2020/04/03

20. EGUNA: OSTIRALA, AZKENEKO EGUNA…

Gaur ostirala!!!!!!!!!!!!! Duela ez asko esaldi hau musika bezalakoa zen! Aste osoa egun honen zain, whatssapean ostirala zela esaten zuen hainbat mezu, aurpegi alaiak edonon, jendea pintxo-potea egiten, sekulako giroa kalean, kuadrilla…. Gure kasuan, lana bukatu ostean ardotxo bat hartzera joaten ginen lankide batzuk, aspaldi hartutako ohiturari jarraiki. Ai, zelako garaiak haiek!!!!!!!
 
Zoritxarrez, konfinamendu honetan egun guztiak dira berdinak, klonak dira, ez dago ostiralik, ez dago pintxo-poterik, ez dago girorik kalean, ez dago ezer,… bueno bai, zortzietan txaloak jotzera ateratzeko ordua.
Baina, egoeratara ohitzeko gai garenez, pentsatu dut lankideei ohitura hori berreskuratzeko esatea eta orain oso ohikoa den bideo-dei horretako baten bidez ardotxoa edatea. Beraz, bidaliko diet mezu bat hamarretan konektatzeko eta elkarrekin ardotxoa hartzeko. Topa! Bai horixe!!!!!!!



Zer ohitura zenuten ostiraletan berrogeialdia baino lehen? Konfinamendu honetan zerbait berezirik egingo duzue ostiral honetan edo asteburuan? Ideia ona deritzozue bideo-deien bidez lagun taldea elkartzeari eta poteoa egiteari?

13 iruzkin:

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Egun on,

Bai, OSTIRALA, ondo... Ostiral hau, ostiral guztietan bezala, aprobetxatuko dut deskantzatzeko. Lana bukatu, etxera joan eta sofan deskantzatu... Orain egun guztiak ostirlak dira.

Nik neukan ohitura gauean nire mutilagunarekin kanpoan afaltzeko. Ez afari romantika. Afari normala. Batzuetan bokata bat jan eta kitto. Gauza arruntak, baina orain beren falta botatzen dut. Mutilaguna eta kanpoan afaltzea.

Maite

Álvaro erabiltzaileak esan du...

Ni, normalean, ostirala denean, nire lagunekin joaten gara taberna batera Bilbon eta afaldu ondoren, diskotekara joaten gara (hau ez da beti ostiralero). Orain, nire etxean geratzen naiz, klasera joaten eta gero, filmak ikusten.

Nik bideo-dei bidez ikusten dut nire lagunak baina ez dugu poteoak bideo bidez, bakarrik hitz egiten dugu pare bat ordu eta kitto, bai batzuk edaten dute baina ez guztiok edaten dugu.

Marina erabiltzaileak esan du...


Egun on,
Guri normalean ostiraletan gustatzen zitzaigun gure lagunekin geratzea. Bi urteko alaba bat daukagunez, lehenengoan joaten ginen parkera bere lagunekin jolastera. Gero gure txanda zen eta parketik bueltatu eta gero joan ginen gure lagunengana pote batzuk hartzera.
Orain ezinezkoa denez, saiatzen gara ohiturak mantentzen eta asteburuetan geratzen gara gure lagunekin (eta gure alabaren lagunekin ere bai) interneten bidez bideo-deiak egiten.
Zuek diozuenez, ohitura onak mantendu behar dugu etxe barruan egon arren.
Marina.

Unknown erabiltzaileak esan du...

Kaixo guztioi!

Nik ez dut pote bat hartzea faltan botatzen, normalean ez baitut egiten.
Ez dut edaten alkohokarik. Baina, bai, lagunekin geratzea faltan botatzen dut.
Baina konfinamendu honetan hitz egin dut hitz egiten ez zuen jendearekin.
Hitz egin dut lagunekin bizi diren Parisen, Perpignanen edo Florencian.
Zorionez ondo daude, baina pixka bat beldurtuta.

Animoa denei!
Valentina

Amaia erabiltzaileak esan du...

Niretzat ostirala oraindik egun berezia da. Konfinamendua egon arren, telelana egiten ari naiz eta, ondorioz, oso goiz altxatu behar dut lanegunetan. Zoritxarrez, ia ez dago lanik egiteko, baina konektatu egon behar gara 8 ordu egunero... eta hori benetan astuna da!

Berrogeialdia hasi baino lehen, senarra eta biok poteatxera joaten ginen lagun batzuekin, eta primeran ibitzen ginen. Orain, ohitura mantentzen dugu etxean, baina ez lagunekin, bideo-deien bitartez, geuk bakarrik baizik.

Ideia, egia esan, oso ona iruditzen zait; agian ekimenarekin bat egingo dugu hurrengoan!

Beg erabiltzaileak esan du...

Kaixo guztioi!

Orain ez da lehen bezala, benetan ez da egun berezi bat denak berdinak direlako, baina nire barruan zerbait berezi gertatzea espero dut..., agian filme ona telebistan agertzea? Ikusi dut gaurko programazioa eta berriro, ez da asteko programaziorik onena, baina bihar beste aukera edukiko dut, agian ostiral berezi beharrean larunbata berezi izango da, auskalo!

Laster arte,

Maria erabiltzaileak esan du...

Ni normalean ostiraleetan nire lagunekin geratzen naiz taberna batean gure gauzetaz hitz egiteko.
Orain ezinezkoa denez, bideo-deiak egiten ditugu hau ez galtzeko.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Zein bideo ona den!! asko berre egin dut!

Niretzat ostirilak ez ziren oso espezialak, nire lanagatik ostiralak ostegunak bezalakoak ziren. Eta larunbatak arratsaldez lan egiten banuen, ateratzerakoan ez neukan inolako gogorik ezer egiteko. Orain dela gutxi nire egora aldatu zen, eta oraindik kostatzen zait ohituratzea. Horregatik nire kasuan ez da hain larria ostiraletan ezer egitea. Telesailak ikusten ditut, eta egunero 8ak pasa ondoren nire lagun minekin egiten dut bideo-deia.

Ainhoa

Olatz erabiltzaileak esan du...

Kaixo!!

Gobernua esan duenez, orain es dago ostiralerik, ez astebururik, orain aste osoa egun berbera da.

Idatzu duzuena irakurri eta gero nik esan behar dut orain, nahiz eta konfinatuta egon pitxopotea jarraitzen dut egiten!! Ni etorri naiz konfimendua pasatzera nire familiarekin eta ostegunero, lehen egiten genuen bezala, prestatzen ditugu pintxoak etxean eta hemen egiten dugu gure pintxopotea. Dena pintxopotera ateratzeko tradizioa ez galtzeko!

Eta larunbatero geratzen naiz nire koadrillarekin, bideo-dei bidez, garagardo batzuk hartzen ditugu eta hitz eginten dugu, larunbatero egiten genuen bezala.

Hauxe dira nik mantentzen ditudan tradizioak.

Animo guztioi!

Samantha erabiltzaileak esan du...

Gabon,

Pinguino horrek beti barre egiten dit, berdin da zer esaten duen.

Besteek esaten duten bezala orain ostirala egun normala da, aste osoa berdina da. Nire kasuan, lan egiten dudanez, etxera heltzean afaltzen dut eta deskantzatzen dut. Normalean serie bat ikusten dut ohera joaten naizen arte.
Konfinamendua baino lehen, ostiralak antzekoak izan dira. Beti lan egiten dut ostiraletan, eta normalean arratsaldez. Oso berandu heltzen naiz etxera, orduan ez dut ezer berezia egiten.

Nire ustez, bideo-deiak beharrezkoak dira momentu honetan lagunak edo familia ikusteko eta beraiekin hitz egiteko. Nik astero egiten dut bat nire lagunekin, baina ez ostiralean edo asteburuan, guztiak ahal dugunean.

Laster arte.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nik, normalean, ostiraletan Atarrabiko bilera daukat, umeei larunbatean egiten dizkiegun jolasak, jarduerak, ginklanak prestatzeko. Baina asteburu batzuk txangoa dugu, eta ez da beharrezkoa.
Asteburu horietan, etxera joaten naiz, ikastera edo ariketak egitera, edo nire lagunekin ateratzen naiz.
Konfinamenduaren ondorioz, ezin dugu etxetik atera, baina bideo-deia egingo dugu denok batera paperezko etxea seriea ikusteko, gaur laugarren tenporada estreinatu delako.
Espero dut oso ondo egotea.

Dánae.

ANA erabiltzaileak esan du...

Zein tristea zen nire bizitza konfinamenduaren baino lehen, ez dudalako ostiraleko ohiturarik gogoratzen!!!
Egia esan, ostiralero gauza desberdin bat egiten nuen.
Txakurra duten lagun asko dudanez, ostiral arratsaldean, parkera joaten gara txakurrekin. Batzuetan, azkaria egiten dugu, bakoitzak zerbait eramaten du jateko, beste egun batzuk lorategi botanikoari buelta ematen diogu eta beste batzuk taberna batera, txakurrekin, pote bat hartzera joaten gara. Izan ere, egiten dugun guztia, txakurrarekin egiten dugu.
Bide batez, ostiralean ohitura bat nuen!!! Zein pozik nago orain, ohitura bat dudalako!!! Neure ohitura txakurrarekin kalean egotea zen.

Ana

Unknown erabiltzaileak esan du...

Nik klinika batean lan egiten dut. Konfinamenduaren baino lehen ez nuen asteburuetan lan egiten, baina Koronabirusaren ondorioz eta KliniKa batean lan egiten dudanez , orain asteburuetan lan egiten dut. Horregatik berdin zait ostirala edo igandea dela, baina hori bai.....egun bat libratzen dudanean deskonektatzen saiatzen naiz. Nire ohiturak asko aldatu dira orain lehen baino lan egiten gehiago egiten dudalako.
Mery