2009/07/20

ER TXIRINGUITO

Nork ez du txiringito hitza inoiz erabili? Nork ez daki zer den txiringito bat? Segur aski denok dakigu zer den; izan ere, uda garaian hondartza eta txiringitoa banandu ezinezko bikotea egin zaigu. Baina, zoritxarrez, badirudi agintariek orain arte hain ezagunak diren txiringito hauek desagerrarazi nahi dituztela, haien esanetan hondartzaren mesederako. Esan bezala, agintariek espekulazio inmobiliaria dela eta, honen kontrako neurriak hartzea erabaki du eta hauetako bat txiringitoen desagerpena litzateke.



Zer iruditzen zaizu neurri hau?
Uste duzu hain famatuak diren txiringitoak desagertu behar direla?
Berauek bizirik irauteko bururatzen zaizu ezer?

Idatzi zure honen inguruko iritzia beheko komentarioetan.

19 iruzkin:

sara erabiltzaileak esan du...

Nire iritzia da,gobernuak txiringitoei hondartzetan barruan desagerrarazi die.Lehen gure hondartzak astakeriak egin zituzten eta hondartzetan inguruko kontrolik gabe eraiki zuten eta niri ondo iruditzen zait kostako legea kunplitzea.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

pentsatzen dut horrelako gauzak ez zirela kendu behar,beste gauzak kalte gehiago egiten diotelako gure hondartzei.
Baina bat kentzen bada denak kendu beharko ziren.
castre

Baby!! erabiltzaileak esan du...

Nire ustez, txiringitoak beharrezkoak dira. Txiringitoak hondartzako hoberenak dira, eta leku honetan asko ligatu ahal du.

Baby!!

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire ustez txiringitoak hondartzetan oso ondo daude, baina oso garestiak dira.
Egarri badaukazu, zerbait erosten ahal duzu txiringitoan.


David

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Txiringuitoak ondo daudela uste dut, txiringuitora joatea asko gustatzen zait bainu hartu eta gero.Han nire lagunarekin egon ahal naiz.
Nere

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

.... ITZI ....
NIRE USTEZ TXIRINGITOAK HONDARTZAN BEHARREZKOAK DIRA JENDEA EZAGUTZEKO EDO LAGUNAK EGITEKO..!
ETA UR NAHI BADUZU TXIRINGITORA JOAN AHAL DUZU. BAKARRIK DAUKA ARAZO BAT OSO GARESTIAK DELAKO.

jorge erabiltzaileak esan du...

Oso txarto iruditzen zait txiringitoak desagertu oso emendio ederra egiten dutelako.Oso ondo daude zerbait hartu nahi duzunean.Baina gutxi merkeagoak ahal izango ziren!!!!

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

NIRE USTEZ, HONDARTZAK HOBETO DAUDE TXIRINGITORIK GABE BAINA JENDEAK BEHARREZKOAK DIRELA ESATEN DUELA ULERTZEN DUT.KENTZEN BADUTE, BERE JABEEI KONPENSATU BEHARKO DIETE.HORREGATIK, EZ DAKIT ZER IZANGO DEN MERKEAGOA,KENTZEA ALA GERATZEA.

GORKA

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Batzuetan argazkiko hondartzara joaten naiz eta txiringito hau ezagutzen dut. Hala ere, inoiz erabili dut. Edaria eta janaria etxetik hondartzara eramaten ditut. gainera denbora gutxi egoten naiz hondartzan. Nire ustez hondartzetan txiringitoek ez dute egon behar , baina agian bai, hondartzaren ondoan. Zarata eta zikinkeria egiten dute eta kostaldearen legearen alde nago. Momentuz gure kostaldeak ez daude Mediterraneoko kostaldeak bezala.

Arantza P.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

niri txiringuitoak asko gustatzen zaizkit horrela zerbait hartu ahal dudalako hondartzan. gutxien gustatzen zaidana oso garestiak direla da.

Mari Cruz

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire ustez, txiringitoak kentzea beharrezkoa da, batez ere Levanten eta Andaluzian. Baina kostako legea betetzeko, zergatik ez dira hasten etxeetatik? Arazo garrantsitzuena hori da, baina gobernuarentzat txiringitoak eraistea errazagoa da. Honela oharkabetzen gaituzte eta legea ez da inoiz betetzen.
R.C.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire ustez txiringitoak oso garrantzitsuak dira, hondartzan zaudenean eta bero asko egiten du txiringuito horiek laguntzen duzu egarria kentzeko hurbil daudelako. Orduan praktikoak dira baina garestiagoak.

Sandra

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire ustez txiringitoak gobernuak kendu behar ditu, hondartzak zikintzen baitituzte. L.A.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire ustez, txiringitoak beharrezkoak dira. Oporrak txiringitorik gabe, ez dira berdina izango.
S. N.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Ni uste dut txiringitoak desargertu behar dutela.
P.G

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Txiringuitoak beharrezkoak direla uste dut. Hondartzan freskagarriak edaten egongo naiz abuztu osoan.

Pilota

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

nire ustez, abestu hau dibertigarria da. Jendea udan dantzatea asko gustatzen zaio.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire iritziz txiringitoak kentzen badituzte diru asko galduko dute. bakarrik pentsatu: zenbat jende joaten da txiringitoetara udako oporretan?? nire ustez kentzea ez da erabaki onena. Nahiz eta legeak ez bete, beharrezkoak dira.
1.B txikiena

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nik txiringitoak beharrezkoak direla uste dut, hondartza gustatzen ez zaien gizonentzat, hauek han zerbait har dezakete,umeengandik ihesiz edo emakumeengandik.