2013/02/01

NIRE HEROIAK


Heroia izateko ez da botere berezirik behar, ez da hegaz egiteko kapa bat behar edo ez dira praka gainean galtzontziloak eraman behar. Heroia izateko bihotz handi bat eta potro handi bi behar dira (barkatu komentario matxista). 

Boteredunak, kapadunak eta galtzontzilodunak fikziozko heroiak dira eta besteak, benetakoak, haragi eta hezurrezkoak. Fikziozkorik ez daukat, aspaldi konturatu nintzen pantailatik edo aldizkarietatik ez zirela aterako mundua salbatzeko. Benetakoak batzuk ditut, gero eta gehiago, gainera. 

Mundua gaizki dago, inoiz baino geurekoiagoak gara eta leku guztietan ustelkeria da nagusi; baina oraindik badaude pertsona batzuk ondokoari edo oso urrun dagoenari, igual dio, laguntzeko prest daudenak, kalean aurkitutako dirutza itzultzen dutenak edo ezintasun bat dutelarik bizitzari aurre egiten diotenak. 

Heroi anonimo hauek, botererik eta kaparik gabekoak, miresten ditut. Neu ere egun batean heroia izango naizela egiten dut amets, baina momentuz ez naiz heroia, nahiko koldarra bainaiz. 

Baduzue heroirik? Fikziozkorik edo benetakorik? Zein? Zergatik?

20 iruzkin:

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Momentu honetan, arrazoirik gabe,beste pertsonak laguntzen dituztenak benetako heroiak dira. Krisi handian gaude eta, hala ere, batzuetan, gutxi daukatenek gutxiago dutenak laguntzen dituzte. Aitzitik, telebistan agertzen direnak aberatsak dira eta haien diru pixka bat ematen badute heroiak direla dirudi.
Egunero aurrera joaten direnak eta bere bizitzan besteak laguntzen dituztenak dira benetako heroiak, ez komiketan agertzen direnak.
EDU

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Heroi bat izateko ez da beharrezkoa oso ausarta izatea edo bizitzak salbatzea.
Adibidez,hirugarren mundura laguntzeko joaten direnak edo gaixoekin edo minusbaliatuekin bere denbora pasatzen duten boluntarioak, ia inoiz dira berria eta inork ez die monumenturik egiten.Baina,nire ustez,benetako heroiak dira eta asko miresten ditut.
Izaskun (Gurutzeta)

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nik heroi asko daukat. Adibidez, edozein ama langilea dela, edozein sendagileak jendearen gaixotasunak osatzen duela, inbestigadoreak, militarreek eta suhiltzaileek egitekoa humanitarioan laguntzen dutela eta batez ere, oso gutxi daukan jendea baina pozik dago. Haiek ez dira ospetsuak.
Ospetsua den jendea eta botere handia daukala huts egiten dit egunero. Eta txarrena da honek ez duela aldatuko.
Ez dut nahi ezer ez egiteko, triste-tristea jartzen nau.

Atalía

MARISA (Gurutzeta) erabiltzaileak esan du...

Hiztegian heroi hitza bilatzean, ez zait bere izanahia gustatu. Heroia izateko mitologiakoa izan, zerbait heroikoa egin edo pertsona ospetsua izan behar da. Baina izanahi honek benetako heroiak ahazten ditu, haragi eta hezurrezkoak direnak, ezezagunak. Garaiz zaila hauetan gauza gutxirekin bizi ahal diren pertsonak dira, beste pertsona batzuk laguntzen dituztenak saririk jaso gabe, etxetik kanpo eta barru lan egiten duten emakumeak, haien seme-alabak eta sarritan haien bilobak zaintzen dituztenak. Hauek benetako heroiak badira.

Benetako heroiek saririk behar ez badute ere, "Heroi anonimoaren eguna" egon beharko luke, eskertzeko. Norbait ospetsuak zerbait garrantzitsua egiten duenean, telebistan agertzen du eta batzuetan, Erregearekin edo presidentearekin bileratzen du. "La Rojak" mundukoa irabazi zuenean, kazetariek eta jendeak jokalariei "Heroiak" deitu zietela gogoratzen dut. Momentu horretan haserretu nintzen oso jende azalekoa iruditu zitzaidelako.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo,
Komikaren heroiek gaiztakeriaren kontra borrokatzen dute. Ukabilkadez eta ostikadez borrokatzen dutelako, heroi hauek oso bortitzak dira. Egiaren heroiak ez dira honela. Dauden gendeak beste batzuei bere bizitza ematen die ezergatik ez. Beste batzuek bere bizitza arriskatzen dute beste pertsonak salbatzeko. Hauek bai eureka heroiak! Adibidez, 11S.an suhiltzaileek jakin arren hil ziren bizitak salbatzen. Herrietan gudan dauden medikuak bere bizitza arrizkatzen ari dira beste gendea salbatzeko. Heroi asko daude, baina ez dira ezagunak. Kondairaren heroiak gustatzen zaizkit, baina ez dira egiaz.
Josean B1

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Ez daude heroiak munduan, baina badaude pertsona onak, elkartasunak, langiletasunak eta beraien helburuak lortzeko gogoa izanarekin.
Baina edozein pertsonak egin ahal du, bakarrik nahi izan behar da. Egia da, beti norbait idolatratzen dugula bere egintzagatik eta gustatuko litzaiguke berak egiten duena egitea, baina bakoitzak, egiten dugu ahal duguna.
Yolanda V

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo:
Marvelen eroak ez direla eroiak uste dut.Jendea 400euroarekin familia bat matementzen duena egiako eroiak dira,emakumeek etxearen kanpoan lan egiten dutenek eta gainera bere semeak zaindintzen dituzte ere bai eroak dira.Medikuak bizitzak sabaltzen dituztenak beste eroiak dira.Ordea espaina seleccioia mudiala irabazi zuten,jendea eroiak deitzen zieten,ni haserre ipintzen nuen.Nik esaten nzien,horriek eriak dira?anda no me jodas(oinez ez didazu joder?).
jose(gurutzeta)

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Iritzi guztiak irakurri eta gero konturatu naiz denok gauza bera pentsatzen dugula, haragi eta hezurrezkoak baietz heroiak iza, bai bere umeak zaintzen dituena, bai istripu bat izan duena eta aurrea jarraitzen duena, eta abar.
Baina hasi ginen hitz egiten gai honi buruz etxean eta denok argi geneukan gehien gustatzen zaigun heroia "antiheroi"bat zen.
Gogoratzen duzue gizon ile horia eta kizkurtzailearekin, gizon honek egun batean aurkitu zuen janzki bat, janzki berezi kapa batekin edo, baina argibidearik gabe; orain ez dakit galdu zuen ala ez zeunden.
Bai "El gran heroe a merikano" zen selako baldarra eh kar kar.
Hau idaztean berriro ikusteko gogo haundiak ditut, bezain laster bukatuko dut hasiko naiz deskargatzen kapitulo batzuk!!!
alberto631978

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Uste dut inoiz ez dudala heroi kutunik eduki. Ez dut gogoratzen oso ondo baina oro har, txikia nintzenean ez zitzaidan gustatzen heroirik. Zergatik? Akziozko heroiek itxura nahiko arraroa zutelako eta gainera beti irabazten zutelako! Hori aspergarri samarra zen! Beti zenekien nola bukatuko zuen filma, heroiak dena konponduko zuen eta amariera idatzita zegoen: heroiek irabazten zuten. Zein aspergarria zen! Horregatik, bete gauza batzuk ikusi nahiago nuen!

Dena den, uste dut heroi anonimoak daudela. Egia da gero eta geurekoiagoak garela eta guregatik bakarrik ikusten dugula. Gainera, gaur egunean dena diruaren truke egiten dugu horregatik, laguntzeko prest daudenek heroiak dirudite, baina hori da heroi bat izatea? Adibidez, aurkitatu dirutza itzultzen dutenak gehienetan hedabide guztietan agertzen dira baina, niri iritziz nirea nirea ez bada, ezin izango dut geratu! Ez da hain arraroa! Horrek jende gutxi egiten duenez guretzat heroi bat izatea da baina beharbada , hori normalena da!
Orain jende asko beharrak pasatzen ari dira krisiagatik eta egia da gero eta ustelkeria gehiago dagoela baina denetarik dago eta gorriak pasatu arren, jende asko ere dohainik laguntzen egoten da. Horiek bai heroi ezezagunekoak direla! Ez dute botererik edo kaperik baina bere denbora eta batzuetan bere dirua ematen dituzte huskeriaren truke! Gehienetan, bere lana isilik egiten dute eta ez dute hedabidetan agertu nahi, bakarrik laguntzen saiatzen dira eta hori bai miragarria da!
Nuria b1

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Egia esateko txikitatik asko gustatu zait "Spiderman" nire aitaren heroa delako eta berak beti komikiak erosten zizkidan. Badakit ez denna benetako heroa bat baina niretzat oso garrantzitsua da. Beti zinemarar joaten ginen familia osoarekin "Spiderman" Filma berria ateratzen zuten.
Gaur egunean "Spiderman" ez da nire heroa, nahiz eta oso gizon xumea izan. Gaur egun nire aurreko ikaskiden moduan pentsatzen dut. jende asko (herrialde askotan) txarra baino txarragoa pasatzen ari dira eta nahiz eta 400eurorekin bizi, beti aurrera jarraitzen dira. haiek eta bere umeak. pertsona horiek dira gaurko heroak.
Lara Gurutzeta

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Hasteko aztertu nahi dut zein diren heroien ezaugarriak.Batzuek denbora menperatu ahal dute,besteek indar handia daukate.Etorkizuna ikusteko gai direnak daude edo batzuei beren begietatik argia ateratzen zaie.
Hau ikusi ondoren,heroi batzuk ezagutzen ditudala konturatu naiz.Nire inguruan emakume batzuek lan egiteaz gain etxeko andreak dira eta gainera gauza gehiago egiten dituzte,denbora menperatu ahal dutela uste dut.Gehiagorik ezin dudanean eta dena utzi nahi dudanean,orduan pertsona batek jarraitzeko behar dudan indarra ematen dit.Lur jota egoten naizenean ,bat batean norbaitek esaten dit:"Lasai dena konponduko da",etorkizuna ikus lezakeen bezala.Maite ditudan pertsonek barre egiten dutenean nire bizitza argiz beteta dago.
Haiek nire heroiak dira,bakarrik ezberdintasun bat daukate,beren galtzontziloak eta kuleroak praka barruan daramatzela.
I.V.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Zineman edo komikian fikziozko heroiek une egokiak pasatzen laguntzen diguten eta gainera azkar-azkar munduko arazoak konpontzen dute; zein erraz egin duten!
Baina benetako heroiak lana gogorra ere egiten dute, baina ez da hain erreza. Motako heroia desberdina daudela. Hau da, beste pertsonei laguntzen dietenak hutsaren truke; segur aski beraien sariak irribarreak, eskerrak edo halako gauzak izango dira. Halaber, fisiko edo adimen eduki(batzuetan larriak) arren, beraien bizitza beste pertsonek bezala izaten saiatzen dira. Eta azkenak, beraien buruan arazoak ez daudena, baina bizitzak eragozpenak ipintzen dizkien pertsonak eta apurka gainditzen dute.
Pertsona hauek zerbait berezia daukate. Fikziozko heroiek bezala, benetakoak ausardia handia daukate .
Lorena

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nik heroi asko daukat. Adibidez, langilea den ama, jendearen gaixotasunak osatzen dituen sendagilea, minbiziaren kontra inbestigadoreak, egitekoa humanitarioan laguntzen duten militarreak eta suhiltzaileak... eta batez ere oso gutxi daukan jendea baina pozik dagoen. Haiek ez dira ospetsuak.
Ospetsua den jendea eta botere handia daukanak huts egiten egunero. Eta txarrena da hau es dela aldatuko.
Ez dut nahi ezer ez esan, triste-triste jartzen nau.

atalía

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Heroi asko dago munduan eta edozein pertsona izan ahal da. Normalean, heroi esagunak ospetsuak dira baina benetako heroiak ezesagunak dira. Heroi bat izateko ez da beharrezkoa oso ausarta izatea edo bizitzak salbatzea. Momentu honetan denok heroiak gara!
Celia M.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Heroi fikziozkorik ez dauka, beste motaril ere ez, hala ere, mundu honetan bizi diren pertsona batzuk zoragarriak dira.
Gure inguruan bizi diren eta gu bezaloak diren pertsonak zoragarrienak dira niretzat.
Beti laguntzen egoten dira eta horregatik ez dute ezer ezkatzen eta kexatzen ere ez. Normalean baikorrak eta zoriotsuak ikusten ditugu. Nire ustez horiek dira heroiak .

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Niretzat nire ama da nire heroia, seguru ama guztiak dira heroiak.
Hamahiru urterekin Bilbora etorri zen bakarrik, nire aiton-amonak gabe. Orain hori pentsaezina da.
Hemen lan bat aurkitu zuen etxe batean.
Gero nire aita ezagutu zuen eta bere bizitza osoa guri eskaini digu.
Beti lanean, beti aurrezten eta beti besteen pentsatzen.
Nire nebak eta ni nagusiak egin genuenean nire amari nire aiton-amonak zaintzea tokatzen zitzaion. Haiek hil eta gero nire ama gustatzen zitzaizkion gauzak egiteko hasi zuen. Orain pozik eta trankilago bizi da. Onena merezi du!

c.p.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Orain Estatuko egoera zailan gero eta jende gehiago laguntzeko prest dago. Haiek heroiak dira. Heroiak garrantsitzuenak mediku batzuk, ikerketan lan egiten dutenak, boluntarioak, eta abar
Esaten da bete duzunak biltzen duzuela, horregatik heroiak dira gehien bete dutenak.
Ni neska bat ezagutzen dut ikerketa munduan. Beti lan egin du arlo horretan eta batzuetan oso Gogorra izan da. Gobernuko Bekarekin bizi behar du eta batzuetan kanpora joan behar du bere lana jarraitzeko.
Laborategi batean lan egiten du eta batzuetan ez dauka ordutegirik.
Y-G.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire ustez, guztion barne egon daiteke bai heroia bai maltzurra. Edonoiz atera daiteke bata edo bestea, horretan datza bizitzaren kontua.Fikziozkoekin alderatuta, kaleko heroi eta maltzurrei falta zaien gauza bakarra da dakiguna, mozorroa. Beno, eta superpodereak ere bai. Horrexegatik gustatzen zaigu pantaila handian ikustea. Superheroien pelikulak, nire ustez, errealitatearen luzapena dira, baina hobeto hornituta, eta, gainera, gure gustora apainduta. Heroiek, bizitzan sarritan gertatzen ez den bezala, irabazi ohi dute, eta horrek kontsolatzen gaitu. Zoroek aparte, inor gutxik esango luke fikziozko pertsonai hauetan sinisten duela, baina ukaezina da askori bizitza arintzen dietela.
Ana Pi.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nik ez daukat heroirik eta txikitan ere ez nuen. Filme batzuetan ateratzen diren fikziozkorik heroi batzuk gustatzen zaizkit. Baina mundu errealan heroirik ez dagoen uste dut, berriz, oraintxe bertan jende asko dagoen gauza onak egiten dutela sinetsi nahiago dut.

rakel. b1

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Gaurko gizartean ez da erraza heroia bat izatea, ustelkeria, gezurra edota azalkeria onartzen direlako. Beraz, jendeak nahiago ditu balore horiek hartu, berehala diruduna eta botereduna izateko. Gainera, ez direnez zigortzen, ez dago damututa, eta harro sentitzen dute izaera txar horiek edukitzeko. Azkenean gizartea baimendu ditu pertsona horiek baita portaera horiek ere. Adibidez, pertsona batzuek lapurtzen duten arren, inoiz ez dira kartzelara joango, inoiz ez dute dirua bilduko, eta inork txarto begiratuko zaie. Dirudienez, gure gizarteari bost axola egin diote, askeak, dirudunak eta boteredunak jarraitzen dutelako. Beraz, nork ote nahi du heroia ba izan?
Hala eta guztiz ere, gaur egungo heroiak ere badaude. Horiek beste balore batzuk dauzkate, balore onak hain zuzen ere. Besteak beste, ontasuna, eskertasuna edota eskuzabala. Haurrei balore horiek erakasten dizkiete. Osasun profesionalak baita suhiltzaileak ere badira. Pertsona gaixoei laguntzen diete edo suak itzaltzen dituzte. Nire ustez, pertsona ona horiei horrela jarraitzeko adorea eman behar diegu eta bere adibidea ere jarraitu behar dugu. Horrela geure artean mundu hobea bizitzeko eraikiko dugu.
X