta.

Helburua lortzeko bide luzea egin behar dut oraindik, baina ahaleginarekin eta ilusioarekin uste dut aurreikusitako guztia lor dezakegula.

Galder 4-6

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nik pertsona asko bezala, hainbat amets izan ditut, gehienak txikia nintzenean. Gehien gustatzen zitzaidan ametsa edo gehien amesten nuena futbol jokalari bihurtzea zen. Egia esanda, ezinezkoa zen hori lortzea.
Urteak pasa ondoren, erabat aldatu dira nire ametsak. Orain nahi dudan lana lortzea eta familiarekin, lagunekin eta alboan dudan pertsonekin ondo egotea dira.
Nire ustez, ametsak betetzea bizitzaren gauzetarik pozgarrienetariko bat da.

Mikel 4-6

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo guztioi,
Nire burua beti dabil biraka nola izango den nire etorkizuna. Beti izan dut nire gustuko lana izateko ametsa. Beti pentsatzen, nola izango den, noiz etorriko den nire aukera...

Denok dauzkagu ametsak, batzuk besteak baino gehiago, baina denok dauzkagu eta ez diogu beldurrik izan behar ametsak izateari, betetzen ez badira ere bai.

Nahi duguna lortzeko borrokatu behar dugu, inork ez digu emango. Guk pentsatu behar dugu noraino iritsi nahi dugun eta nola lortu nahi dugun.

Orduan, amets bat baduzula ez nekatu betetzen saiatzeaz.

Elba 4-6

Iratxe erabiltzaileak esan du...

Denok ditugu ametsak, batzuk helburu idealak dira, ia lortu ezinak, eta beste batzuk, gauzatu daitezkeenak.
Pertsonalki denbora gehiago eman nahi nuen etxean nire semearekin, eta azkenean lortu dut.Gainera munduan zehar ibiltzea amesten dut.Eta hala ere, nire semeak bere lehengusuengandik hurbil dagoen landetxe batean bizitzea amesten du, animaliez inguraturik.
Denok ditugu amets desberdinak, baina garrantzitsuena amets egiteari uztea da.
Iratxe 6-8

Andoni erabiltzaileak esan du...

Amest bat da nahiago dugu gauza handiena, hau izan ahal da guaza materiala edo helmuga espiritual bat.

Nire kasuan nire ametsa da enpresa bat sortzea,pentsatuko duzue hori edo nor egin ahal du, nire kasuan da nik gustoko dudan gauzan lan egitea inoren menpe.

Esaten duen bezala egunero lan egiten
eta konpania onan egiten baduzu edo zer lortu al duzu.
Andoni 6-8

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo guztioi:
Gizaki guztiok ametsak ditugu jaiotzen garenetik. Amets horiek dira bizitzan ilusioak eragiten dizkigutenak, baina onartu behar dut bizi garen gizartean gero eta zailagoa dela horiek lortzea, bizitzan oztopo askorekin topatzen baikara. Garrantzitsuena oztopoak gainditzea da
Txikia nintzenean nire ametsak oso handiak ziren baina denbora igaro ahala, horiek aldatu egin dira. Orain nire ametsik handiena egunero gauza txikiez gozatzea eta maite dudan jendearekin denbora pasatzea da; izan ere, bizitza laburregia da zentzugabekerietan denbora galtzeko.

Mila esker, Erika 8-10

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo, guztioi:
Denok bezala ametsak asko ditugu batzuk onak dira eta beste batzuk txarrak dira eta txarrak direnean txarto pastzen dugu.

Niretzat ametsak betetzea nahi dugun desioak edo itxaropenak dira.

Txikitan nire ametsak genhienak beldurrezko ametsak ziren ez daki zergatik eta benetan beldurrez esnatzen nintzen, baina orain onak izaten ari dira.

Mila esker, Oihane 4-6

Irene D. erabiltzaileak esan du...

Kaixo:

Nik, mundu guztiak bezala, bizitzan zehar bete nahi nituzkeen ametsak ditut. Txikitatik ditudan ametsetako bat mundu osoan zehar bidaiatzea da, kulturak eta pertsonak berriak ezagutzeko . Gainera, nire ametsik handienetako bat haur hezkuntzako irakasle lan bat lortzea da. Nire ustez, denok gure ametsak betetzeko borrokatzen badugu, egia bihur ditzakegu.

Mila esker, Irene D. 4-6

San erabiltzaileak esan du...

kaixo guztioi,
Nahiz eta amets asko lortzea zaila den dakigun, bizitza goxoagoa egiten dute...
Nire lanean ametsa lanpostu finkoa edukitzea da, baina loteria tokatuko bazait hobeto, gainera munduko buelta emango nuke, beste ametsa lortu nahi dudana...
Gero arteeeeeed

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Arratsalde on guztioi:
Nire ustez, ametsak magia dira. Txikitan, nire ametsak ziren karrera bat ateratzea, etxe bat izatea, auto ona izatea eta lan ona lortzea. Nire amets guztiak materialak ziren. Gaur egun, nire ametsak desberdinak dira. Nire ametsa zoriontsu bizitzea da, familiarekin eta lagunekin denbora gehiago pasatzea eta, batez ere, osasuna izatea. Bizitza etapak dira, eta hor bizi behar dira denak.
Agur bero bat,

Agurtzane 8-10

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Arratsalde on denoi,
Zein polita den textu hau!
Uste dut zure ametsak jarraitzea gauza importantea dela. Nik beti helburu txikiak ipintzen ditut eta bide honetatik, nire amets haundienak lortzea saiatzen naiz. Baina gehienetan nire lehentasuna zoriontasuna lortzea da. Zorionez, amets asko bete ditut baina gaur egun gustatuko litzaidake euskerako tituloa gainditzea.
Agur eta ondo izan
Itzi 6-8

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Beti esaten da "irudipenetatikere bizi ahal dezakezula". oso garrantsitsua da gure bizitzan ametsak edukitzea. Gure fantasiak motibatzen dizkigute gure bizitzan edo gure posibilitateak hobetzeko. Ametsak edukitzea objetibo bat bihurtzen dira.

Batzutan pentsatzen dugu amets handietan, baina niri gustokoa dut ere eguneroko ametsetan: b1 gainditzea, lan hobetzeko oportunitatea edo serbait ondo joatea. Edozein bezala, amets handiagoak dauzkat: mundura buelta ematea, loteria asmatzea eta abar. Batzutan dure desirak esfotzua daramate, baina bete batzutan eskuraezinak dira, horregaitik lehen esan dugun esaera.

Bukatzeko, zure eskuan edozer baldinbadago zure ametsak lortzeko, egin ahal duzun guztia.

Agur eta zorte on.

Veronica 6-8

Maika jardun bikoa 4-6 erabiltzaileak esan du...
Egileak iruzkina kendu du.
Maika jardun bikoa 4-6 erabiltzaileak esan du...
Egileak iruzkina kendu du.
Maika jardun bikoa 4-6 erabiltzaileak esan du...

Ametsek gizonen eta nazioen Adur aldatu zuten" Horrela hasten da Macacoren abeztia. Jarraituko dugu bideoan haurren minbizia ikerketaren dirua lortzeko.
Lanean egunero ikusten ditut ume asko gaixotasun madarikatua honetan borrokan.
Nire amets handiena txerto bat izango lirateke umeak ez gaixotzeko.

Zoragarria litzateke. Zu jaio zarenean txerto bat jartzea eta ume batean txin! Minik eta minbizirik Gabe betiko.
Badakit amets hori momentuz ezinezkoa dela. Baina norbaitek benin esan zidan:" Amets egiten baduzu, zarbait handia ameztu behar duzu"
Baditut beste ametsak, noski,es dira hain zailak. Adibidez. Hondartzako etxe batean bizitzea. Itsasoa entzuteko eta usaintzeko nahiko nukenean. Hau ez da idea txarra erretiratzeko ezta?
Inoiz utzi amets egiteari, egun batean baliteke zure ametsak gerta daitezke

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Ametsak, askotan aurrerantz jarraitzeko behar duzun motibazioaren iturria dira, beste batzuetan bizitza idiliko bat imaginatzeko oinarria. Txikitatik eukitako ametsak hazten zaren bitartean aldatzen dira, gehienbat. Baina badira txikitatik eukitako ametsa, orain nagusi izanda, oraindik horren atzetik jarraitzen diren pertsonak, edo ere gaztetasunean eukitako ametsa berreskuratzea. Dena den, bakoitzak bere bizitzaren bidean topatuko da amets ezberdinekin eta lortzeko ezineskoa dela esaten dizuten gendearekin ere bai. Garrantzitsuena, inoiz ez ahastea ametsak bete ahal direla da.

Julen 4-6

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

kaixo
Ametsak gure garunak egiten duen interpretazio bat dira, bai gure mundu kontzientearena, hau da, egunero bizi dugun errealitatea eta aurrean dugun errealitatea, bai gure mundu inkontzientearena, zeinak barne hartzen dituen gure nahiak, agerikoak edo ez, beldurrak, itxaropenak...
Nik esan behar dut neure ametsak urtero gehitzen direla baina batzuetan txikitzen dira eta horrek esan nahi du ametsak errealitate bihurtu direla.

Gaur egun, nire ametsa beti nahi izan dudan lana lortzea da, familia bat osatzea eta zoriontsu eta osasuntzu beti egotea.

Ametsen alde borrokatu behar dugu, ametsak izatea bizitzako gauzarik garrantzitsuenetarikoa delako.

julen 8-10

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Ametsak!!

Denok entzun dugun hitza, txikiak ginenean, gazteak garenean, eta helduak garenean entzuten jarraituko dugun hitza. Ametsik gabe, niretzat, mundua geldituko zen. Badago jendea amets handiak ezin direla harrapatu esaten dutenak, eta en nago batere konforme.

Txikiak ginenean genituen ametsak oso oso handiak izaten ziren, ez genekien zer pentsatzen genuen eta. Baina hazten joaten garenean, badaude amtes batzuk urrun ikusten ditugunak, baina ezinezkoak ez direnak.

Importanteena gure ametsen atzean lan, lan eta lan gehiago egitea da haietara iristeko edo saiatzeko iristen.

Ibai 8-10

Unknown erabiltzaileak esan du...

Kaixo lagunok,

Nik amets asko izan ditut eta izango dut, ametsarik gabe, ez naiz izango pertsona. Nire ametsa da ezagutzea ea zerbait egon ahal dela unibertsoan, beste zibilizazioak ezagutzea gustatuko litzaidake. Badaukat amets asko vete gabe baina oso gaztea naiz oraindik

Santi 6-8

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo guztioi,

Niretzat ametsak dira bizitzeko arrazoirik handiena, eta horrek motibatu eta unkitzen gaitu. Nire ametsik garrantzitsuena nire bizimoduari buruzkoa da. Zaharra naizenean, baserri batean bizi nahi dut, mendiaren erdian, eta denetariko animaliak izan etxean. Lasai eta liburuz inguratuta bizi nahi dut.

Maitane 6-8.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo denoi:



Ametsak lortzea oso zaila izan arren, lortu ahal da. Zure ametsak lortzea zoriontasun asko ematen dizu, horregatik, nik nire ametsak lortu nahi ditut. Nire ametsa, ertzaina izatea da, lan asko egiten hari naiz lortzeko. Ba dakit ez dela izango erreza baina nik dakit esfortzuarekin lortuko dudala.



Aratz 4-6