2021/11/05

BAT ALA BI IZAN?

Aste osoa daramat eta oraindik ez dakit,… sorpresa izatea nahi dut, baina zaila da, oso zaila da. Opari bat aukeratzea ez da kontu erraza, ez; baina, are zailagoa da oparia zeure buruari  egin nahi diozunean. Eta, esan dudan bezala, sorpresa… ez dut uste.

Kontua da datorren astean, azaroak 11n, ezkongabeen eguna dela eta eguna ospatzeko neuri buruari zerbait erostea pentsatu dudala, baina ez dakit zer. Interneten begiratu dut zer opari erosi eta, egia esaten badizuet, “ezkongabeentzako opariak” idatzi dut eta… bueno, badakizue zer opari motak agertu zaizkidan, ezta? Berdin dit, oraindik badut denbora pentsatzeko eta neure buruari opari ona egiteko.

Oparia dela eta, asko pentsatu dut ezkontzaz edo ezkondu gabe egoteaz. Pentsatu dut nola dauden ezkondu diren lagunak eta, argi daukat, hobeto nago ni. Hobeto alde guztietatik, fisikoki zein mentalki. Ez nago gaztetan bezala, baina ezkonduta dauden lagunak baino askoz hobeto bai.

Pena ematen dit ezkonduta dauden lagun batzuk ikusteak: nor izan ziren lehen eta nor diren orain. Askok galdu dute zeukaten alaitasuna eta kilo asko irabazi dute. Ezkongabeen gauzak kontatzen dizkiedanean, aho bete hortz geratzen dira, eta inbidia pixka bat sentitzen dute. Ziur nago. Baina, gau hotzetan ohean nagoenean, neuk ere inbidia izaten dut, baina ez diet esango, ez.

Zer iruditzen zaizue horrelako egunak ospatzea? Zein izango litzateke zeuen buruari egingo zenioketen oparia? Zergatik? Nola nahiago zenukete egon? Ezkongabe ala ezkonduta edo, jendea ezkontzen ez den garai honetan, izatezko bikotea izan edo, azken batean, beste batekin egon?

25 iruzkin:

Eneko erabiltzaileak esan du...

Kaixo guztioi:

Niri ondo iruditzen zait egun horiek ospatzea jendea ospatu nahi badu.

Nire buruari egingo niokeen oparia ez dakit, ez dakit zer oparituko niokeen nire buruari. PS5 bat pentsatu dut baina ia ez dut jolasten jokuetara 2 hilabete honetan. Abuztuan galdera hau egiten bazenidan PS5 esango nuke (dirua kontuan izan gabe) baina orain ez.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Bakarrik ezkontza batean egon naiz duela urte asko, eta ez zidan ilusio handirik aspertu. Orain, beste modu batez pentsatzen dut. Gustatuko litzaidake lagun baten ezkontza batean egotea egun polita eta dibertigarria izango zelako.

Gaztea naizenez ez dut buruari bueltak ematen ezkontzarekin eta orain ez dut inolako asmorik ezkontzeko. Urte batzuk barru edozer pasa dezake, nor daki!!

Ez dakit zer oparituko nioke neure buruari, agian bidai txiki bat lagunekin momentu onak izateko.


Mikel 4-6

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo guztioi,

Eskongabeen eguna ospatzea dibertigarria iruditzen zait eta horren alde nago. Zerbait oparitzea zure buruari beti ideia ona izaten da, eta neure buruari arropa gareztia oparituko nuke.

Oraindik ez dakit ezkonduko naizen ala ez, baina horren osteko festan pentsatzen dudanean, nire mutil-lagunari eraztuna emateko gogoak dauzkat.

Maitane 6-8

Itzi erabiltzaileak esan du...

Kaixo denoi!
Nire ustez asko gustuko ditudala eskontzak ospatzea: zure laguneekin izatea, bikoteak ikustea nola disfrutatu diren haien zoragarri eguna.. Horretaz gai, eskontzaren opariak oso zailak dira erabakitzeko. Inoiz badakizu nola ondo asmatzea. Baina, neure buruari gustatuko litzaidake hilabeteko bidai bat oparitzea, zerbait tipikoa da baina dibertigarria ere. Bestealde, berdin dio eskongabe edo eskondua izatea, importanteena zure bizitzarekin pozik egotea da.
Itzi 6-8

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Egun on guztioi,

Txikia nintzenean pentsatzen nuen eskontza oso inportantea zela eta zure eguna espeziala zela, orain nire pentsamendua pixka bat aldatu da. Gaur egun, jendea diru asko inbertitzen du haien eskontzetarako. Nik ulertzen dut haiek bere momentua izan nahi dutela baina puntu bateraino. Nik eskondu nahi dut eta printzesa bezalakoa joan, baina ez nuke diru asko inbertitu egun baterako, diru gutxiekin eskontza hona izan ahal duzu.

Gainera, asko kostatuko zidan niri opari bat oparitzea, baina erronkak gustatzen zaizkit.

Elba 4-6

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo gustioi:

Nire kasuan ez daukat arazorik ezkontzako oparia erabiltzea. Gure koadrilan pakto bat egin genuen koadrileko lehenengo ezkontza eta beti oparitzen dugu dirua. Beraz, oso erraza dela uste dut. Baina, egia da gustatuko litzaidakeela bidai luze bat oparitzea nire buruari, bidaiatzea izugarri gustatzen zaidalako.
Horretaz aparte, ez dakit zer den hobeto, ezkongabea edo ezkonduta egotea. Berdin dela uste dut. Bakarrik ikusi dut esberdin bat. Ezkonduta bazaude eta zure bikote hil bada, respaldo legala edukiko duzu. Gainera, zure lanean 15 egun oporretako edukiko dizkizuteela.

Lau 6-8

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo guztioi!

Ospakizun guztiak onak dira, berdin da arrazoia zein den. Ados nago, ezkongabea izatea ospatzea ideia ona da.

Nire buruari oparituko diot abentura bidaia Costa Ricara, eta Nork dakite?, Agian norbait ezagutzen dut eta herrira helduko naizenean deituko dizuet ezkontza bat ospatzeko.

Baina momentuz gustuko nago ezkondugabe izanez eta egunez egun gozatzen dut.

Angelica erabiltzaileak esan du...

Kaixo guztioi:
Niri gustatzen zait ezkongabeen eguna ospatzea, beti zerbait erosten dudalako. Hala ere, dendeen asmakizun bat da dirua gastatzeko, orduan, egun hauetan ospatuko ez balira, ez nuke dirurik gastatuko, ez liratekeelako eskaintzarik egongo.
Normalean erosi baino lehen pentsatzen dut zer behar dudan eta begiratzen dut zein eskaintza dauden eta, eskaintza ona aurkitzen dudanean erosten dut. Saiatzen naiz behar ditudan gauzak erosten eta ahal dudan gutxiena gastatzen.
Niretzat, zeu zeure buruarekin zoriontsua izatea garrantzitsuena da, ondo bazaude, ondo egongo zarelako bakarrik edo bikote batekin.Zerbait aukeratu behar badut, ezkongabea izatea aukeratuko dut, bikote bat edukitzeak arduratsua eskatzen du eta. Oraindik neure buruaz pentsatzeko unea dela usted dut.
Angy 8-10

Pilar Andrade erabiltzaileak esan du...

Kaixo Guztioi:

Ados nago ezkongabeen eguna ospakizunarekin! Are gehiago, dokumental bat ikusi dut euskal emakume ezkongabeei buruz haien buruarekin ezkontzen diren.
Ezkongabea banintz, bidai bat karibera oparituko nuke eta lekuaz eta jendeaz gozatuko nituzke, merezi dudalako!

Amaitzeko, beste batekin nahiago egon, ezkonduta edo izatezko bikotea formalismoa iruditzen zait, baina, gizarte honetan garrantzitsua da.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo guztioi,

Denok pentsatu dugu noizbait ezkontzari buruz, eta pertsona bakoitzak iritzi ezberdinak ditu. Txikitan, soineko zuri luze batekin ezkontzea imajinatzen nuen, egun horretan nire lagun eta familia guztiekin..., baina, orain berdin zait.

Egia esan, ez dut ezagutzen ezkondu nahi diren jende asko, azken finean zer da ezkontzea? Hil arte elkarrekin egongo zaretela esaten duen paper bat sinatzea?

Nik, adibidez, ez dut nahi ezkontzea, ez dela beharrezkoa uste dudalako. Ezkondu nahi ez izateak ez du esan nahi bikotekiderik nahi ez dudanik, noski eduki nahi dudala, baina ez nuke ezkontza batean pentsatuko.
Nire bizitzan ezkontza batera bakarrik joan naiz, oso ondo pasatu nuen, baina gehien pentsatzen nuena zen soineko horrekin egotea deserosoa zela. Nahiz eta ezkontza dibertigarria izan, ni ez nintzateke ezkonduko beharrezkoa ez balitz.

Irene 4-6

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo guztioi,

Egia esnez, nik ez nekien eskongabeentzako egun bat zegoela, hala ere oso ondo iruditzen zait horrelako egun bat ospatzea, Izan ere, opari batek ez du inoiz gaizki egiten, eta ezkonduek anibersarioa ospatzen duten bezala, zuk ospatzen duzu beste urte batean berriz ez duzula ezkontza bat ordaindu behar izanik. Nik egun hau ospatzeko oparituko nuke nire buruari bidai sorpresa bat, hau da, ez dakidala zein izango denik nire helmuga. Horrela , ez nuenez izan aukera pertsona batengan maitemintzeko, aurretik ikusi ez dudan hiri batengan maitemindu ahal izateko.

Gazte baten ikuspegitik, ez daukat etorkizunean ezkontzeko asmorik, ez dudalako erabilgarria ikusten. Pertsona askok esaten dute zure harremana serioagoa bihurtzen duela, baina nik ez dut ezkontza horrela ikusten; baizik eta, paper baten bidez idaztea maiteminduta zaudela, eta hori ez dut beharrezkoa ikusten.

soraya 4-6

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Arratsalde on guztioi;

Alde batetik, ez nekien ezkongabeen egun bat zegoenik. Baina, nolanahi ere, ondo iruditzen zait, zerbait ospatzeko aitzakia bat gehiago jarri baitugu. Dena den, egun hauek ez dira beharrezkoak, ez bakarrik egun hau, baizik eta sanvalentin eguna edo halloween eguna. Niretzat, opari bat aukeratu behar badut, arrebarekin bidai bat egitea izango litzateke, bioi gustatzen baitzaigu bidaiatzea.

Bestalde, ez dut neure burua etorkizunean ezkonduta ikusten. Uste dut jende asko aitzakia bila dabilela festa handi bat egiteko eta familiarekin elkartzeko. Familiarekin eta lagunekin elkartu behar garela, ezer ospatu gabe deritzot.

Galder 4-6

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Arratsalde on guztioi;

Hasteko, ospakizun guztiak onak dira , ondo deritzot eskontzak ospatzeari baina gaur egun eskontzea dirua da.Dena den , nolanahi ere, edozein une da ona edozein ozpakizunetarako, bai familian , bai lagunekin, ezkondu beharrik gabe.Bestalde, opari bat egin beharko banu , hainbat ekintza eta jaiekin antolatuko bidai bat oparituko nuke.Bidaia beti gustatuko zaidan oparia da.Gaur egun berdin da ezkongabea edo ezkonduta egotea beste pertsonekin bizitzeko.

Unknown erabiltzaileak esan du...

Egun bereziak ospatzea zeure buruari oparitzeko, ideia bikaina iruditzen zait ezkongabe, ezkonduta edo edozein unetan egonda. Ongi da noizbehinka norbere buruaz oroitzea. Nire kasuan ezkonduta nago, egun berezietan detaileren bat oparitzea gogoratzen duten familia batekin, baina hala ez balitz, une jakin batzuetan kapritxo bat emango lidake, merezi dudalako esango nuke. Norberarentzat opari bat ondo legoke ezkonduta edo ezkongabe egonda autoestimua indartzen du eta subidoia ematen dizu.
Garai honetan gazteek ez ezkontzea nahiago duten arren, paper batzuk sinatzea harreman ona izateko garrantzitsua ez dela uste dute, eta erabat ados nago, baina bestalde, ezkontzen direnek opariak jasotzeko egiten dute. Gaur egun nahiago dutena dirua da. Egin daitekeen ezkontza-oparirik onena iruditzen zait. Azkenean, diruak benetan behar duzuna erosteko balio du, eta bestela, lagun guztien artean, dirua batzen dugu beren ametsetako bidaia antolatzeko, hori izango litzateke nire onena.
Olga

Maite erabiltzaileak esan du...

Gero eta gehiago gustatzen zaigu kontsumitzea. Horregatik, edozein eskusa da ona ospatzeko, adibidez, “ezkongabeentzako opariak”, “black friday-a“... Nik uste dut horrelako egunak enpresa handiek asmatzen dituztela gehiago saltzeko. Nik errespetatzen ditut ospatzen dituztenak, baina nik ez ditut ospatzeko ohiturik. Egia esan, noizean behin kapritxo bat hartzen dut, normalean markako arropa, baina gustatzen zaidana ikusten dudanean edo behar dudana erosten dut, ez enpresek nahi dutenean.

Ni ezkonduta nago, eta ez nuke aldatuko egoera, oso gustura nagoelako. Nire ustez, berdin da izatezko bikotea izatea edo ezkonduta egotea. Ondo iruditzen zait bikotean bizitzeak abantaila asko ditulako; adibidez, etxeko lanak partekatzea, bakarrik ez sentitzea, arazoak dituzunean laguntzea... Ez nuke bakarrik bizi nahi, horregatik, ez didate inbidiarik ematen ezkongabeek.


Maite 4-6

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Ieepa!

Gaur egun hainbeste ekitaldi dauzkagu kontzumismoa sustatzeko eta egun hau beste eredu bat da. Jendea egun hau ospatu nahi badu ospatu dezatela, baina nire ustez Cyber Monday, Black Friday edo holako ekitaldiak bezalakoa da, gehiago erosteko aitzaki berri bat. Baina egia da, egun horietan beherapenak egoteagatik, behar duzun zerbait erostea abaintailatsua da dirua aurrezteko.

Julen 4-6

Arantza 6-8 erabiltzaileak esan du...

Edozein arrazoi ona da geure buruari opari bat egiteko. Ezkongabeen eguna asmatu behar bada, asmatu egingo dugu. Nik argi daukat, New Yorkerako bidaia bat oparituko nuke eta ezkongabe bidaia deituko nioke.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Ondo iruditzen zait ezkongabeen eguna ospatzea, beste egun batzuk ospatzen direlako, esaterako; ezkontzaren urteurrena edo maiteminduen eguna.
Ziur aski, ni ezkongabe banitz, spa saio bat, masaje eta aurpegiko larruazala gartbitzearekin oparituko nuke. Opari hau gustaatzen zait, ondo sentitzen nauelako.
Azkenean, nik nahiago dut bikotean bizitzea, ezkondu gabe egotea. Baina, batez ere, nahiago dut ni izaten utziko didan bikote batekin egotea. Hau da, es dut nahi zer egin behar dudan esatea, nire erabakietan laguntzea, baizik.

lorena 16-18h

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nik uste dut bakarrik guk geure buruari ipintzen ditugun aitzkiak direla eta pixka bat tontakeria dela, azkenean ezkontzen zaren arte ezkondugabea izango zara eta ez dituzu egunero erosten gauzak horregatik, baina bai azkenean Black Friday-a bezala da, uste dut egun horiek erabiltzea behar duzun zerbait erosteko aukera ona izango zela, baina gustuko baduzu zerbait zuretzako erostea edo bidai bat egitea nik bidai bat egingo nuke eta pentsatuko nuke ze ona den bakarrik egotea erlaxatu nahi zaren momentuetan, nahiz eta batzuetan norbaitekin egotea oso gauza divertigarria eta polita izan.


Laida 4-6

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo:
Ezkongabeen egunari dagokionez, ospatzea Ondo dagoela iruditzen zait.Hala ere, gaur egun, egun hori edo maitemindueen eguna erabiltzen dira gehiago erosteko eta diru gehiago gastatzeko, negozio bat delako.
Nire kasuan ,bidaiak egitea gustatzen zaidanez neure buruaria oparituko nioke edozein lekutara bidai berezi bat, adibidez Laponia edo Costa Rica..
Gure Bizitzako momentu garrantzitsuak ospatu behar dugu, beraz eskontza bati idei ona deritzot.
Dakigunez, bizitza bat daukagu eta lehenik geure buruarekin zoriontsua egon behar dugu bakarrik edo bikotekide batekin ondo egoteko

Erika P 4-6

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo denoi:

Nik egia esanda ez dakit zer oparituko nuke nire buruari. Eskonduta bazaguede ondo ikusten dut gauza hauek egitea, baina eskonduta ez bazaude es zait ideia ona iruditzen lelokeri utxa bat dela pentsatzen dut. Honekin ez nago esaten ideia honen kontra nagoela. Nire ustez lelokeri utxa iruditzen zaidanez, ez dakit zer oparituko nuke nire buruari

Aratz 4-6

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo guztioi.

Gaur egun dena ospatzen da eta egun asko daude ezkongabetasuna bezalako gauzak ospatzeko. Nik uste dut ospakizun hauek kontsumitzeko eta erosteko egiten direla, San Valentin eta amaren eguna bezala. Baina zerbait oparitu beharko banu, janari on bat nahiago nuke.

Niri, etorkizunean, ezkondu nahi nuke.Baina ezkontzeko kontuan izan behar da harremana osasuntsua dela eta beti errspetutik.

Andoni erabiltzaileak esan du...

Kaixo guztioi,

Nire ustez,egun hau San Valentinako eguna bezalako baina ezkongabe pertsonentzat, bikoteak edo ez diren ezkondu jendea ospatu ahal dutelako,nire kasuan,nire buruari egingo diodan oparia aspaldidanik erosi nahi didazun gauza bat izango da, eta ez nuen hura erosteko aitzakiarik, kamiseta bat edo liburu bat, adibidez.Eguna lasai pasatzeaz etxean irakurtzen.

Andoni
6-8

Asier erabiltzaileak esan du...

Nire ustez, eguna ospatzea guztiz normala da. Jendeak ospatu nahi badu, ez dut trabarik jarriko. Egia esanez, opari bat egitea errazagoa da. Zuk nahi duzuna erosi ahal duzu eta ez duzu azalpenik eman behar. Nik adibidez, arropa edo liburu batzuk oparituko nioke nire buruari.

Ezkonduta edo ezkongabea geratzeari buruz oraindik ez dut pentsatu. Uste dut, denbora daukadala gauza haietan ez kezkatzeko. Agiqn urte batzuetan debatea sortzen zait

Asier 6-8

Unknown erabiltzaileak esan du...

kaixo,

Niri iritsiz,jendea ospa dezake nahi duena.Beste aldetik, zerbait opari nahi badugu gure bururari, sorpresarik gabe izando da,baina askoz errezagoa.

Oraindik oso gaztea naiz eta ezkongabea izatea nahiago dut, bizitza difrutratzeko barakarrik.Ia neskalagunarekin Ondo banago urte pasata, pentsatuko nuke.

Santi 6-8