2010/04/16

NIRE BIZITZAKO LIBURUA

Liburu bat irakurtzea zer den esatea zaila da oso. Liburu bat irakurtzen dugunean beste pertsona bat izan gaitezke, beste mundu batean bizi gaitezke edo beste bizitza bat izan dezakegu. Liburua mundu magikoa da (ikusi bideoa) eta berari esker bertan sar gaitezke bete-betean.



Baina, zuen bizitza liburu bat balitz (bada), zein liburu litzateke (izango da)? eta zergatik? Zein motatako liburua izango litzateke (da)? Zergatik?

Oharra: proposatutako galderei erantzutea zail egiten bazaizue, beheko komentarioetan kontatu zein izan den gehien gustatu zaizuen liburua eta zergatik.

16 iruzkin:

anonimo erabiltzaileak esan du...

Niri ez zait liburuak asko gustatzen irakurtzea , aldizkariak edo entziklopediak irakurri nahiago dut . Baina batzuetan liburuak irakurtzen ditut , nire motatako liburua abenturari buruz izaten da , nire ustez entretenigarriagoak direlako .
Nire liburu gogoko imperio española da , liburu honetan gauza asko ikasi nuen españoleen aurkikundeak , eta liburu hau oso luzea zen eta aste batean irakurri nuen , asko gustatzen zitzaidalako .
Jose

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nik liburu asko irakurri dut, normalean historiko liburuak irakurtzen ditut. Gure bizitza momentuaren arabera liburu bat edo beste bat aukeratzen dugu, hau dela kausa, eta errealitatetik ihes egiteko, fikzio liburuak edo intriga liburuak irakurri ere irakurtzen ditut.
Liburuei esker lortzen dena da arazoak edo estresa sahiestea.
Gainera, gure bizitza bera liburu bat da, desberdintasunarekin bat-batean bizi izaten garela eta ezinezkoa dela, kuriositatez amaiera ikustea.
A.J

Unknown erabiltzaileak esan du...

Nire bizitza gausa asko pasatu nuen, batzuk oso onak eta besteak oso txarrak, ez dakit liburu bat idasteko balio duten baina niri pasatu zait ez zaie gendeari pasatzen. Niri irarkutzea asko gustatzen zait,gehienek gustatzen zaizkit KEN FOLLETT eta TOTI MARTINEZ DE LEZEA dira,nik uste dut oso ondo nahastu dutela istoria abentuarekin, horregatik liburu onak idasten dituzte ondo pasatzeko eta zerbait jakiteko.

Unknown erabiltzaileak esan du...

Nire bizitza gausa asko pasatu nuen, batzuk oso onak eta besteak oso txarrak, ez dakit liburu bat idasteko balio duten baina niri pasatu zait ez zaie gendeari pasatzen. Niri irarkutzea asko gustatzen zait,gehienek gustatzen zaizkit KEN FOLLETT eta TOTI MARTINEZ DE LEZEA dira,nik uste dut oso ondo nahastu dutela istoria abentuarekin, horregatik liburu onak idasten dituzte ondo pasatzeko eta zerbait jakiteko.

Unknown erabiltzaileak esan du...

Nire bizitza gausa asko pasatu nuen, batzuk oso onak eta besteak oso txarrak, ez dakit liburu bat idasteko balio duten baina niri pasatu zait ez zaie gendeari pasatzen. Niri irarkutzea asko gustatzen zait,gehienek gustatzen zaizkit KEN FOLLETT eta TOTI MARTINEZ DE LEZEA dira,nik uste dut oso ondo nahastu dutela istoria abentuarekin, horregatik liburu onak idasten dituzte ondo pasatzeko eta zerbait jakiteko.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Niretzat oso zaila da zein den nire bizitzako liburua esatea. Liburuzale amorratua naiz, horregatik bat aukeratzea ezineskoa da niretzat. Beti gogoratzen ditudanak hauek dira: " El Clan del Oso Cavernario", "La llave de Sarah", "El corazon Helado", "El penultimo sueño", "La Catedral del Mar" eta beste batzuk baina hauek bereziak dira niretzat. Edozein motako liburuak gustatzen zaizkit baina azken urte hauetan Espainako Zibil Gerrari eta Diktadurari buruz liburu asko irrakurri nituen, honela nire gurasoen garaia eta garai horretako sentimenduak ezagutu nituen.
Vanessa G.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Asko gustatzen zait irakurtzea, baina normalean udan baino neguan gehiago irakurtzen dut. Oraian La Universal irakurtzen ari naiz, baina bakarrik metroan, gero ez daukadalako denborarik, horregatik, udan liburu gehiago irakurtzen dut.
Ken Follet eta Toti Martinezen liburuak asko gustatzen zaizkit baina beste batzuek ere, adibidez, Mateldi Asensi edo Julia Navarroren liburuak.
Maite

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Niri liburuak baino egunkariak edo aldizkariak irakurtzea gehiago gustatzen zait.Gogoratzen dut, institutoan "El Quijote" irakurri behar izan nuela eta hemendik aurrera ez ditut horrelako liburuak irakurri, hauek ulertzea oso zaila delako.Nahiz eta niri zientzia-fikziozko eleberriak gustatu, orain arte gehien gustatu zaidan liburua Miguel Delibesen "El Camino" izan da.
Hamazortzi urteekin irakurri nuen eta bi egunetan bakarrik bukatu nuen.Azken urteetan zehar liburu hau bi aldiz berriro irakurri dut.
Nire ustez hemengo idaleak oso onak dira eta horregatik liburu bat irakurri nahi dudanean haien liburuak erosten saiatzen naiz.
RODRIGO

Roxana erabiltzaileak esan du...

Niri irakurtzea asko gustatzen zait, edozein gauza: aldizkariak, egunkariak, liburuak, panfletoak ere...
Orain del urte batzuk, gehiago irakurri nuen baina orain, lan honekin eta gainera euskaltegiarekin, ez daukat astirik.
Hala ere, gauen, oheratzen naizenean, liburu bar hartzen dut eta pixka bat irakurtzen dut beti. Nire ahizpari bezala, "El penultimo sueño" gahien gustatu zait, ni negar egitea lortu duen liburu bakarra delako.
Nire bizitza liburua izango bada, telebistako foiletoiaren antza izango du.

MARIMAR erabiltzaileak esan du...

Niri asko gustatzen zait liburuak irakurtzea baina momentu honetan ez daukat denbora asko irakurtzeko. Udan liburu asko irakurtzen dut denbora gehiago dudalako,adibidez, hondartzan,ohera joatean....
Gehien gustatzen zaizkidan intrigako liburuak dira eta joan den urtean "la sombra del viento" irakurri nuen eta asko gustatu zitzaidan.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nik asko gustatzen zait irakurtzea baina ez daukat denborarik egiteko. Lehen lan egitera joan nintzenean, garraio publikoan, aprobetxatu nuen irakurtzeko edo oheratu baino lehen.
Nire irakurri dudan asken liburua izan da "Un mundo sin fin" Ken Folletena. Gutxi gora behera denetarik irakurri nuen baina ez erromantikoak, ez baitzait gustatzen.
Uste dut libururen politagoa dela historioa bere kabuz imaginatu ahal da. Horregatik liburu bati buruz filma bat ikusi duzunean oso desberdina da eta ziur aski ez zaizu gustatzen, bakoitzak gure gisa interpretatzen dugu eta.
Pili.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Adoz nago liburuak oso interesgarriak delarekin. Dudarik gabe, nire bizitzako liburua "La historia Interminable" da. Nire lehen liburu atseginateagatik irakurri dudalako eta nire bizitzak bi mundu paralelo dauzkalako. Nire ustez denok bi mundu dauzka: Bat lanea da, fantasia mundua bezalakoa da noizean behin importanteena dela pentsaten duguelako. Bestea, gure denbora libre da, familiarekin eta lagunekin bizitza, liburuko errealitate mundu bezalakoa da, garantzitsuena delako, nahiz eta sarritan, ahazten dugu.

Maribel M.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nik asko eta ia denetariko irakurri dut. Zazpi urtetatik nago lanean: Besteen bizitza bizi, iragana bidaiatu hango libururen bidez edo espaziontzi batean egon.
Niretzat derrigorrezkoa da irakurtzea eta pozik jarraituko dut.
fglez

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Niri ez zait gustatzen liburuak irakutzea.Txikitan ikastetxean urtero hiru liburuak irakurtzen nituen,baina orain urtero bakarrik liburu bat irakurtzenia dut.azkewn liburua Angeles eta Demonios irakurri nuen.Nahiago dut,adiskariak irakurtzea.
MARIA

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Irakurri dudan libururik onena Foucalten Pendulua izan da. Arazoa da, Unberto Ecoren edozein liburu irakurrita, beste batzuenak irakurtzea oso tristea da.. Ez litzaidake inportatuko ere, liburu horren pertsonaia izatea, nahiz eta liburuaren amaieran gaizki amaitzen dela ematen duten (Gehienetan gizonak diren pertsonaiekin askoz gehiago identifikatzen naiz, normalean gauza interesgarriak egiten dituztelako). Harritzen nauena da hogei urte pasatu direla irakurri nuenetik eta ordurako izugarri kritikatzen zen liburuan geroxeago arrakasta handia izan duten liburuen gaiak, hau da, tenplarioak, iluminatiak… “Aingeru eta Deabruak” liburuan eta antzekoetan argertzen direnak, hain zuzen ere. Liburu hauen miresleei aipatutakoa komendatuko nioke, hori bai delako maisu-lan bat eta ziur naiz irakurtzekotan nirekin ados egongo liratekeela. Ezin dut aipatu gabe utzi La historia interminable, nire aurtzaroko onena izan zena.
Ana Pi.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Lehen asko irakurrtzen nuen baina orain ez daukat demborarik.Azkena da "Diario de un skin" ez da onena baino ondo dago.Nire ustez onena da "Los renglones torcidos de dios".Orain bakarrik motori ,treneri eta abaloriori buruz irakurrtzen ditut nire mundua delako.Normalean aldizkariak dira.
Ivan.a