2020/06/11

89. EGUNA: ETA HAUXE SUERTATZEN BADA!!!

Azterketak ate joka dugun honetan, apurka-apurka aurtengo bloga bukatu behar dugula iruditzen zaigu. Egun hauetan azterketaren gaia zein izan daitekeen komentatu dugu eta proposamenen artean oso egokia iruditzen zaigu hurrengoa:

Gabonen osteko azterketa mediku batean kolesterol maila oso altu zenuela esan zizun medikuak. Hori zela eta, gimnasio batean izena ematea erabaki zenuen. Otsailean hasi zinen eta martxoan konfinamendua hasi zen. Etxean egon zaren hilabete horiek ere kobratu egin dizkizute, etxean kirola egiteko bideo-deiak erabili dituztelako aitzakia jarriz. Zuri metodo hori ez zaizu batere gustatzen eta ez duzu ezer egin. Gimnasioko arduradunari esan diozu dirua itzultzeko, baina bere erantzuna izan da berak zerbitzua eman duela eta hori ordaindu egin behar dela. 

Etsituta kontsumitzaile-bulegora  gutuna idaztea erabaki duzu egoera kontatzeko, zenbat diru ordaindu duzun esateko eta zer egin ahal duzun diru hori berreskuratzeko galdetzeko.

Hori dela eta, blogan bertan ariketa egitea proposatzen dizuegu (ez bidali emailez) eta horrela partekatuko dituzue zuen idazlanak eta elkarrengandik zerbait ikasi ahal izango duzue. Nahiz eta blogean idatzi, zuzenduko dizkizuegu.

26 iruzkin:

Nerea erabiltzaileak esan du...

Jaun agurgarria:
Nerea Cantalapiedra naiz, “Basic-Fit” Barakaldoko ginmasioko bezeroa naiz. Otsailean hasi nintzen ginmasio honetan joatera eta martxoan konfinamendua hasi zen. Hilabete horiek etxean egon nintzen eta kirola egin nuen bideo-deiekin. Baina metodo hori ez da ona eta ezer ez da egiten. Beraz, hilabete hauetako dirua eskatu diet. Haien arabera zerbitzua eman dute eta ez didate dirua itzultzen.
Nik kexa bat adierazi nahi dut ordainketengatik. Nik 80€ eskatu ditut kirola ezin izan nuelako kirola egin. Haiek itzuli nahi ez dutenez gero, zer egin ahal dudan diru hori berreskuratzeko?.
Amaitzeko, espero dut laguntza eman ahal didazuela. Erantzunaren zain geratzen naiz. Eskertuko nizueke neurriak lehenbailehen hartzea.
Adeitasunez, agur.
Barakaldon, 2020ko, ekainaren 12an
Nerea Cantalapiedra

Nere erabiltzaileak esan du...
Egileak iruzkina kendu du.
Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Barakaldon, 2020ko ekainaren 4an

Zuzendari hori:

Rubén Mateo nauzu, “Indarra” ginnasioko bezero bat. Pasa den otsailan, urte osorako matrikula egin nuen ginnasio honetan, baina coronavirusen krisia agertzean, ezinezkoa izan da asken hiru hilabeteetan hara joatea kirola egitera. Eskutitza honen bidez gustatuko litzaidake jakitea ea zer egin behar dudan nire dirua berreskuratzeko.

Hasteko,ukaezina da egoera hau kaltegarria dela guztiontzat. Nire kasuan, adibidez, ertez batean nagoenez, ia ezin ditut faktura guztiak ordaindu. Gaur egun ezinezkoa da niretzat internet etxean edukitzea. Hori dela eta, koarentenan egon garen bitartean ginnasiokoek egin dituzten klaseetan ezin naiz egon.

Hala ere, gehien molestatzen zaidana ginnasioko jabearen jarrera da. Pasa den astean berarekin hitz egin nuen, eta nire egoera pertsonala ez zela bere arazoa esan zidan. Berak esan zuen moduan, gaur egun mundu guztiak internet dauka etxean, eta haiek, birtualki, klaseak eman zituzten egunero…

Amaitzeko, zure iritzia jakin nahiko nuke: posiblea izango litzateke nire dirua ( behintzat parte bat) berreskuratzea?

Aldez aurretik eskerrak emanez erantzunagatik agurtzen zaitut.

Begirunez

Rubén

Nere erabiltzaileak esan du...

Jaun agurgarria:

Nerea Cantalapiedra naiz, “Basic-Fit” Barakaldoko ginmasioko bezeroa naiz. Otsailean hasi nintzen ginmasio honetan joatera eta martxoan konfinamendua hasi zen. Hilabete horiek etxean egon nintzen eta kirola egin nuen bideo-deiekin. Baina metodo hori ez da ona eta ezer ez da egiten. Beraz, hilabete hauetako dirua eskatu diet. Haien arabera zerbitzua eman dute eta ez didate dirua itzultzen. Hau ez zait normala iruditzen, egiten genuenarako bakarrik guk egiteko internet bidez.

Nik kexa bat adierazi nahi dut ordainketengatik. Nik 80€ eskatu dizkiet ezin izan nuelako kirola egin. Haiek itzuli nahi ez dutenez gero, zer egin ahal dudan diru hori berreskuratzeko?. Esan ahal didazu zein paso egin behar ditudan dirua errekuperatzeko? Zurekin hitzordua eman dezakezu, gestioiak egin ahal izateko. Lagun dezakezue, ezta? Dirua itzuliko dute, ezta?.

Amaitzeko, espero dut laguntza eman ahal didazuela eta dirua errekuperatzeko. Erantzunaren zain geratzen naiz. Eskertuko nizueke neurriak lehenbailehen hartzea.

Adeitasunez, agur.
Barakaldon, 2020ko ekainaren 12an.
Nerea Cantalapiedra

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Arkaitz. Barakaldon, 2020ko ekainaren 13an.

Arduradun hori:

Arkaitz Esteban nauzu, Mcfiten bezeroa eta gutun honen bitartez, ginasioko arduradunak kasurik ez eginez gero, zure laguntza eskatzeko kontzumitzaile-bulegoko lankide bezala, nire kexa adieraziko dizut.

Hasteko esan nahi dizut oso kezkatuta nagoela eta, momentu honetan egoera hau da. Badira aste batzuk berban nagoela ginasioko arduradunarekin, kobratu egin dizkidatelako berrogeialdiko hilabete hauek ginasiora joan barik. Eta ginasioko arduradunari dirua bueltatzeko esan diot. Berak aldiz, ezetz esaten dit zerbitzua eman duelako bideo-deialdien bidez.

Gauza da, nik medikura joan nintzela eta nire medikuak esan zidan kolesterola altua nuela, horregatik, otsailean konfinamendua baino lehen, hasi nintzen ginasiora joaten. Zoritxarrez, konfinamendua oso txarra izan da denontzat, eta onartzen dut ekonomikoki enpresa batzuentzat oso gogorra izan dela. Baina, horrek ez du esan nahi nik ordaindu behar ditudala berrogeialdian egon naizen hilabete hauek. Ez naiz ginasiora joan eta, ez dauka zentzurik.

Gainera, ginasioan hilabete hasi eta gero, konfinamendua hasi zen, beraz, soilik hilabete joan naiz ginasiora eta, ginasioko arduradunak konfinamenduan egon naizen hilabeteak ordaindu nahi ditu.

Beste gauza bat arduradun honek esaten duena da, bideo-deiak egin dituela, kirola etxean egiteko. Baina, nik hasi nintzen ginasiora joaten makinak erabiltzeko, nire etxean makina hauek ez ditudalako.

Hau guztia esanda, esan behar dizut ere hilabetero hogeitahamar euro ordaindu ditudala. Eta nola berreskuratuko dudan diru hau galdetu nahi nizun. Ez dakit legeak zer esaten duten, baina, ziur nago zuk badakizula eta, espero dut, zure laguntza ematea.

Nahi izango nuke zure erantzuna lehen bai lehen eukitzea, eta aste honetan izango balitz, oso pozik geratuko nintzateke. Oso kezkatuta nago eta, ez dakit zer gehiago esan ginasioko ardunadunari nire dirua bueltatzeko. Mesedez eskatzen dizut azkarra izatea erantzunarekin, egoera hau handiegia da niretzat.

Zure laguntzaren zain, besterik gabe, agurtzen zaitut.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Barakaldon, 2020ko ekainaren 13an

Kontsumitzaileen bulegoko arduradun hori:

Mª Jose Molina nauzu, Barakaldoko auzotarra eta, gutun honen bidez, gustatuko litzaidake zuen laguntzea eskatzea. Nire arazoa ulertzeko, kontatu nahiko nuke zer gertatu zaidan.

Denok dakigun bezala, Pandemiaren ondorioz enpresa asko ateak itxi behar izan dute, gimnasioak horien artean. Ni Basic-Fit” Barakaldoko gimnasioko bezeroa naiz, gabonetan mekikuarengana joan nintzen eta kolesterola altua nuen bezala, urte osoan gimnasioan apuntatzea erabaki nuen .

Kontua da Martxoan gimnasioa itzi zela eta oraindik arrizkutsua denez joatea gimnasiora, ez dituzte ateak ireki. Gimnasioko gutun bat jaso nuen esanez Interneten bidez bideoak ikus nitzake kirola egiteko.

Biztan denez, ideia hori ez zitzaidan batere gustatu, eta horregatik gimnasioko arduradunari gutun bat idatzi nion . Gutunararen bidez komentatu nion nire pisua oso txikia zela eta horretaz aparte etxean obrak egiten ari nintzenez ez zegoen internetik, horregatik nire dirua itzultzeko eskatu nion ezinezkoa dela Bideoak erabiltzea.

Arduradunak nire gutunari erantzunez esan zidan ez litzateke posible izango, gimnasiora joan beharrean kirola egiteko bideoak bidaltzen zizkigutelako eta dirua ez zuten itzultzen.

Horregatik gutun hau idaztea erabaki dut, zuen laguntza beharrezkoa da niretzat, gainera oraindik gimnasioak ez du ireki eta ni urte osoan ordaindu dut. Erantzunaren zain geratzen naiz. Eskertuko nizueke neurriak lehenbailehen hartzea.

Besterik gabe, agurtzen zaitut.

Mº Jose

Beg erabiltzaileak esan du...

Barakaldon, 2020ko, ekainaren 12an

Arduradun hori:

Begoña Madariaga nauzu, eta otsailetik naiz “OrainBai” gimnasioko bezeroa. Pandemiaren ondorioz, jende askok arazo batzuk izan ditu eta, gutun honen bitartez, zuregana jotzen dut honi buruz daukat arazoaren berri emateko.

Denok dakigunez, pandemia martxoan hasi zen, eta horregatik, ezin izan dut gimnasio horretara joan ezineskoa izan zelako etxetik ateratzea. Hilabete hauetan zehar ez dut klaserik eman haiekin, baina hilero haiek kobratu dizkidate nire kuotak. Berrogeialdian erabaki zuten aurrez aurre klaseak eman beharrean, bideo deiak egitea. Benetan saiatu naiz horrela egiten, baina ez zait batere gustatu, eta apuntatu nuenean aurrez aurre ariketak egiteko izan zen. Bat-batean egoera aldatu zuen baina hori uste dut ez dela nire errua.

Hasieratik dirua itzultzeko eskatu diet, baina haiek ez didate kasurik egiten, esaten dutelako ez daukala arrazoirik. Bere aitzakia da bideo deiak erabili dutela, eta honekin haiek zerbitzua eman dutela. Uste dut hori ez dela horrela, eta oso minduta nago jarrera honekin.

Erreklamatzen dudan zenbatekoa berrehun eta berrogei euro da, hilean hirurogei euro ordaintzen nituen, eta zehazki lau hilabete pasatu dituzte.

Honengatik guztiagatik hau kontatzea erabaki dut, eta espero dut nire iritzia kontuan hartzea, eta honekin konponbidea lortzea nire dirua itzultzeko.

Aldez aurretik eskerrak emanez, agurten zaitut.

Amaia erabiltzaileak esan du...

Barakaldon, 2020ko ekainaren 13an

Kontsumitzaile-bulegoko arduradun hori:

Koldo Olaso nauzu, Barakaldoko biztanlea naiz eta, gutun honen bitartez, herriko gimnasio batekin eduki dudan arazo bati buruzko berri eman nahi dizut, zure bitartekotza
eskatzeko asmotan.

Nire osasuna zaintzeko helburuarekin, otsailean erabaki nuen gimnasiora joatea, eta "KIROL-Fit" gimnasioan izena eman nuen astero ariketa fisikoa egiteko. Zoritxarrez, sei aste baino ezin izan nintzen gimnasiora joan, martxoan konfinamendua hasi baitzen. Izan ere, pandemiarekin batera, kirolguneen ixtea agindu izan zen.

Beraz, berrogeialdia hasi zenetik ez nuen inolako zerbitzurik gimnasiotik jaso. Hala ere, etxean egon arren, enpresak jarraitu zizkidan kuotak kobratzen eta, nire kexa adierazi nionean jabeari, esan zidan on-line klaseak bezeroen eskura zeudela konfinamenduan eta, hortaz, gimnasioak zerbitzua Interneten bidez eman zidala.

Esan gabe doa gimnasioaren jokaerarekin ez natorrela ados. Alde batetik, konfinamenduan inoiz ez nuen bideo-deien bitartez emandako klaseetan parte hartu, ez naizelako ondo sentitzen metodo horrekin. Bestetik, klase horiek ez dira kontratatu nituenak, ezta izenpetu nituen baldintzak ere.

Hori dela eta, jabeari eskatu nion kobratu zidan dirua (guztira 120 euro) itzultzeko, baina alferrik izan da, uko biribil bat jaso dudalako bere aldetik. Badakit koronabirusak eragin duen egoera denontzat zaila izan dela, baina denok pairatzen ari gara pandemiaren ondorioak, eta gimnasioaren portaerari ez deritzot legezkoa.

Aipatutako guztiagatik, zure languntza eskatu nahi dizut dirua berreskuratzeko, ez dakidalako zer nolako urrats eman behar diren gehiegikeria honen aurka egiteko.

Nire eskaera kontuan hartuko duzulakoan, zure erantzunaren zain, agurtzen zaitut.

Koldo Olaso

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Santurtzin, 2020ko ekainaren 13an

Kontsumitzaile-bulegoko arduradun hori:
Natalia Martín nauzu, “Primeran” gimnasioko bezeroa naiz eta, gutun honen bidez, egin didaten zerbitzu proposamenarekin ados ez nagoenez gero, kexa bat jartzea gustatutuko litzaidake.

Ezer baino lehen egoera azaldu nahiko nizuke ea zerbait egin dezakeen jakiteko.
Pasa den abenduan, urtero bezala, medikuarengana joaten nintzen osasun azterketa egiteko. Zoritxarrez, kolesterol mailak altu gehiegi eman zidan. Argi zegoen nire osasuna gehiago zaindu behar izan nuela. Beraz, jaten nuena kontrolatzen ez ezik, ariketa fisikoa egiten ere hasi behar nuen. Egia esan, inoiz ez nintzen gimnasiora joan izan baina, nire osasuna arriskuan zegoenez, ez nuen aukerarik.

Horregatik, otsailean “Primeran” gimnasioa erabaki nuen nire kirol-ohitura hasteko. Gainera, bai eskaintzen zituzten zerbitzuak bai ordaintzeko baldintzak egokiak ziren. Astean bost aldiz joan ahal nintzen hilean 50€ bakarrik ordainduta.

Hasieran, oso pozik nengoen baina dena aldatu zen, koronabirusaren ondorioz. Ondo denok dakigunez, ia zerbitzu guztiak bertan behera utzi ziren. Egoera honen gainean, apirilatik aurrera gimnasioak kirol zerbitutzuak ematen jarraitu ditu Interneten bidez. Hala ere, nire kasuan ezinezkoa izan da aldi berean telelana egitea eta umeak zaintzea, baita etxean kirola egitea ere.

Hortaz, nire egoera azaldu diet. Izan ere, gimnasioko arduradunari eskatu diot hiru azken hilabetean ordaindu dudan dirua itzultzeko. Tamalez, bere erantzuna izan da berak zerbitzuak eman duela eta nik ordaintzeko beharra dudula.

Ulertuko duzunez, ez nago batere ados erabaki honekin eta, hau guztia dela eta, ea erreklamatzeko eskubiderik dudan jakitea gustatuko litzaidake eta zer egin dezakedan ordaindu dituen 150€ berrezkuratzeko.

Nire kexa kontuan hartuko duzulakoan, eta aldez aruretik eskerrak emanez, agurtzen zaitut.
Adeitasunez,
Natalia Martín

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Barakaldon, 2020ko ekainaren 14an

Jaun/Andre agurgarria:

Nire izena Rocío Blanco da eta “Hydra” gimnasioko berezoa naiz. Zuengana jotzen dut pasa den otsailean gimnasio honetan izena ematea erabaki nuelako. Jakingo duzuenez, martxoan konfinamendua hasi zen eta enpresa askok itxi behar izan zutengatik. Pandemiaren ondorioz, guztiok etxean egon behar zuten eta nire kasuan ezin dut gimnasiora joan konfinameduagatik.

Hala ere, hilabete horiek kobratu egin dizkidate, etxean kirola egiteko bideo-deiak erabili dituztelako aitzakia jarriz. Oso haserretuta nago, metodo hori ez zaidalako batere gustatzen eta hori ez da otsailean kontratatutako zerbitzua. Beraz, gimnasioko arduradunari esan diot nire dirua itzultzeko baina bere erantzuna izan da berak zerbitzua eman duela eta hori ordaindu egin behar dela.

Kexa honen bitartez zera espero dut nire dirua ahalik eta azkarren berreskuratzea. Imajina dezakezuenez, ez nago batere konforme erabaki honekin. Horregatik guztiagatik, berezo bezala nire eskubideak jakitea gustatuko litzaidake eta zer egin behar dudan hilabete hauetan ordaindutako 120 eurosak berreskuratzeko, maula eginda sentitzen naiz eta.

Zuen erantzuna eta laguntza espero dut arazo hau konpontzeko.

Nire eskabidea kontuan hartuko duzuelakoan
Adeitasunez, agurtzen zaituztet

Rocío Blanco

Unknown erabiltzaileak esan du...

Egun on,
Valentina Sarro dut izena, eta Barakaldoko Foruen kaleko 8. zenbakian dagoen Gimnasio Sporteko ohiko erabiltzailea naiz. Aurtengo otsailean ordaindu nuen zentro honetako matrikula entrenamendu eskola pertsonalizatuetarako, medikuak hala gomendatu baitzidan. Berriz diot entrenamendu pertsonalizatuarena, entrenatzailearen jarraipena behar baitut nire ariketetan.
Martxoan berrogeialdia iritsi zenean, entrenamendu hau ezin izan zen egiten jarraitu eta gimnasioak online entrenatzeko eskolak proposatu zizkigun. Nire egoeran jarraitu ezin izan ditudan klaseak, indibidualizatuak ez zirelako, gimnasioak aurrez aurrekoak balira bezala kobratzen jarraitu dituen eskolak.
Gimnasioari martxoko, apirileko eta maiatzeko kuotak itzultzeko eskatu diot, baina gimnasioak uko egin dio. Guztira 120 euro ordaindu ditut jaso ez dudan zerbitzu batengatik. Ez naiz egoera honetan dagoen pertsona bakarra, 60 lagunetik gora gara gimnasioak kuotak itzultzeari uko egiten dienak.
Hori dela eta, zure bitartekaritza eskatzen dut.
Zure erantzunaren zain eta zure arreta eskertuz, agur esango dut.
Agur bero bat.

Mikel erabiltzaileak esan du...

Barakaldon, 2020ko ekainaren 14an

Jaun agurgarria:

Mikel Calvo nauzu, Barakaldoko ``Basic-Fit´´ gimnasioaren erabiltzaile bat. Pasaden urteko Irailean nire izena eman nuen gimnasio honetara joateko eta hortxe bertan ordaindu nuen urte osorako, baina hilabete batzuk eta gero koronabirusa jo gintuen eta ezinezkoa izan zen fisikoki gimnasiotara joan. Idazmen honen bidez, zer egin dezaket parte bat berreskuratzeko galdetu nahi nizuke.

Lehenengo, egia da hau ez dela haien errua izan, gobernutik etorritako norma izan da, baina jende asko dirurik geratu da konfinamendu honetan eta ezin du diru gehiago bota. Leku asko haien lanarekin jarraitzeko onlinez lan egin dute eta hainbat gimnasio berdina egin dute, horrexegatik dirua bueltatzea ez bazuten nahi, horrelako zerbait prestatu behar zuten, baina nire gimnasioaren kasuan ez dute ezer egin kontsumitzailearen partez.

Bigarren eta inportanteena, haien zerbitzuarekin kontaktatzea saiatu nahiz, haiek proposatu egin didana nire txarteleko limitea hiru hilabete gehiago gehitzea, lehenengoz proposamen hona iruditu zitzaidan, baina kasua da nik hurrengo kurtsoan beste hiri batean egongo naizela eta ez dit ezertarako laguntzen hiru hilabeteko ``prorroga´´. Horrexegatik hazken laguntza eskatzen zuri jotzen dut ea zer egin litzateke nire kasuan, proposamen ona izanda ez dela nire kasuan balio.

Amaitzeko, espero dut laguntzeko zerbait dagoen, eta erantzunaren zain egongo nahiz. Espero dut nire eskaera lehen bailen hartzea.

Adeitasunez, agur:
Mikel

Eva erabiltzaileak esan du...

Kontsumitzaileen Bulegoko arduradun hori:
Eva Arévalo nauzu, “Popeye Gimnasio”ko bezeroa eta, gutun honen bitartez gimnasioarekin eduki dudan arazo baten berri eman nahi dizut egoera zalatzeko eta, ahal bada, nire dirua itzultzeko.
Ezer baino lehen esan behar dut bakarrik otsailetik gimnasioko bezeroa izan arren, oso pozik egon naiz egun horietan. Osteko arrazoiagatik joan nintzen eta irakasleek oso ondo ulertu zuten nire egoera, gainera, oso ordutegi luze bat dauka.
Arazoa konfinamenduarekin agertu da. Martxoan, pandemiaren ondorioz gimnasioak itxi behar zuen eta, horregatik, joan den aste arte ez du berriro ireki. Denbora horretan gimnasioa klaseak ematen jarraitu da Internet bidez eta kuotak normaltasunez kobratu ditu. Ni ez nago ados sistema horrekin. Alde batetik, gimnasioak hori egin duelako bere bezeroak informatu gabe, ez du aukera bezalako bat proposatu, bideo-klaseak inposatu ditu eta nik ez ditut klase horiek kontratatu, aurrez-urreko klaseak baizik. Beste aldetik, denbora horretan ez gimnasioko instalazioak, ez tresnak erabili ahal izan dira.
Hori dela eta, nire dirua bueltatzea nahi dut. Nire kasuan egun horietan ezin dut etxean kirolik egin ez dudalako denborarik izan. Telelana egin behar izan dut eta, bi ume txiki dauzkadanez, haien etxeko lanak, ere, prestatu behar izan ditut. Nahiz eta arduradunari dirua berreskuratzeko eskatu edo, ordainduta hurrengo hilabeterako gorde, berak ezetz esan dit.
Honengatik guztiagatik, Kontsumitzaileen Bulegora laguntza eskatzera joan besterik ez zait egin. Aldez aurretik eskerrak emanez agurtzen zaitut.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kontsumitzaile arduradun hori:
Patricia Muruaga nauzu,eta "Indar" gimnasiko bezero naizen aldetik,gutun honen bidez,kuotekin arazo batengantik kexa bat jakinarazi nahi dizut.
Ezer baino lehen azaldu nahiko nikuze zer den arazoa.
Joan den gabonetan osteko azterketa mediku batean ,medikuak gomendatu zidan kirola egitea kolesterol altua neukala eta.Zuzen-zuzen Indar gimnasiora joan nintzen izena emateko,kontratua sinatu baino lehen esan nion jabeari nik inoiz ez nuela kirolik egin .Beraz, beharrezkoa izango zela koltrolpean egoteaz ez nekielako nola erabiltzen diren makinak.
Hasi nintzen gimnasioan eta poz-pozik nengoen, batez ere monitor batek egunero laguntza ematen zidan eta,baina Martxoan, pandemiaren ondorioz gimnasioa itxi zen.Denbora horretan klaseak Interneten bidez egin zituen,hori dela eta, kuotak hilabetero kobratu zituen ere.
Argi dago batzuentzat metodo hori erabilgarria izan daitekeela,baina ez da nire kasu.
Lehenengoz,nik monitor bat behar dutelako taulak ondo egiteko,eta bigarrenik,nire etxean ez daukadalako ez tokirik ezta makinarik ere kirola egiteko
Horregatik jabeari deitu zidan nire egoera azaltzeko,eta batik bat nire dirua itzultzeko ,guztira 150 euro.Zeren eta ez banuen kirolik egiten bere gimnazioan ,zer dela eta ordaindu behar nituen kuotak?Jabearen ustez zerbitzua emanda zegoen,hortaz,beharrezkoa zela ordaintzeaz.
Hau ikusiz gero, zure laguntza eskatzea erabaki nuen salaketa bat ipini sahiesteko asmoz.Izan ere,behar dudana jakitea zerbait egin dezaket nire 150 eurok berreskuratzeko da eta nola.
Nire kexa kontuan hartuko duzulakoan,aldez aurretik eskerrak amanez.
Begirunez.

Unknown erabiltzaileak esan du...

Portugaleten, 2020ko ekainaren 14an

Kontsumitzaile-bulegoko arduradun hori:

Sonia Velasco nauzu eta "Gorantz" ginmasioko bezeroa naiz. Pandemiaren ondorioz, ezin izan nintzen joan gimnasiora eta kobratu zidaten hilabetero. Nahiz eta dirua itzultzeko eskatu, haiek esan zidaten etxean kirola egiteko bideo-deiak bidali zizkidatela eta ez didate dirurik itzuliko. Gutuna honen bidez, nire arazoa aurkeztea gustatuko litzaidake eta galdetzeko zer egin ahalko nuke arazoa konpontzeko.

Joan den urtean, azterketa mediku batean kolesterol maila altua nuen eta horrexegatik, gimnasiora apuntatzea erabaki nuen. Aurtengo otsailean nire izena eman nuen gimnasio horretara joateko eta esan zidaten urte osoa ordaindu behar izan nuela. Nahiz eta ordaindu urte osoa ez gustatu, egin dut. Denok dakigunez, hurrengo hikabetea (martxoan) koronavirus krisia agertzean, ezinezkoa izan zen joatea kirola egitera. Hori dela eta, gimnasioko zuzendariarekin hitz egin nuen hiru hilabeteko dirua itzultzeko. Nire eskaera entzutean, esan zidaten ez didatenik dirurik itzuliko. Haiek esaten dute bideoak etxean bidaltzean bere lana egin zutela. Egia esan, niri ez zait batere gustatzen eta, hori del eta, dirua eskatzen diet. Gainera inoiz ez zidaten galdetu ea gustatzen zaizkigun ala ez bideo-klaseak. Diru guztia 180 € da eta azkenean diru asko da denontzat.

Alde batetik, gimansioko zuzendariaren argudioa ulertzen dut krisia ez delako bere erresponsabilitatea baina bezeroarenok ere ez.

Hau guztia esanda, zure laguntza eskatu nahi dizut. bezero bezala nire eskubideak jakitea gustatuko litzaidake eta zer egin beharko nuke nire dirua berreskuratzeko.

Nire kexa kontuan hartuko duzulakoan, aldez aurretik, eskerrak emanez.

Sonia Velasco

KEPA erabiltzaileak esan du...

Barakaldon, 2020ko ekainaren 14an

Kontsumitzaile-bulegoko arduradun hori:

Jon Gartzia nauzu, “Splash” izenekoa gimnasioko bezeroa eta idazten dizut gimnasio honekin eduki nuen arazoa jakinarazteko eta zure laguntza eskatzeko.

Pasa den urtarrilan osasun-arazo nuela jakin nuenean, nire herrian dagoen gimnasio ospetsu batean izena ematea erabaki nuen.

Otsailean hasi nituen klaseak, baina, pixka bat geroago, eta denok dakigunez, koronabirusa agertu zen eta jarduera guztiak bertan behera geratu ziren, eta jakina, bere haien artean gimnasioko klaseak.

Hau dela eta, gimnasioko arduraduna bezeroei proposatu zigun interneten bidez klaseak jarraitzea. Nahiz eta oso konbentzituta ez egon, eta egoera ikusita, erabaki nuen sistema berria frogatzea.

Aste batean zehar frogatu nuen bideokonferentziatik klaseak ematea, baina, berehala konturatu nintzen metodo hori ez zela aproposa niretzako. Ez nengoen gustura metodo horiekin zeren ezinezkoa zen niretzat behar nuen motibazioa aurkitzeak, eta bestalde, nire etxea oso txikia denez, ez daukat leku egokirik eragindako ariketak egiteko.

Hau dela eta, klaseak uztea erabaki nuen, eta eskatu nion gimnasioko ardunadunari nire izena klaseetatik ezabatzea, baina, nire harridurarako, ez zidan jaramonik egin eta, gainera konfinamenduaren hilabete guztiak kobratzen jarraitu dizkit, berak zerbitzua eman duela argudiatuz.

Gauzak horrela, pixka bat galduta nago eta ez dakit zer pausu eman beharko nituzkeen nire dirua berrekuratzeko.

Arazoa kopondu ahal izango duzulakoan, zure erantzunaren zain geratzen naiz.

Adeitasunez

Andrea G erabiltzaileak esan du...

Barakaldon, 2020ko ekainaren 14n

Arduradun hori,
Andrea Goikoa nauzu, “Basic fit” gimnasioaren bezeroa, eta gutun honen bitartez gimnasio honen ordainketarekin izan dudan arazoa jakinarazi nahi nizuke.

Orain dela hilabete batzuk gimnasio batera joatea erabaki nuen nire osasun egoera hobetzeko nahian. Nire etxetik hurbil zegoenez “Basic fit” aukeratu nuen. Hala ere, hilabete bat eta gero konfinamendua hasi zen. Honen ondorioz, ezinezkoa zen gimnasiora joatea kirola egiteko, baina arduraduna proposatu zigun bideo-deiak erabili ahal genituzkela ariketa fisikoak egiteko etxean. Erabaki nuen metodu hau ez zela onena kirola praktikatzeko etxetik, nire etxearen gelak oso txikiak direlako eta ez dagoelako ia lekurik mugitzeko, baina zerbitzu honen erabilerarik egin ez banuen ere, hilabete horietako dirua ez didate itzuli nahi.

Gimnasioa dirua itzultzeko prest egon behar litzateke. Izan ere, entrenatzaileen bideoen erabilera ez dut egin hilabete hauetan. Horretaz gain, gimnasioa kontuan izan behar luke, etxetik kirola egiteko eskainitako metoduaren bidez ezinezkoa dela gimanasion egiten ditugun ariketa fisiko asko egitea, besteak beste, makinetan landutako ariketak ezin dira egin. Eskainitako ariketa fisikoak ez dira ni otsailean ordaindu nituen bezalakoak.

Honengatik guztiagatik, uste dut hilabete horietako dirua gimnasioa itzuli behar didala, edo hau posiblea ez izanez gero, beste konponbiderik ematea.

Nire kexa kontuan izango duzulakoan agurtzen zaitut,
Andrea

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Barakaldo, 2020ko ekainaren 15a

Kontsumitzaile bulegoko arduradun hori:

Ane Maza nauzu, "GymFly" gimnasioko bezeroa. Gutun hau idazten dizut nire desadostasuna gimnasioarekin jakinarazteko eta aurkitu ditudan arazoen konponbide bat aurkitzeko.

Azken Gabonetan, mediku azterketa baten emaitzak jaso nituen non nire osasun maila egokia ez zela adierazten zen, horren ondorioz, gimnasio batera apuntatzea erabaki nuen. Nire lagunek eta familiako kideek "GymFly" gimnasiora joatea gomendatu zidaten, oso famatua eta nire etxetik hurbil baitago. Orduan, Otsailan informazio bila eta nire izena ematera joan nintzen. Denok dakigunez, osasun-alarma martxoan hasi zen eta etxetik ateratzea ezinezkoa zen. Instalazioak eta baliabide teknologikoak ez erabiltzen nituenez, ulertzen ez nituelako eta etxean kirola egitea nire gustokoa ez denez, ez nuen pentsatu kobratuko zidateela, baina ez zen horrela izan, zelako aurpegihandiak! Konfinamenuda iraundu den hilabeteak kobratu dizkidate.

Hori dela eta, zuengana jotzen dut gimnasiorekin kontaktuan jartzeko eta nire dirua bueltatzeko eskatzeko, niri kasurik egin ez didatelako. Oso kexkatuta nago tratatu nauen moduarekin eta dirua bueltatzen ez baitidate salaketa bat ipiniko diet. Ez dut ulertzen zergatik kobratu didaten, haien zerbitzua erabili ez dudalako.

Horrengatik guztiagatik, nire ustez, dirua bueltatu behar didate, eta hau posiblea ez izanez gero, hurrengo hilabeteko dirua ez kobratzea.

Adeitasunez, agur.

Ane Maza

Hori dela eta, gutun

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Barakaldon, 2020ko maiatzaren 15ean


Kontsumitzaile bulegoko arduradun hori:

Dánae Mikelez de Mendiluze Arnáiz nauzu, "Basic-Fit" gimnasioko bezeroa. Konfinamenduan arazoak izan ditut dirua itzultzearekin. Horregatik, gutun hau idaztea erabaki dut, zenbat diru ordaindu dudan esateko eta zer egin ahal dudan diru hori berreskuratzeko galdetzeko.

Hasteko, esan nahi dut bakarrik hilabete bat joan nintzela gimnasiora. Gabonen osteko azterketa mediku batean kolesterol maila oso altu nuela esan zidan medikuak. Hori zela eta, "Basic-Fit" gimnasioan izena ematea erabaki nuen. Arazoa da, otsailean hasi nintzela joaten eta martxoan hasi zen konfinamendua. Orduan, ez nuen joateko eta kirola egiteko denborarik eman. Ulertzen dut egoera honek ezin dugula aldatu. Pandemia globala izan zen eta guztiok etxean geratu behar genuen, baina otsailean izena eman nuen egun asko joango nintzela pentsatzen nuelako.

Konfinamenduaren hasieran, gimnasioko arduradunarekin hitz egin nuen galdetzeko ea kobratzen jarraitu behar banindutela eta esan zuen baietz. Harrituta geratu nintzen eta esan nuen ez zintudala ondo iruditzen, gimnasioa itxita zegoelako eta ezin nintzelako joan. Arduraduna irtenbidea zuela erantzun zidan, eta bideo-deiak egitea zela. Hasieran ez zintudan txarto iruditzen, baina aste bat pasa eta gero konturatu nintzen ez zuela ezertarako balio. Etxean ez dauzkat manikarik, ezta kirola egiteko lekurik. Orduan, ez nintzen bideo-deietara konektatzen. Zuzendariarekin berriro hitz egiteko erbaki nuen, baina bere erantzuna izan zen berak zerbitzua eman zuela eta hori ordaindu egin behar zela. Niri hori ez zait ondo iruditzen, nik ez nuelako kirola fisikorik egin eta osasun arazo bat da, garrantzitsua da.

Azkenean, nabarmendu nahi dut nire dirua berreskuratu nahi dudala. Bakarrik hilabete bat joan nintzen gimnasiora eta hilabete hori ordainduko dut, baina ez konfinatutak egon garen hilabeteak, ez nuelako kirolarik egin. Espero dut nire kexa kontuan hartzea eta arazo hau lehenbailehen konpontzea.

Eskerrik asko zure arretagatik.
Adeitasunez.

Dánae.

ANA erabiltzaileak esan du...

Zuzendari hori:

Nire izena Ana Cobos da, eta mezu elektroniko honen bidez informazioa eskatu nahi diot bulego honi nire gimnasioari erreklamazio bat egiteko. Kasua azalduko dizuet.

Gimnasio batean matrikulatu naiz, baina konfinamenduagatik ezin izan naiz entrenatzera joan. Gimnasiora ezin izan den joan hileko dirua eskatu dut, baina zentroko arduradunak ez du itzuli nahi. Bere argudioa da online klaseak ematen jarraitu duela, baina niri ez zait metodo hori gustatzen eta ez dut entrenatu.

Jakin nahi dut legeak zer esaten duen egoera horren aurrean eta erreklamazio formalik egin ahal baden.

Aldez aurretik eskerrak emanez erantzunagatik agurtzen zaitut.

Begirunez

Ana Cobos

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Barakaldon, 2020ko ekainaren 15ean

Kontsumitzaile bulegoko arduradun hori:

Ainhoa Agirre nauzu, "Kirolfit" gimnasioaren bezeroa otsailatik eta, gutun honen bidez nire desadostasuna adierazi nahi dizut gimnasioaren jabeak emandako erantzunarekin dirua bueltatzeko eskatu diodanean.

Denok dakigunez, coronabirusagatik ia negozio guztiak itxi behar izan dute, hauetatik batzuk gimnasioak izan dira. Nire kasuan, bidali zidaten gutun bat azaltzen nolakoak izango ziren klaseak martxoaren 14tik aurrera. Esan zidaten klaseak birtualak izango zirela. Lehenego momentuan ez zitzaidan ideia txarra iruditu eta saiatu nintzen klaseak jarraitzen ordenagailuaren bitartez.

Konfinamenduagatik jende askok interneta erabili izan du, hori dela eta konexioak txarrak izan dira eta behin eta berriro gelditzen ziren klaseak. Ezinezkoa izan zen klase oso bat jarraitu. Hau ikusita, erabaki nuen gimnasioko zuzendariarekin harremanetan jartzea nire desadostasuna jakinarasteko sistema berri horri buruz eta nire dirua nahi nuela.

Bere erantzunak harritu nau.Esan dit dirua bueltatzeko aukerarik ez dagoela haiek zerbitzua ematen jarraitzen dutelako. Beraz, internetekin arazoak izan baldin baditut nire arazoa dela.

Nahiko desados nagoenez emandako erantzunarekin, zuregana jotzen dut
ea argitzen diezadazun nire eskubideak eta jakiteko zer edo zer egin dezaket nire dirua berreskuratzeko.

Nire kasua kontuan hartuko duzulakoan eta, aldez aurretik eskerrak emanez, agurtzen zaitut.

Ainhoa

Álvaro erabiltzaileak esan du...

Barakaldon, 2020ko ekainaren 16an

Arduradun hori:

Álvaro Justo nauzu, "Basic Fit" gimnasioaren bezeroa eta, gutun honen bitartez zuregana jotzen dut eduki ditudan arazoak nire gimnasioarekin buruzko iritzia emateko.

Duela lau hilabete hasi nintzen Basic Fit gimnasiora joaten, kolesterol maila jaitzeko, baina konfinamenduari esker ezin nuen joan heziketa fisikoa egiteko eta nire etxean egin behar nuen baizik. Arazoa ez da izan etxetik egitea baizik eta gimnasioak bakarrik bideo batzuk ipini zuen mota askotako ariketak egiteko
eta horregatik, kuota osoa ordaindu behar dut, 50 euro hilabetero.

Nik ez dut eskatzen diru osoa berreskuratzen, bakarrik ez ordaintzea kantitate osoa. Badakit bideo hauek egitea ahalegin handia da, baina ez da hain handia, azkenean mota honetako bideoak ikus dezaket Internetan. Horregatik, galdetzen dizut ez zer egin ahal dudan dirua berreskuratzeko.

Nire iritzia kontuan hartuko duzulakoan eta, aldez aurretik eskerrak emanez, agurtzen zaitut.

Álvaro Justo

Irati Cid erabiltzaileak esan du...

Barakaldon, 2020ko ekainaren 16an

Arduradun hori:

Irati Cid nauzu, “MCfit” gimnasioko bazkidea eta, eskutitz honen bidez, kontsumitzaile-bulegora jotzen dut konfinamenduagatik egindako aldaketei buruz ditudan kexak jakinarazteko.

Duela bost hilabete, medikuarenera joan eta gero eta proben emaitzak jaso ondoren, nire osasunerako gimnasioan izena ematea erabaki nuen, hilabete bat geroago gure etxeetan konfinatutak egongo ginela jakin gabe, eta, beraz, ezingo nintzateke gimnasiora joan. Momentu horretan, ordea, 30 euroko hileko tasa ordainduta nuen, eta hurrengo hilabeteetan ere ordaindu dut.

Nahiz eta, dirudienez, gimnasioak funtzionatzen jarraitu du edo hori gutun baten bidez jakinarazi didazue. Hala ere, metodo berria ez nau konbentzitzen, hainbat arrazoirengatik: gimnasioan izena eman nuen entrenatzaile pertsonal bat izateko, falta zaidan motibazioa emateko, gainera, teknologiaren kontrol gutxi duen pertsona naiz; beraz, ia ezinezkoa zait klaseak bideo-dei bidez egitea, eskutitzean esan ziguten bezala.

Gimnasioko arduradunari nire iritziaren berri eman arren, ez dut erantzunik jaso, eta hilabetea kobratzen jarraitzeko jarri didaten aitzakia bakarra klase online egin direla izan da. Hala ere, hauek hasi baino lehen ni ez nintzela joango esan nion eta, beraz, dirua itzultzeko eskatu nion. Honen aldetik erantzun egokirik jaso ez dudanez, zuei idazten dizuet kexari erantzun diezaiozuen, eta konponbide bat eman diezadazuen.

Honengatik guztiagatik, nire kexa kontuan hartuko duzulakoan, agurtzen zaitut.

Irati Cid.




Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Barakaldon, 2020ko ekainaren 16a

Kontsumitzaile bulegoko arduradun hori:

Ander gutiérrez Moreno nauzu, barakaldoko biztanlea eta Body Gymm gimnasioaren bezeroa. Gimnasioarekin arazo bat izan dut dirua bueltatzeko konfinamenduarengatik. Horregatik, gutun hau idaztea erabaki dut arazo honi componbide bat aurkitzeko.

Otsailean apuntatu nintzen Body Gymm gimnasiora medikua eman zidan aholkuarengatik kolesterola ren neurriak murrizteko. Oso pozik nengoen gimnasioan, astero hiru egun joaten nintzen. Lau hilabete egon nintzen gimnasiora joaten baina dakizuenez Koronabirusa eta konfinamendua ailegatu zen.
Momentu horretan Gimnasioaren arduardunari deitu nion ea zer egin ahal genuen gimnasioa itxita zegoen bitartez. Azaldu zidan nola videoklaseak antolatuko ziren etxean gimnasia egiteko. Lehen momentuan ideia ona iruditu zidan kolesterol neurriak hobetu behar nituelako.
Hiru egun pasata inolako sentzua zeukan klase horiek egitea, ez ziren batere onak. Gainera material berezi batzuk behar ziren klaseak egiteko: bizikleta estatikoa, pisuak, esterillak...
Gimnasiora deitu nuen dirua vueltatzeko eta bakarrik esan zidaten ezin zutela ezer egin, hilabete hori ordaidu behar nuela.

Nik guztiz txundituta geratu nitzen, badakit arazo asko gertatzen ari direla pandemiarengatik baina ez da nire errua gimnasioa ixita egotea. Atzo, berriro deitu nuen gimnasiora ia deskonturenbat edo zehozer egiteko hilabete bat ordaindu nueako ezer egiteko. Eerantzun berdina jaso nuen ezin dutela ezer egin.

Ez dakit zer gehiago egin eta horreagtik espero dut zuen laguntza, konponbide bat lortzeko. Ezinezkoa da nik hilabete bat ordaintzea ezertarako

Espero dut gutun hau kontuan hartzea eta komponbide bat lortzea.

Ezkerrik azko

Ander Gutierrez Moreno

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Barakaldon 2020ko ekainaren 16an.


Kontsumitzaile-bulegoko arduradun hori:

Monica Prieto nauzu, Barakaldoko “ FIT” ginnasioa bezeroa naiz.
Gutun honen bitartez, zuregana jotzen dut, “ FIT” gimnasiarekin ditudan arazoak azaltzeko eta konponbidea eskatzeko.

Hasteko esan dahi dut, medikura joan nintzela eta nire medikuak esan zidan kolesterola altua nuela, horregatik, otsailean hasi nintzen gimnasiora joaten, osasunagatik eta sasoian egoteagatik, horrela bi egunetan entrenatzen nuen, astelehen eta asteazkenetan hain zuzen ere.

Koronabirusaren pandemiarekin gimnasioa itxi egin zen, jakina, eta konfinamenduan zehar gimnasioak bideo klaseak egin ditu interneten bidez, aitzaki honerekin hileko kuota berbera kobratzen jarraitu dit , baino metodo hau ez batere gustatzen, nik nahiago dut makinak kirola egiteko, eta klase presentzialak , eta metodo honek ez du zerikusirik.

Hori dela eta, esan dahi dut kontratatu nuen zerbitzua eta jaso dut erabat ezberdinak izan direnez, gimnasio arduraduna dirua itzultzeko eskatu nuen baina arduraduna ez nun kasurik egin.

Horregatik guztiagatik, gimnasioa eta instalazioak erabiltzerik izan ez dudanez, hilabete hauetako dirua itzultzea edo kuotetan deskonturen bat egitea nahi dut.

Nire eskaera kontuan hartuko duzulakoan, zure erantzunaren zain, agurtzen zaitut.

MONICA

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Barakaldon,2020ko ekainaren 18 an

Zuzendari hori:

J. P. nauzu,zure ginnasioko bezeroa. Gutun honen bidez nire ketxa ematera nator. Konfinamenruaren erruz ez dut ginnasiora joaterik izan, eta horregatik dirua bueltatzeko idazten dizut.

Goian idatzi dizudan bezala konfinamentuaren erruz ginnasio zerbitzu gabe utzi ninduzuen. Baina kuotak kobratu dizkidazue , nik zerbitzu ez dut erabili konfinamentuan sartu nintzenetik, badakit bideo-deie zerbitzua duzuela ariketa batzuk egiteko etxean baina nire kasuan ez da nahikoa.

Gabonetan medikuak ezan zidan kolesterol maila altua nuekala eta ariketa fisikoa egin behar nuela osazuntzu egoteko, eta horregatik apuntatu nintzen zure ginnasiora. Baina bakarrik bi hilabete egin nuen ginnasioan gero itzi zenuten coronavirusa gatik.

Gainera arazoak izan ditut kirola klaseetan parte artzeko ez dudalako internet etxean horregatik ez naiz konentatu klaseetara ,ala ere nire egongela oso txikia da eta ez dut lekurik gorputza lantzeko.

Arazo hau ez da bakarra izan nire bizitzan confimentuaren erruz ,umeeak zaindu behar izan ditut egunean zehar ez dutelako ikastolara joan beharrik eta etxena sartuta egon dira confinamientu osoan . Gero tele-lana agertu zen nire bizitzan eta horrekin nire neska laguna lanera bueltatu zen geroztik nik bakarrik aduratzen nintzen janaria prestatzea eta afaria prestatuas umeeak zaindu eta tele-lana egin.

Horregatik ezin izan dut kirola egin era kolesterol maila altua izaten garraitzen du eta hau ez da broma bat kaltegarria izan daiteke nire bizitzarako.

Azkenik ezan behar dut irrikitan nagoela ginnsaio bueltatzeren idearekin, eta etxetik ateratzearen ideiarekin .

Nire eskaera kontutan izango duzula eta zure bezeroetaz arduratzen zarela krisi momentu latz honetan eskatuko nuke diru hori azkarren bueltatzea mesedez , mila esker .